https://www.nu.nl/buitenl(...)er-gearresteerd.htmlquote:Een Nederlandse vrouw en haar reispartner zijn eind vorige maand in Pakistan ontvoerd, afgeperst en aangerand. Dat melden lokale media. Mogelijk was er sprake van groepsverkrachting. Er zijn vier verdachten aangehouden, waaronder een familielid van de vicepremier en minister van Buitenlandse Zaken.
De Nederlandse en haar vriendin uit Venezuela zouden op 26 juni in Pakistan zijn aangekomen. Ze waren daar op uitnodiging van een zakelijk contact die ze naar eigen zeggen een aantal maanden eerder in Singapore hadden ontmoet.
Na bezienswaardigheden in Islamabad te hebben bezocht, trokken ze op 29 juni naar Lahore. Hun contactpersoon had ze uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje bij iemand thuis. Maar de woning bleek leeg. Kort daarna vielen vier gemaskerde mannen het huis binnen.
De vrouwen werden geslagen, afgeperst en aangerand, blijkt uit getuigenverklaringen waar lokale media over schrijven. Sommige media melden dat er sprake was van groepsverkrachting. Toen de Nederlandse werd opgedragen om haar familie te bellen voor geld, wisten ze een codewoord door te geven. Op die manier wist de familie dat er iets niet in de haak was.
De vrouwen wisten te ontkomen door op een onbewaakt ogenblik uit de auto te springen toen ze na bijna drie dagen werden verplaatst.
De politie heeft inmiddels vier verdachten aangehouden. Een van de verdachten is een familielid van vicepremier en minister van Buitenlandse Zaken Ishaq Dar. Mogelijk gaat het om zijn kleinzoon. Naar een vijfde verdachte wordt nog gezocht.
Buitenlandse Zaken is bekend met de zaak en verleent consulaire hulp, zegt een woordvoerder van het ministerie zaterdag tegen persbureau ANP.
Nou die zal geluk hebben dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:15 schreef the-eye het volgende:
Een van de verdachten is een familielid van vicepremier en minister van Buitenlandse Zaken Ishaq Dar.
Het verhaal klinkt wat vreemd, ik zou nooit overwegen naar een verjaardag van een vriend van een eenmalig "zakelijk contact" te gaan.quote:De Nederlandse en haar vriendin uit Venezuela zouden op 26 juni in Pakistan zijn aangekomen. Ze waren daar op uitnodiging van een zakelijk contact die ze naar eigen zeggen een aantal maanden eerder in Singapore hadden ontmoet.
Na bezienswaardigheden in Islamabad te hebben bezocht, trokken ze op 29 juni naar Lahore. Hun contactpersoon had ze uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje bij iemand thuis. Maar de woning bleek leeg. Kort daarna vielen vier gemaskerde mannen het huis binnen.
En een codewoord afspreken met de familie. Hoeveel mensen doen dat voor hun vakantie?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het verhaal klinkt wat vreemd, ik zou nooit overwegen naar een verjaardag van een vriend van een eenmalig "zakelijk contact" te gaan.
Zeker niet in een vreemd land en zeker niet in een land als Pakistan.
Of gaat dit om zo'n "influencer" die ook regelmatig naar Dubai vliegt?
Dat klinkt niet vreemd, dat klinkt of ze compleet van de pot gerukt zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het verhaal klinkt wat vreemd, ik zou nooit overwegen naar een verjaardag van een vriend van een eenmalig "zakelijk contact" te gaan.
Als zo'n gozer vriendelijk en betrouwbaar over komt is die fout helaas snel gemaakt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef MichaelScott het volgende:
Als je met je kop in je reet door het leven gaat misschienquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als zo'n gozer vriendelijk en betrouwbaar over komt is die fout helaas snel gemaakt.
Je onderschat hoeveel vrouwen echt 0 survival skills hebben. De hele wereld is lief en iedereen verdient een kans voor dat soort wijven. Wat nog meevalt is dat de schade beperkt is gebleven tot henzelf.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nou ja, ik ook niet, maar ik ben geen vrouw.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je met je kop in je reet door het leven gaat misschien![]()
Ik zou met een maat die niet kan knokken niet eens op zo'n uitnodiging ingaan
Al kan iemand daar "knokken"... of heb je zo'n maat die net zoals in de films hele stammen inboorlingen tegen de vlakte mept?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je met je kop in je reet door het leven gaat misschien![]()
Ik zou met een maat die niet kan "knokken" niet eens op zo'n uitnodiging ingaan
Dan is dit wel een wijze les geweest (hopelijk)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je onderschat hoeveel vrouwen echt 0 survival skills hebben. De hele wereld is lief en iedereen verdient een kans voor dat soort wijven. Wat nog meevalt is dat de schade beperkt is gebleven tot henzelf.
Dit laatste lijkt me logischquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Welke film is dat want dat klinkt leuk?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al kan iemand daar "knokken"... of heb je zo'n maat die net zoals in de films hele stammen inboorlingen tegen de vlakte mept?
Vast zo'n slechte Van Damme film uit de 80's of 90's.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
Welke film is dat want dat klinkt leuk?
Die mag je niet slecht noemen, ze zijn gedateerd. Ze hebben allemaal meegeholpen tot waar we nu zijn. Hoeveel mensen zijn er niet begonnen met kickboksen na het zien van die vechtfilms toendertijd?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vast zo'n slechte Van Damme film uit de 80's of 90's.
Nou vooruit, Bloodsport en Kickboxer waren stiekem wel parels inderdaad, Lionheart was ook nog leuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die mag je niet slecht noemen, ze zijn gedateerd. Ze hebben allemaal meegeholpen tot waar we nu zijn. Hoeveel mensen zijn er niet begonnen met kickboksen na het zien van die vechtfilms toendertijd?
Ik heb ook precies alleen die twee gezienquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou vooruit, Bloodsport en Kickboxer waren stiekem wel parels inderdaad, Lionheart was ook nog leuk.
Maar daarna kwamen er hele slechte films hoor.
Street Fighter is zo slecht dat het een komedie is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |