Waar je mee omgaat, raak je mee besmet. Ik blijf ook nooit zolang op dezelfde plaatsquote:
Hey Mikeyquote:
Terwijl ik wortels zit te herkauwenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:homijn ? Ja, die kan wel rijmen![]()
Als ie niet op een wortel zit te herkauwen natuurlijk....
Mario ookquote:Op zondag 5 juli 2026 15:05 schreef Jippie het volgende:
Homijn is echt een wooordkunstenaar
Goedemiddag!
Hey Jippiequote:Op zondag 5 juli 2026 15:05 schreef Jippie het volgende:
Homijn is echt een wooordkunstenaar
Goedemiddag!
Het is juist bijzonder interessant. We hebben nog maar de helft van het museum gezien, dus we gaan volgende week terug voor de rest.quote:
Hi Dot, hoe gaat het?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jippie![]()
Ja dat is hij zeker, altijd mooi om te lezen
ZIJn gangetje, en bij jou?quote:
Ja snap ik, doe maar rustig aanquote:
Ja, ik hoorde het, moet er niet aan denken, mijn lijf is pas twee dagen weer een beetje stabiel van die hitte van de vorigequote:
Ply heeft last van nachtmerries, roept en grijpt om zich heen in zijn slaap. Dacht vannacht een blauw oog op te lopen maar het blijf bij het stevig vastgrijpen van mijn pols toen ik hem gerust wilde stellen in zijn slaap.quote:
Dat is best begrijpelijk. Misschien de huisarts inschakelen voor het erger wordt?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ply heeft last van nachtmerries, roept en grijpt om zich heen in zijn slaap. Dacht vannacht een blauw oog op te lopen maar het blijf bij het stevig vastgrijpen van mijn pols toen ik hem gerust wilde stellen in zijn slaap.
Hij verwerkt het grotensdeels allemaal in zijn slaap waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ply heeft last van nachtmerries, roept en grijpt om zich heen in zijn slaap. Dacht vannacht een blauw oog op te lopen maar het blijf bij het stevig vastgrijpen van mijn pols toen ik hem gerust wilde stellen in zijn slaap.
Hij weet niets meer als hij wakker wordt, alleen de ergste nachtmerries blijven hem bij. Het hoort wel bij het rouwproces. Gelukkig praat hij er over. Dus voorlopig geen huisarts nodig.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is best begrijpelijk. Misschien de huisarts inschakelen voor het erger wordt?
Het lijkt me voor jou ellendig om te zien / mee te maken. Vooral ook vanwege je eigen sores van de laatste maanden. Er blijft jullie weinig bespaard momenteel.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hij weet niets meer als hij wakker wordt, alleen de ergste nachtmerries blijven hem bij. Het hoort wel bij het rouwproces. Gelukkig praat hij er over. Dus voorlopig geen huisarts nodig.
Klopt, ontzettend veel stress voor hem.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij verwerkt het grotensdeels allemaal in zijn slaap waarschijnlijk.
Hij krijgt natuurlijk ook veel voor zijn kiezen alleen al die zorgen om jou en dan de rest wat speelt.
Het is niet niets allemaal en het lijntje kan niet altijd gespannen staan zegt met'
Is het ook. Maar ook deze donkere periode zal weer voorbij gaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het lijkt me voor jou ellendig om te zien / mee te maken. Vooral ook vanwege je eigen sores van de laatste maanden. Er blijft jullie weinig bespaard momenteel.
quote:Op zondag 5 juli 2026 15:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is het ook. Maar ook deze donkere periode zal weer voorbij gaan.
Snap ik wel, voor jullie allebei is het een klotuh periode die maar duurt en duurtquote:
Ik las laatst iets over medicatie die niets deed voor jou, maar is je DNA wel eens gecheckt op goed functionerende leverenzymen die een rol spelen bij opname en afbraak medicatie? (even heel kort)quote:
Van mijn huisarts moet ik een second opinion aanvragen omdat MDL artsen elkaar tegenspreken, maar ik heb er nog geen fut voor gehad.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik wel, voor jullie allebei is het een klotuh periode die maar duurt en duurt
OOit zal de zon weer schijnen Jippiequote:Op zondag 5 juli 2026 15:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is het ook. Maar ook deze donkere periode zal weer voorbij gaan.
Afaik niet, maar mijn lever werkt prima. Bij opname detox wel verhoogde waarden, maar na drie dagen weer normale waarden.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over medicatie die niets deed voor jou, maar is je DNA wel eens gecheckt op goed functionerende leverenzymen die een rol spelen bij opname en afbraak medicatie? (even heel kort)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |