Misschien krijgt hij straks echt spijt van de rit met Bardet als hij straks zonder ritzege met pensioen gaatquote:
Hij was die dag wel echt goed ja, dat niveau heeft hij niet meer gehaald.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij straks echt spijt van de rit met Bardet als hij straks zonder ritzege met pensioen gaat
Halve zak koeken in de auto gegeten.quote:
Ik heb ook even schaamteloos in wat profielen zitten neuzen. Die Askari is ook al 51 en rijdt bijna alleen in Iran. Die Mongool herinner ik me nog wel van het WK.quote:
Ja daarom heeft ie ook zoveel punten natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2026 14:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Coen Vermeltfoort? Die rijdt toch al 100 jaar mee?
Maar meer: rijdt ie nog steeds? Voor mijn gevoel kwam die naam al bij Pro Cycling Manager 2005 ofzo voorquote:Op zondag 5 juli 2026 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom heeft ie ook zoveel punten natuurlijk
Dat kwam laatst in een podcast ook nog voorbij, maar vorig jaar was ie in de derde week minstens zo goed als in de etappe met Bardet.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij was die dag wel echt goed ja, dat niveau heeft hij niet meer gehaald.
Rijdt nu voor Shabab Al Ahli Cycling Team!quote:Op zondag 5 juli 2026 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar meer: rijdt ie nog steeds? Voor mijn gevoel kwam die naam al bij Pro Cycling Manager 2005 ofzo voor
Rijdt @DeeBee daar ook?quote:Op zondag 5 juli 2026 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rijdt nu voor Shabab Al Ahli Cycling Team!
Die etappe kan ik mij nog wel herinneren, maar toen kwam hij niet echt in de buurt van de overwinning toch? Ondanks dat hij 2e werd. Groves was volgens mij duidelijk de sterkste.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat kwam laatst in een podcast ook nog voorbij, maar vorig jaar was ie in de derde week minstens zo goed als in de etappe met Bardet.
In een vlakke rit die week werd ie ook 2e of 3e volgens mij.
In de laatste bergrit rijdt ie met Onley in het wiel zelfs nog het gat dicht op Pogacar en Vingegaard op La Plagne
Niet eens de oudste daar.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rijdt nu voor Shabab Al Ahli Cycling Team!
Tenzij hij Coen Vermeltfoort heet, denk van niet. Wel Grega Bole!quote:
En Stomphorst heeft ook nog eens nooit iets te zeggen. Mr nobuddyquote:Op zondag 5 juli 2026 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat eeuwige gelul bij de NOS, over besparen gesproken. Laat Stomphorst en co gewoon thuis en laat de sport voor zich spreken
Herbert Dijkstra gewoon vanuit de bezemkast.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat eeuwige gelul bij de NOS, over besparen gesproken. Laat Stomphorst en co gewoon thuis en laat de sport voor zich spreken
Herbert is ten minste een echte liefhebber.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Herbert Dijkstra gewoon vanuit de bezemkast.
Nog steeds treurig dat hij dit niet meer kan doen.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Herbert is ten minste een echte liefhebber.
Hij en Stewart (dacht ik?) lieten Groves toen wel heel makkelijk wegrijden, maar anders had hij het ook wel afgemaakt waarschijnlijk jaquote:Op zondag 5 juli 2026 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die etappe kan ik mij nog wel herinneren, maar toen kwam hij niet echt in de buurt van de overwinning toch? Ondanks dat hij 2e werd. Groves was volgens mij duidelijk de sterkste.
Tegen een sprinter als Groves? Dat dacht ik niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij en Stewart (dacht ik?) lieten Groves toen wel heel makkelijk wegrijden, maar anders had hij het ook wel afgemaakt waarschijnlijk ja
Daarintegen een enorme opluchting voor honderdduizenden wielerliefhebbersquote:Op zondag 5 juli 2026 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog steeds treurig dat hij dit niet meer kan doen.
Groves had het anders ook wel afgemaakt, bedoel ik dusquote:Op zondag 5 juli 2026 15:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Tegen een sprinter als Groves? Dat dacht ik niet.
Herbert was altijd wel lekker enthousiast. Zo'n Herbert-lach maakte mijn dag.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Daarintegen een enorme opluchting voor honderdduizenden wielerliefhebbers
Ik denk dat Marcoss bedoelt dat Groves het wel had afgemaakt. Die was gigantisch op de brommer die dag.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Tegen een sprinter als Groves? Dat dacht ik niet.
Alleen voor hemzelf. Wielerkijkers daarentegenquote:Op zondag 5 juli 2026 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met Andries wel een goede opvolger, jammer dat er een veel te lange tussenperiode met Joris voor nodig wasquote:Op zondag 5 juli 2026 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vooral jammer dat de NOS hem bij Eurosport weggehaald heeft voor de paar koersjes die ze hebben.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met Andries wel een goede opvolger, jammer dat er een veel te lange tussenperiode met Joris voor nodig was
Die was vorig jaar ook al heel matig in de Tour toch?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:23 schreef Faraday01 het volgende:
Moeten we ondertussen vrezen voor een goede tour feminin van Puck? Komt niet vooruit op de mtb.
Dat was een garagedeur toch?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:26 schreef Felagund het volgende:
Dat verhaal over Xavier Tondo blijft enorm triest.
Ja, die overleed doordat hij vast kwam te zitten tussen een dichtgaande garagedeur ja.quote:
En Intxausti was erbij. Zoiets draag je ook wel de rest van je leven met je mee.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, die overleed doordat hij vast kwam te zitten tussen een dichtgaande garagedeur ja.
Een van de Spaanse kranten heeft tijdens afgelopen Giro nog een mooi verhaal erover gemaakt, alweer vijftien jaar geleden.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:26 schreef Felagund het volgende:
Dat verhaal over Xavier Tondo blijft enorm triest.
Vorig jaar was het andersom, misschien werkt het nu ook zo.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:23 schreef Faraday01 het volgende:
Moeten we ondertussen vrezen voor een goede tour feminin van Puck? Komt niet vooruit op de mtb.
Kwam de complottheorie voorbij?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:38 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Een van de Spaanse kranten heeft tijdens afgelopen Giro nog een mooi verhaal erover gemaakt, alweer vijftien jaar geleden.
Voor hem moet het al helemaal een verschrikking zijn geweest ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Intxausti was erbij. Zoiets draag je ook wel de rest van je leven met je mee.
Jammer genoeg niet. Al was er nog wel een reeks over Operación Puerto, denk ik in dezelfde krant.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kwam de complottheorie voorbij?
Dat bepaalde figuren niet zo blij waren dat hij klokkenluider werd en een doping-ring doorspeelde naar de politie?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kwam de complottheorie voorbij?
Zag het interview met zijn ploeg, maar toen had Valverde ook al geen haarquote:Op zondag 5 juli 2026 15:38 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Een van de Spaanse kranten heeft tijdens afgelopen Giro nog een mooi verhaal erover gemaakt, alweer vijftien jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |