Lekke band voor Vauquelin.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:10 schreef The_Undertone het volgende:
Het zit de Fransen bij Ineos nog niet mee deze Tour
Bittner?quote:Op zondag 5 juli 2026 14:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige fatsoenlijke renner naast Fritsie
Bittner zal ook nog wel een ereplaatsje halen?quote:Op zondag 5 juli 2026 14:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige fatsoenlijke renner naast Fritsie
Volgens Fritsie is die volledig fit.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ie fit is. Heb daar nog wel wat vragen over.
Het valt nog niet compleet stil in het peloton.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:14 schreef Faraday01 het volgende:
Best vreemd dat niemand verder interesse lijkt te hebben in de vlucht vandaag
Het zou weer typisch zijn als we Visma, Alpecin, Pinarello allemaal zien controleren.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:14 schreef Faraday01 het volgende:
Is juist best veel interesse voor een eerste etappe, maar ook verschillende ploegen die geen trek hebben in een wat grotere vlucht.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:14 schreef Faraday01 het volgende:
Ik begrijp er niets van dat ze niet proberen mee te gaan vandaag.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zou weer typisch zijn als we Visma, Alpecin, Pinarello allemaal zien controleren.
Al lijkt Alpecin mij eigenlijk sterk als ik Mathieu vanochtend zo hoorde, die had de strijdbijl al min of meer begraven.
Eens, elke ploeg anders dan UAE en Visma zou gewoon moeten proberen mee te zitten.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van dat ze niet proberen mee te gaan vandaag
RBB heeft ook nog wel ontheffing vandaagquote:Op zondag 5 juli 2026 14:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eens, elke ploeg anders dan UAE en Visma zou gewoon moeten proberen mee te zitten.
Emielke had het wel mogen proberen, of Mathieu zelf als er een wat grotere groep wegrijdt.
Wel meerdere ploegen.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
RBB heeft ook nog wel ontheffing vandaag
Is wel een extra concurrent voor de bollen (al denk ik dat die niet zo goed klimt als bijvoorbeeld Molenaar).quote:Op zondag 5 juli 2026 14:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als het toch stil valt, kun je daar wel op wachten.
Gewoon tett'n-plaatjes zoeken elke dag. "MOET OOK GEBEUREN HE???"quote:Op zondag 5 juli 2026 12:53 schreef Godshand het volgende:
Maar Danny zit niet echt op "daar buiten" te wachten...
Pas nou op.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gewoon tett'n-plaatjes zoeken elke dag. "MOET OOK GEBEUREN HE???"
Die zit te lachen in het wiel.quote:
Volgens Kroon willen ze de kopgroep niet te ver laten wegrijden zodat er niet hard hoeft te worden gekoerst op het circuit. Weet niet of dat zo werkt.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe dom om het niet gewoon aan de zandbak over te laten
De ritsucces memequote:Op zondag 5 juli 2026 14:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oja, de bollen.
Dat lijkt mij meer dan genoeg 'ritsucces' voor Picnic.
Er mist alleen nog een wijntip van Ruben.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Drinker Maarten begint over bier in Burkina Faso. Boomer De Cauwer schreeuwt meteen om welk merk het gaat.
Belged.
Ik denk dat we de eerste keer Politt krijgen, de tweede keer McNulty en de derde keer Del Toro, voordat Pogi nucleair gaat.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens Kroon willen ze de kopgroep niet te ver laten wegrijden zodat er niet hard hoeft te worden gekoerst op het circuit. Weet niet of dat zo werkt.
Ik denk eerder Wellens dan Pollittquote:Op zondag 5 juli 2026 14:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat we de eerste keer Politt krijgen, de tweede keer McNulty en de derde keer Del Toro, voordat Pogi nucleair gaat.
Hij was er al een keer dichtbij.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:44 schreef H.Vviv het volgende:
Van den Broeck heeft niet echt de wapens om een Tourrit te winnen.
Wat dacht je van niet op kop komen?quote:Op zondag 5 juli 2026 14:44 schreef H.Vviv het volgende:
Van den Broeck heeft niet echt de wapens om een Tourrit te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |