Ik ben een roker. Dat trek ik echt niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:09 schreef Fogel het volgende:
9 uur is goed te doen. Perfect om een film te kijken, of twee, wat eten, misschien een dutje doen.
Je lijf volplakken met nicotinepleisters om je verslaving te dempen geen optie?quote:
Hmm. Ik denk dat ik de gewoonte van het draaien, opsteken en iets in m'n agenda handen hebben, erger zou missen dan de nicotine an sich. Maar met pleisters en een fidget iets zou ik het misschien redden.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je lijf volplakken met nicotinepleisters om je verslaving te dempen geen optie?
ie bunt nie goed wies niequote:
Ja, je kan van alles doen in die 9 uur, als je een dutje ga doen kom je wel uitgerust aanquote:Op zondag 5 juli 2026 10:09 schreef Fogel het volgende:
9 uur is goed te doen. Perfect om een film te kijken, of twee, wat eten, misschien een dutje doen.
Dan kan je heel wat peuken in voren draaien, doe je net op je ze aansteektquote:Op zondag 5 juli 2026 10:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat ik de gewoonte van het draaien, opsteken en iets in m'n agenda handen hebben, erger zou missen dan de nicotine an sich. Maar met pleisters en een fidget iets zou ik het misschien redden.
Ook zonder gehoest en slijm is dat verstandigerquote:Op zondag 5 juli 2026 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je heel wat peuken in voren draaien, doe je net op je ze aansteekt
Met je gehoest en al dat slijm zou het wel verstandiger zijn om niet te roken
Zoveel dat ik word aangehouden voor het invoeren van teveel sigarettenquote:Op zondag 5 juli 2026 10:24 schreef Rob het volgende:
dat worden dan heeeeeeeeeel veel voorgedraaide sigaretten
Dat is zeker waar, ik ben blij dat ik er van af ben, wellis waar te laat maar toch al 16 jaar erafquote:Op zondag 5 juli 2026 10:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook zonder gehoest en slijm is dat verstandiger
Tijd om actief te wordenquote:
Je bedoelt dat je heel actief bent met uitvluchten te verzinnen xodat je niet mee hoeft naar het museumquote:
Ja ja, zometeen verzwik je je enkel tijdens het douchen of je verrekt een spier bij het afdrogen, zodat je het NL op je kenteken kunt waarmakenquote:Op zondag 5 juli 2026 12:08 schreef Rob het volgende:
dat moet juist met heel veel voorzichtigheid gepland worden
quote:Op zondag 5 juli 2026 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt wel een privé chat zo jullie met zijn tweetjes
Het is weer wat anders dan Whatsappquote:Op zondag 5 juli 2026 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt wel een privé chat zo jullie met zijn tweetjes
ik dacht aan een sjoelbak die opgeknapt wordt...quote:Op zondag 5 juli 2026 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Garnaaltjes sorteren in Oostduinkerke
Dat is waar en wij kunnen meegenieten van jullie spannende conversatiequote:
Het spannende zeggen we gewoon tegen elkaar hoorquote:Op zondag 5 juli 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar en wij kunnen meegenieten van jullie spannende conversatie
Ninja, ik heb het wel gezien hoorquote:Op zondag 5 juli 2026 12:26 schreef Rob het volgende:
[..]
Het spannende zeggen we gewoon tegen elkaar hoor![]()
Ach wat heet jammerquote:Op zondag 5 juli 2026 12:33 schreef Rob het volgende:
Maar goed dat ik dan niet even pic geplaatst heb
Die is al geboekt.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach wat heet jammer![]()
Helaas had ik dan vakantie voor je moeten aanvragen als je dat geplaatst had
Osnabrück en Wuppertal, als goedmakertje voor de mislukte verjaardagsvakantie.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Nu al weer geboekt, waar gaat de reis naar toe
What has been seen can't be unseen (o.i.d.)quote:Op zondag 5 juli 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach wat heet jammer![]()
Helaas had ik dan vakantie voor je moeten aanvragen als je dat geplaatst had
Yvonne is er niet die is op vakantie (geen FOK vakantie) , die zit wiet waait wegquote:Op zondag 5 juli 2026 12:38 schreef Rob het volgende:
[..]
What has been seen can't be unseen (o.i.d.)![]()
een door @:Yvonne gesponsorde vakantieperiode kan daar niets aan veranderen
Mazzelaarquote:Op zondag 5 juli 2026 12:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Osnabrück en Wuppertal, als goedmakertje voor de mislukte verjaardagsvakantie.
JUllie ook een fijne dagquote:
Stond al op de planning voor we naar Luxemburg gingen hoor. Maar nu heeft het wel die bijsmaak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |