Dit lijkt me idd ook veel te zwaar voor Van der Poel. De finale lijkt meer op een LBL dan op een AGR (die koers is eigenlijk ook op het randje voor Mathieu).quote:Op zondag 5 juli 2026 13:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mathieu nog zo dichtbij verbaast me dan wel, dan zullen ze het wel zo zien dat Mathieu de favoriet is op het moment dat er niet volle bak gekoerst wordt
Als het kouder is welquote:Op zondag 5 juli 2026 13:21 schreef H.Vviv het volgende:
Denk dat deze finale wel moet kunnen voor Van der Poel.
Nouja de finale zou wat interessanter kunnen worden als een redelijk grote kopgroep de ruimte krijt met daarin bovendien enkele renners van naamquote:Op zondag 5 juli 2026 13:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De vraag is vooral of dat 1, 2, 3 of 4 Caja's worden
En als Pogacar niet mee doet.quote:
Rondje is iets van 12 kilometer toch? Dat lijkt mij dan sterk.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Gaan we vandaag niet wat problemen krijgen met renners die gelapt gaan worden?
Als ze de eerste keer Montjuic vol doortrekken bij UAE gaat het nog krap worden denk ik. Dat is een minuut of 15 a 20.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rondje is iets van 12 kilometer toch? Dat lijkt mij dan sterk.
Het rondje is 12km; daar gaan ze zo'n 16/17 minuten over doen. Al er renners vroeg moeten lossen dan wordt dat zeker een probleem.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:42 schreef Pistolero het volgende:
Gaan we vandaag niet wat problemen krijgen met renners die gelapt gaan worden?
Ik zie enigma De Lie al wel lossen op die klim halverwege de rit.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze de eerste keer Montjuic vol doortrekken bij UAE gaat het nog krap worden denk ik.
Hopelijk voor hem heeft Cian ook geen last van krampen vandaag!quote:Op zondag 5 juli 2026 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zie enigma De Lie al wel lossen op die klim halverwege de rit.
Einde tijdperk Vingegaard dus als zelfs Hannah Walker er geen vertrouwen in heeft.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:43 schreef Pino112 het volgende:
Fenomeen Hannah Walker kiest voor MVDP @:Pistolero. Na gisteren is de winnaar van vandaag dus bekend.
Is dat VismaN1fan?quote:Op zondag 5 juli 2026 13:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Einde tijdperk Vingegaard dus als zelfs Hannah Walker er geen vertrouwen in heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |