Ik ken niemand die een monumentaal huis bezit die niet weet dat huis een "het" woord is. 😮quote:Op zondag 5 juli 2026 09:01 schreef ToT het volgende:
Monumentale rijtjeshuis van 140 vierkante meter, koopwoning.
Noem het zoals je wil, ik heb genoeg ruimte voor mijn warmtepompenquote:Op zondag 5 juli 2026 08:56 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Een hoekhuis vind ik nog steeds onder rijtjeshuis vallen eigenlijk. Tis de laatste in de 'rij' van een rijtjeshuis...dus
quote:Op zondag 5 juli 2026 09:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ken niemand die een monumentaal huis bezit die niet weet dat huis een "het" woord is. 😮
en dan zelf je reactie editten zodat niemand ziet dat je 'bezie' tikte ipv bezitquote:Op zondag 5 juli 2026 09:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ken niemand die een monumentaal huis bezie die niet weet dat huis een "het" woord is. 😮
Nou gefeliciteerd Elon, iddereen is vast vet jaloers op jequote:Op zondag 5 juli 2026 09:29 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Noem het zoals je wil, ik heb genoeg ruimte voor mijn warmtepompen
Zo'n strookje grond ernaast is inderdaad goud. M'n moeder heeft dat.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:29 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Noem het zoals je wil, ik heb genoeg ruimte voor mijn warmtepompen
Ik ben graag coolquote:Op zondag 5 juli 2026 09:54 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd Elon, iddereen is vast vet jaloers op je
de gemiddelde FOK!ker is ook een ouwe paling ondertussen maar ook weer niet zo oud dat ze in een bejaardenhuis zittenquote:Op zondag 5 juli 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
Lol, nationaal gemiddelde vrijstaande woningen NL = 13 - 16%:
[ afbeelding ]
Meanwhile op FOK!
[ afbeelding ]Net zoals elke FOK!er een pener heeft van minimaal 24 centimeter uiteraard.
snap je het verschil tussen een typo en een grammaticale fout?quote:Op zondag 5 juli 2026 09:31 schreef Moonversion het volgende:
[..]
[..]
en dan zelf je reactie editten zodat niemand ziet dat je 'bezie' tikte ipv bezit
Wat is daar preciesquote:Op zondag 5 juli 2026 09:01 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Ok dan![]()
450 m2 dat gaat nergens over. met hoeveel man woon je daar dan?
Een boven- of benedenwoning is in feite natuurlijk gewoon een appartement met appartementsrechten en een VVE.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:02 schreef nostra het volgende:
Apart dat er niemand in een boven- of benedenwoning woont. Rood/zwart is blijkbaar echt iets typisch Haarlems.
Steenrijke fokker gespotquote:Op zondag 5 juli 2026 11:49 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Wat is daar preciesaan?
Ik woon er samen met mijn vriendin.
Ben zeker rijk in stenen, voor de rest valt het best mee. En ook ik moet er net als ieder ander hard voor werken met veel uren buiten kantoortijd, veel verantwoordelijkheden en om de 4 week een standby dienst.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:59 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Steenrijke fokker gespot![]()
Mooi om te zien hoe de doelgroep hier is. Van villa tot zolder bewoner en alles daar tussen. Misscnien zelfs nog daklozen
450 m2 is wel insane als je dat met 2 man maar bewoond.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:05 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Ben zeker rijk in stenen, voor de rest valt het best mee. En ook ik moet er net als ieder ander hard voor werken met veel uren buiten kantoortijd, veel verantwoordelijkheden en om de 4 week een standby dienst.
Moet er niet aan denken. Ik zou er eerder een woning bij nemen. Een loft in Bruxelles ofzo. Of iets dorps.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
450 m2 is wel insane als je dat met 2 man maar bewoond.
Mijn vrouw en ik hebben dus net onder de 200m2 samen en dat voelt al enorm ruim en haast buitenproportioneel als ik eerlijk ben. Jij hebt meer dan het dubbele. Wat doe je met al die binnenruimte dan? (just curious:P)
Dank. Nederige excuses voor de onoplettendheidquote:Op zondag 5 juli 2026 10:39 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Zie optie "kasteel op planeet Erra in het Derde Dal Universum."
Een tip:quote:Op zondag 5 juli 2026 12:05 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Ben zeker rijk in stenen, voor de rest valt het best mee. En ook ik moet er net als ieder ander hard voor werken met veel uren buiten kantoortijd, veel verantwoordelijkheden en om de 4 week een standby dienst.
Dit. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:32 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Een tip:
Ik heb ook altijd veel overgewerkt en veel verantwoordelijkheden gehad. Toen werd ik ziek. En pas dan zie je wat belangrijk is in het leven; en dat is zeker niet werken
169m3 valt wel meequote:Op zondag 5 juli 2026 14:22 schreef Hexagon het volgende:
Een vrij ruim rijtjeshuis van 169m3 woonoppervlak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |