abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 6 juli 2026 @ 01:51:05 #201
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221250770
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 01:00 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het zal lastig worden om de geest nog terug in de fles te krijgen denk ik. Het is ook wat bevreemdend om steeds te klagen over geweld tegen hulpverleneners en overtreders er daarna gewoon weer met een boete af te laten komen.
DIT TOLEREREN WE NIET IN DIT LAND!

behalve dat we dat wel doen.
- vmi voor intimi -
  maandag 6 juli 2026 @ 06:21:11 #202
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221251234
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 01:51 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
DIT TOLEREREN WE NIET IN DIT LAND!

behalve dat we dat wel doen.
Precies, het is allemaal wat tegenstrijdig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 6 juli 2026 @ 09:50:26 #203
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221251806
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 00:43 schreef beefkeek het volgende:

Natuurlijk is het niet oké, maar laten we nu niet doen alsof dit exclusief een Marokkaans probleem is. Maargoed, alles om lekker boos te zijn op buut’nlanders hier in NWS.
Wat is het dan wel?

Er zijn geen supporters van andere landen die zich zo misdragen na een winst. Laat staan als Marokko eruit geknikkerd wordt.
  maandag 6 juli 2026 @ 10:32:16 #204
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221252307
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:30 schreef AchJa het volgende:
Moet Jan Kaas eens proberen... :')

De popo stond erbij en keek er naar.

[ x ]
Ik vraag mij wel af hoe dat werkt in die hoofdjes van agenten en justitie.
Ik weet dat het aanspreken van die overlastveroorzakers reuring zal gaan veroorzaken, maar ik vertikte het om hen niet aan te spreken maar wel mensen aanspreken die Nederlands of Chinees zijn, puur omdat die laatste 2 groepen zelden gaan schelden of vechten.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221252355
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

De dubbele standaard van Jetten.
Ik ben zo moe van die deugneus en zijn broertje Klaver.

Prima om dit te veroordelen en hartstikke trecht trouwens. Maar trek dan ook nu je bek open. Maar dat mag zeker niet van de EU. Dit proces moet doorgaan.
pi_221252399
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 01:00 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het zal lastig worden om de geest nog terug in de fles te krijgen denk ik. Het is ook wat bevreemdend om steeds te klagen over geweld tegen hulpverleneners en overtreders er daarna gewoon weer met een boete af te laten komen.
Gaat ook nooit meer lukken. Of je moet ineens 180 graden draaien. Het is ook echt bizar. Ben 2 keer in Marokko geweest. Daar flikken ze dit niet kan ik je vertellen.
pi_221252611
Geen rellen vanwege blije Noorse fans?
Die Noormannen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, vroeger plunderden en verkrachtten ze hele dorpen!
pi_221253381
twitter
  maandag 6 juli 2026 @ 12:45:35 #209
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221253555
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:34 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik ben zo moe van die deugneus en zijn broertje Klaver.

Prima om dit te veroordelen en hartstikke trecht trouwens. Maar trek dan ook nu je bek open. Maar dat mag zeker niet van de EU. Dit proces moet doorgaan.
Jetten is een soort AI-chatbot.
  maandag 6 juli 2026 @ 12:53:40 #210
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221253611
En dit zijn nog de Blije rellen O+ , straks krijg je de boze rellen :(
Die zullen nog wel een stukje erger zijn.
  maandag 6 juli 2026 @ 12:55:44 #211
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221253625
Om iedereen te verassen en de rascisten de mondjes te snoeren gebeurt er dan helemaal niks.
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 6 juli 2026 @ 15:01:03 #212
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221254680
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:56 schreef DrDentz het volgende:
Geen rellen vanwege blije Noorse fans?
Die Noormannen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, vroeger plunderden en verkrachtten ze hele dorpen!
Het zijn echt alleen de Marokkanen.

Vrijdag is iedereen weer verontwaardigd als Parijs aan de beurt is.
pi_221254703
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:53 schreef Zoddie het volgende:
Men geeft de volksmenners dan ook de volledige vrijheid om zich onder het volk te mengen en om dan het volk op te jutten.
  maandag 6 juli 2026 @ 15:21:52 #214
13309 nostra
ask why
pi_221254788
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:53 schreef Zoddie het volgende:
Onterechte, winnende, strafschop voor B of zoiets zou wel mooi zijn.
  maandag 6 juli 2026 @ 16:39:43 #215
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221255297
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 15:01 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Da's niet helemaal waar, want in Parijs doken er ook Algerijnen op om de Marokkanen op het hart te trappen door hun vlag te vernielen.
  maandag 6 juli 2026 @ 18:23:14 #216
56749 BlaZ
pi_221255942
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:36 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Gaat ook nooit meer lukken. Of je moet ineens 180 graden draaien. Het is ook echt bizar. Ben 2 keer in Marokko geweest. Daar flikken ze dit niet kan ik je vertellen.
Nee, dat hoort eigenlijk nooit te kunnen. Kijk die auto die met een bank er op rondrijdt staat in schril contrast met
https://www.omroepbrabant(...)pest-het-feestje-wel

Wat we eigenlijk leren is dat de carnavalsvierders massaal de politie moeten aanvallen dan kom je er een stuk genadiger vanaf.
pi_221256235
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 18:23 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Nee, dat hoort eigenlijk nooit te kunnen. Kijk die auto die met een bank er op rondrijdt staat in schril contrast met

Wat we eigenlijk leren is dat de carnavalsvierders massaal de politie moeten aanvallen dan kom je er een stuk genadiger vanaf.
De politie durft bij die carnavalsgangers op te treden omdat dat mensen zijn die gewoon een feestje willen en verder respect voor gezag hebben en tonen. Makkelijke slachtoffers voor de hermandad.
Bij dat geteisem dat nergens respect voor heeft blijven ze minzaam lachend staan kijken, als ze daar gaan handhaven kunnen ze veel weerstand verwachten. Dat wetende, en ook niet gesteund worden door korpsleiding en politiek, is de keuze snel gemaakt. Uitzitten en veilig weer naar huis.
Ik geef ze geeneens ongelijk.
  maandag 6 juli 2026 @ 19:10:08 #218
56749 BlaZ
pi_221256242
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
De politie durft bij die carnavalsgangers op te treden omdat dat mensen zijn die gewoon een feestje willen en verder respect voor gezag hebben en tonen. Makkelijke slachtoffers voor de hermandad.
Bij dat geteisem dat nergens respect voor heeft blijven ze minzaam lachend staan kijken, als ze daar gaan handhaven kunnen ze veel weerstand verwachten. Dat wetende, en ook niet gesteund worden door korpsleiding en politiek, is de keuze snel gemaakt. Uitzitten en veilig weer naar huis.
Ja, dat is duidelijk. Het idee is dus dat als je boetes wil voorkomen je simpelweg aggressief moet zijn tegen de politie. Dat is natuurlijk een les die precies de verkeerde richting als voordelig laat zien.
  maandag 6 juli 2026 @ 19:12:51 #219
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221256260
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 6 juli 2026 @ 19:15:16 #220
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221256277
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Ik zie het een beetje anders.

Het is uiteindelijk de driehoek die beslist hoe er opgetreden dient te worden.

Van Hollanders hebben ze niets te vrezen, vandaar dat deze ook met harde hand aangepakt worden.

Bij Marokkanen heerst er pure angst, bang voor verdere escalatie, rellen en wellicht doodsbedreigingen of bezoekjes aan het huisadres. Die angst regeert. En dat moet keihard de kop ingedrukt worden. Maar met laffe linkse bestuurders in de grote steden is dat onmogelijk.
pi_221256339
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:15 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ik zie het een beetje anders.

Het is uiteindelijk de driehoek die beslist hoe er opgetreden dient te worden.

Van Hollanders hebben ze niets te vrezen, vandaar dat deze ook met harde hand aangepakt worden.

Bij Marokkanen heerst er pure angst, bang voor verdere escalatie, rellen en wellicht doodsbedreigingen of bezoekjes aan het huisadres. Die angst regeert. En dat moet keihard de kop ingedrukt worden. Maar met laffe linkse bestuurders in de grote steden is dat onmogelijk.
In wezen zeggen we hetzelfde, alleen in wat andere bewoording.
Die gemeentebesturen en burgemeesters zijn een groot deel van het probleem, helaas worden toch elke keer weer dezelfde partijen de grootste in de grote steden. In mijn stad helaas ook.
Dus blijkbaar vind het grootste deel van de inwoners het ook wel best.
Vlak ook het aandeel van den Haag niet uit, de lafheid van wat daar zit is een minstens even grote bijdrage aan de problemen. En ook dat slikt de bevolking blijkbaar, dat suddert ook maar voort.

Ik weet het ondertussen ook niet meer, laat het maar een keer goed uit de klauw lopen. Met een beetje geluk krijgen we hier nog eens een figuur als een Duterte die orde op zaken stelt.
  maandag 6 juli 2026 @ 19:39:12 #222
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221256435
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Die gemeentebesturen en burgemeesters zijn een groot deel van het probleem, helaas worden toch elke keer weer dezelfde partijen de grootste in de grote steden. In mijn stad helaas ook.
Vlak ook het aandeel van den Haag niet uit, de lafheid van wat daar zit is een minstens even grote bijdrage aan de problemen. En ook dat slikt de bevolking blijkbaar, dat suddert ook maar voort.

Ik weet het ondertussen ook niet meer, laat het maar een keer goed uit de klauw lopen. Met een beetje geluk krijgen we hier nog eens een figuur als een Duterte die orde op zaken stelt.
Dat zal helaas niets oplossen. Je krijgt meteen veel media en uiteraard de progressieve en linkse politici die de kant van de daders zullen kiezen en kritiek wegzetten als 'racisme' en 'Islamofobie'. Grijpt de politie hard in dan staat actiegroepen zoals Amnesty klaar om de politie de schuld te geven en termen te gebruiken als 'racistisch politiegeweld'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 6 juli 2026 @ 19:48:45 #223
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221256491
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zal helaas niets oplossen. Je krijgt meteen veel media en uiteraard de progressieve en linkse politici die de kant van de daders zullen kiezen en kritiek wegzetten als 'racisme' en 'Islamofobie'. Grijpt de politie hard in dan staat actiegroepen zoals Amnesty klaar om de politie de schuld te geven en termen te gebruiken als 'racistisch politiegeweld'.
Ik heb Amnesty in elk geval niet gehoord tijdens de corona en azc rellen.

Oh wacht, daar zaten geen kleurlingen bij.

Zo erg is het eigenlijk.
pi_221256530
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 15:01 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Zelfs in Brussel waren geen rellen. We zijn als land echt terminaal. :')
pi_221256541
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 18:23 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dit kan ook echt niet. :')
pi_221256555
quote:
13s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
En we hebben het als land alleen maar erger laten worden _O_
pi_221256574
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Het moet altijd eerst helemaal fout gaan voor er wordt ingegrepen. En zelfs dan, helpt het? Zie Engeland en Noord-Ierland laatst met die aanslagen van die kansenparels. Gaat hier in Nederland natuurlijk ook nog wel gebeuren. Maar Den Haag roept foei en gaat weer verder.
pi_221257066
quote:
13s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Ik snap het niet, zit het in de genen? Slechte emotieregulatie misschien, waarbij blijheid zich vertaalt in vernielzucht / baldadigheid. De enige wedstrijden waar we ons zorgen om maken zijn de wedstrijden met Marokko..
pi_221257319
twitter

Niet handhaven is dus gewoon officieel beleid. Dat terwijl andere groepen wel om het minst of geringste keihard aangepakt worden. D66 zou dit anti-rechtsstatelijk noemen als anti-azc demonstraties dit privilege hadden.
  maandag 6 juli 2026 @ 21:10:02 #230
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221257469
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 21:02 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Niet handhaven is dus gewoon officieel beleid. Dat terwijl andere groepen wel om het minst of geringste keihard aangepakt worden. D66 zou dit anti-rechtsstatelijk noemen als anti-azc demonstraties dit privilege hadden.
Precies wat ik eerder zei.

De angst regeert en Marokkanen zijn de baas op straat.

Om te kotsen.
  maandag 6 juli 2026 @ 21:37:29 #231
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221257904
quote:
[ x ]

Tja, ik heb de term niet snel willen gebruiken, maar op deze manier krijg je dus echt een two-tier system.
pi_221258130
quote:
13s.gif Op maandag 6 juli 2026 21:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, ik heb de term niet snel willen gebruiken, maar op deze manier krijg je dus echt een two-tier system.
"Krijgen" suggereert dat het nog niet zo is.
Het meten met twee maten is naar mijn idee al lang gangbare praktijk.
-
  maandag 6 juli 2026 @ 21:49:46 #233
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221258145
quote:
[ x ]

Dan vraag je het leger om assistentie. Scherp er bij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221258265
Ik weet nog dat ik een boete kreeg van 70 euro omdat het achterlichtje van mijn fiets het niet goed deed.. achteraf kan ik wel een refund eisen denk ik als ik dit zo zie wat blijkbaar allemaal wel mag van de politie.
pi_221258357
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ga eens naar Polen, Tsjechië, Hongarije, Kroatië, Slovenië, Slowakije, Oost-Duitsland (behalve Berlijn). Nergens van dat volk te bekennen, heerlijk rustig en gemoedelijk straatbeeld ook in de grote steden. Geen broccolikapsels, pinguïns en mohammedanen.
Als het westen valt, kunnen we nog vluchten naar het oosten van Europa.
pi_221258404
quote:
[ x ]

Enorm zwaktebod natuurlijk van deze politiemeneer. Laat het maar oorlog worden dan, je kunt wel weer weglopen als een lafaard. Het probleem meneer, dat blijft
pi_221258419
Wat een laffe aanpak weer.
pi_221258446
quote:
[ x ]

Grappig, want als je naar de site van de Telegraaf gaat staat er: “als je gaat handhaven op kleine vergrijpen wordt het oorlog”

Nog steeds kolder natuurlijk, maar wel iets heel anders dan hier staat.

Is dit dan stemmingmakerij van de T?
  maandag 6 juli 2026 @ 22:14:27 #239
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221258484
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef quo_ het volgende:

[..]
"Krijgen" suggereert dat het nog niet zo is.
Het meten met twee maten is naar mijn idee al lang gangbare praktijk.
Mwah, het kan nog veel erger is en is nog geen openlijk beleid.

De kans is zeker dat dit er nog gaat komen. Er hoeft maar een keer een progressief links kabinet te komen en dan kan men echt goed dit soort troep doordrukken. Al hun geestverwanten hebben toch de meeste bepalende instituten al onder controle, van de academische wereld tot de media, overheid en zelfs delen van het bedrijfsleven.

De enige manier om dat nog om te draaien zou een totale herstructurering en opschoning van zulke instituten en organisaties zijn. En de pijnlijke realiteit is dat een VVD dit nooit gaat doen, zelfs een JA21 niet. Dan kom je dus bij partijen uit waarbij zulke dingen hand in hand gaan met zeer fout en problematisch gedachtegoed.
pi_221259543
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:05 schreef SwebbeSensje het volgende:

[..]
Als het westen valt, kunnen we nog vluchten naar het oosten van Europa.
Ik denk niet dat het voormalig oostblok zit te wachten op zwakke mensen die hun eigen land te grabbel hebben gegooid.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 6 juli 2026 @ 23:20:31 #241
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221259557
Kansloos kutbeleid in dit land.
pi_221259561
En ja beste mensen, wat iedereen al wel wist, maar niet genoemd mag worden van links. Two tier policing

Algemeen Commandant van de Mobiele Eenheid Sander van der Hulle reageert tegenover De Telegraaf over de ongeregeldheden in diverse grote steden na afloop van Canada - Marokko (0-3). Grote groepen feestende Marokkanen maakten zich schuldig aan onder meer roekeloos rijgedrag, het gooien met vuurwerk en het provoceren van de politie.

Van der Hulle legt uit waarom bij wangedrag met vuurwerk en onveilig rijgedrag niet keihard wordt ingegrepen door de politie. ''Wij kiezen zorgvuldig wanneer we wel en niet handhaven. Bij relatief kleine vergrijpen, zoals de situaties die u omschrijft, besluiten wij soms niet in te grijpen om te voorkomen dat de situatie uit de hand loopt.''

''Wij realiseren ons dat zodra wij in Amsterdam-West ingrijpen, we mogelijk de hele avond bezig zijn met ongeregeldheden, waarbij ruiten worden ingegooid en auto’s in brand worden gestoken'', zo benadrukt de Algemeen Commandant van de Mobiele Eenheid.

Van der Hulle krijgt voorgelegd dat een politieagent zaterdag voortdurend werd uitgejoeld, terwijl constant fatbikes en scooters voorbij scheurden. ''Hoewel het niet normaal is, is het helaas wel de realiteit: als je gaat handhaven, wordt het oorlog. Toen ik vandaag in een herkenbare politieauto reed, spuugde een man met een kinderzitje op zijn fiets plotseling vol op mijn auto. Hem heb ik natuurlijk wel staande gehouden.''

Marokko staat donderdag in de kwartfinale van het WK tegenover Frankrijk. Van der Hulle legt uit hoe de politie te werk zal gaan in de grote steden. ''Grotendeels hetzelfde, maar dat is uiteindelijk aan de driehoek.''

Vooral in Den Haag was het zaterdagavond onrustig. In totaal heeft de politie 29 personen aangehouden voor verschillende strafbare feiten. Zo zijn er personen aangehouden voor belediging, baldadigheid, niet voldoen aan bevel of vordering.

We zijn op het niveau van de UK aangekomen. _O_
  maandag 6 juli 2026 @ 23:44:50 #243
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221259659
quote:
9s.gif Op maandag 6 juli 2026 23:21 schreef DobbyDobby het volgende:

"Bij relatief kleine vergrijpen, zoals de situaties die u omschrijft, besluiten wij soms niet in te grijpen om te voorkomen dat de situatie uit de hand loopt."

"Toen ik vandaag in een herkenbare politieauto reed, spuugde een man met een kinderzitje op zijn fiets plotseling vol op mijn auto. Hem heb ik natuurlijk wel staande gehouden."

Dit rijmt toch totaal niet meer met elkaar :')

Die fietser was vast een blanke Hollander. Flink vergrijp ook.

Vuurwerk gooien daarentegen doen we niets mee. :')
pi_221259722
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 23:44 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Maar dat is toch logisch? Dat is exact dezelfde reden dat ze niet vol ingrijpen in de binnenstad van Utrecht of Amsterdam ofzo bij t stappen. Veel dronkelui, risico op escalatie.

Tuurlijk kan er harder opgetreden worden, maar het lijkt nu alsof je aan ‘t zoeken bent naar een reden om maar verontwaardigd te zijn.
pi_221260757
quote:
En ja beste mensen, wat iedereen al wel wist, maar niet genoemd mag worden van links. Two tier policing

...

Australie kan er ook wat van.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221260976
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 00:33 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Maar dat is toch logisch? Dat is exact dezelfde reden dat ze niet vol ingrijpen in de binnenstad van Utrecht of Amsterdam ofzo bij t stappen. Veel dronkelui, risico op escalatie.

Tuurlijk kan er harder opgetreden worden, maar het lijkt nu alsof je aan ‘t zoeken bent naar een reden om maar verontwaardigd te zijn.
Hier wordt overduidelijk een signaal afgegeven:
Als je je misdraagt, maar dat in een grote groep doet, dan kom je er mee weg want de politie zal daar niet op ingrijpen uit angst voor escalatie. Misdraagt een enkele burger zich, dan wordt er wél direct ingegrepen.
Het signaal is dat de politie uitsluitend voor het laaghangende fruit gaat en het tuig de baas op straat geworden is, zolang ze maar in grote aantallen opereren.
Dat vind ik persoonlijk wel iets om terecht verontwaardigd over te zijn.

Edit:
Het maakt dus ook nog alles uit om wat voor tuig het gaat. Bij voetbalhooligans en coronademonstranten kon wel volledig uitgepakt worden door de politie, bij de groep waar het nu over gaat kijkt men lijdzaam toe.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sodeknetters op 07-07-2026 08:08:16 ]
pi_221261049
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 08:03 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Als je je misdraagt, maar dat in een grote groep doet, dan kom je er mee weg want de politie zal daar niet op ingrijpen uit angst voor escalatie. Misdraagt een enkele burger zich, dan wordt er wél direct ingegrepen.
Het signaal is dat de politie uitsluitend voor het laaghangende fruit gaat en het tuig de baas op straat geworden is, zolang ze maar in grote aantallen opereren.

Edit:
Het maakt dus ook nog alles uit om wat voor tuig het gaat. Bij voetbalhooligans en coronademonstranten kon wel volledig uitgepakt worden door de politie, bij de groep waar het nu over gaat kijkt men lijdzaam toe.
De politie grijpt vrijwel nooit in op lichte vergrijpen bij demonstraties, dit soort feestjes of oud en nieuw etc.

Nogmaals, daadwerkelijk misdragen moet gewoon aangepakt worden, maar dit is gewoon zoeken naar redenen om verontwaardigd te zijn.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 08:31:53 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221261071
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 08:03 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Edit:
Mwah, ook bij grootschalige voetbalrellen of demonstraties kan het gros redelijk ongestoord zijn gang gaan. Hooguit een keer wat romeo’s uit een busje om de grootste raddraaiers eruit te pakken

Zie ook redelijk recent die Els_rechts rellen waar men aan het dansen was op brandende politieauto’s. Zo werkt het gewoon
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221261134
quote:
Gelukkig kreeg die extreme rotondeleeuw wel een boete.

'Rotondeleeuw' krijgt boete bij vieren winst Nederlands elftal, toeterende automobilisten ook op de bon geslingerd
https://www.geenstijl.nl/5190576/rotondeleeuw
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221261472
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 23:44 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Die blanker Nederlander komt niet met zijn hele familie met messen achter je aan. Die kans zit er andersom best in.

Dat is Nederland in grote steden anno 2026.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 10:13:02 #251
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221262063
Abdelkader Benali geeft ook overlast (alweer):

quote:
De VVD wil van het pesten van feestende Marokkanen overheidsbeleid maken

Zie een groepje jonge knullen, in de vroege puberteit, zich een weg banen naar de Tweede Kamer. Ze worden tegengehouden door de politie, ze komen verhaal halen bij de politici, want Den Haag is bezig met snode plannen voor de hardwerkende boeren. Met pesterige zinnetjes dagen ze de politie uit, ze maken ongepaste opmerkingen. Het is quasi onschuldig, maar het brandt wel. De jochies komen op voor hun groep, de boeren. Ik snap het wel, maar waarom stuur je je eigen grut hierheen?

Ondertussen houden de politieagenten zich rustig, sommigen zijn op de fiets. De kinderen maken er grappen over, maar onschuldige grappen zijn het niet. Het geweld knettert eronder, is passief-agressief aanwezig. Het is een kat-en-muisspel – best geraffineerd hoe goed deze kinderen dit spel al kunnen spelen. Ze komen op voor zichzelf, de boeren. Sommigen dragen boerenklompen, de meesten sneakers, en houthakkershemden. Ze willen mannen zijn, maar ik wens ze een kindertijd toe.

Veel vrouwelijke energie
Ik rijd door België, Frankrijk, Spanje, en ben overweldigd door de natuurpracht, de diepe dalen, rotsen, oude kerkjes op massieve bergen. Onze voorruit wordt vies van de natuur, iets wat in Nederland al jarenlang niet meer is gebeurd; we hebben de insecten uitgebannen. De natuur is verdwenen uit Nederland, natuur is in Nederland vermorzeld door de lobby en het kapitaal. Welke toekomst heeft de grutto nog in dit land als een kind hem niet meer kan zien?

Dan een paar dagen later. Het is feest. Marokko wint van Canada. Marokkaans Nederland gaat de straat op. Ik ben dan al in Tanger, waar mensen ook de straat opgaan. Marokkaanse uitbundigheid betekent dat alle kinderen uit het dakraam van de wagen van hun ouders hangen. Ik wist niet dat Tanger zoveel auto’s met dakramen had.

Ik verbaas me over al die meisjes en vrouwen die dansen, zingen, vuurwerk afsteken. Ze hebben de straat overgenomen met hun uitzinnige vrolijkheid – taferelen die ik ook in Nederland zag. Dat verlegen, bescheiden meisje dat zichzelf achteraan zette om anderen voor te laten gaan is niet meer. Dit is hun wereld. Komt het doordat ik twee dochters heb dat ik vanavond zoveel vrouwelijke energie zie? Wat verandert dit land toch in rap tempo.

Racisme als verdienmodel
In de Nederlandse steden wordt ook feestgevierd, terecht. Jongens rellen, het zou eens niet. Er wordt vuurwerk afgestoken. Onmiddellijk grijpen extreemrechtse partijen dit aan om de burgeroorlog uit te roepen. Hooligangeweld kost de Nederlandse staat miljoenen aan belastinggeld. Hooligangeweld is wit geweld. Maar extreemrechts grijpt de feestelijkheden aan om Marokkanen te brandmerken. Eenpitter Mona Keijzer stelt met de nonchalance van een maffioos voor om gericht te schieten op Marokkaanse benen.

Het meest erger ik me aan de VVD. Die wil een verbod op toeteren, want dat leidt tot irritatie. De VVD wil van Marokkanen pesten overheidsbeleid maken. Ondertussen worden zwarte spelers van Oranje racistisch belaagd op de sociale media. De VVD is er stil over. Jonge knulletjes met nog geen baardgroei minachten het gezag, de VVD is er stil over.

De VVD heeft besloten om een extreemrechtse partij te worden en is daarom gestopt met politiek bedrijven. Ze is een cynisch reclamebureau geworden dat de racistische onderstroom van dit land wil gebruiken om er haar verdienmodel van te maken. Het enige wat ze ermee bereikt is dat Nederland afglijdt richting pariastaat, waar geluk en vrolijkheid worden beantwoord met repressie en benepenheid. Liberalisme is gestorven in Nederland.
Bron: https://www.trouw.nl/opin(...)eid-maken~b4e747380/
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221262073
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 10:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
ach man aidsland is dit aan het worden.
pi_221262081
quote:
[..]
En dit is dan een "intellectuele" Marokkaan. Als zelfs hij het probleem met de Marokkanen in Nederland niet wil inzien, van wie uit die gemeenschap kunnen we dan nog enig zelfinzicht verwachten?
  dinsdag 7 juli 2026 @ 10:27:45 #254
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221262178
quote:
[..]
Serieus? En dit is dan een intelligente "geschoolde" Marokkaan? Dit geeft wel mooi het probleem aan van deze lui. 0 maar dan ook echt 0 zelfreflectie, echt wat schrijnend om te zien. Ow en uiteraard nog even de racismekaart trekken, dat hoort erbij hè. Wat een mongool. Gooi jezelf weg en blijf lekker in Tanger. :')
  dinsdag 7 juli 2026 @ 10:35:03 #255
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221262365
quote:
[..]
Provocatie ten top. Wat een mongool.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 10:35:31 #256
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221262379
quote:
[..]
quote:
In de Nederlandse steden wordt ook feestgevierd, terecht. Jongens rellen, het zou eens niet. Er wordt vuurwerk afgestoken.
Waarom is het 'terecht' dat er in Nederlandse steden feest wordt gevierd als een Noord-Afrikaans land een WK-wedstrijd wint?
  dinsdag 7 juli 2026 @ 10:36:59 #257
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221262408
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 10:27 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Serieus? En dit is dan een intelligente "geschoolde" Marokkaan? Dit geeft wel mooi het probleem aan van deze lui. 0 maar dan ook echt 0 zelfreflectie, echt wat schrijnend om te zien. Ow en uiteraard nog even de racismekaart trekken, dat hoort erbij hè. Wat een mongool. Gooi jezelf weg en blijf lekker in Tanger. :')
Uiteraard, en dat wordt mede bewerkstelligd door de Westerse gutmensch die dit soort denken bij zulke mensen stimuleert en hen leert dat ze per definitie altijd onderdrukte slachtoffers zijn.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 12:26:51 #258
3542 Gia
User under construction
pi_221263333
quote:

Algemeen Commandant van de Mobiele Eenheid Sander van der Hulle reageert tegenover De Telegraaf over de ongeregeldheden in diverse grote steden na afloop van Canada - Marokko (0-3). Grote groepen feestende Marokkanen maakten zich schuldig aan onder meer roekeloos rijgedrag, het gooien met vuurwerk en het provoceren van de politie.

Van der Hulle legt uit waarom bij wangedrag met vuurwerk en onveilig rijgedrag niet keihard wordt ingegrepen door de politie. ''Wij kiezen zorgvuldig wanneer we wel en niet handhaven. Bij relatief kleine vergrijpen, zoals de situaties die u omschrijft, besluiten wij soms niet in te grijpen om te voorkomen dat de situatie uit de hand loopt.''

''Wij realiseren ons dat zodra wij in Amsterdam-West ingrijpen, we mogelijk de hele avond bezig zijn met ongeregeldheden, waarbij ruiten worden ingegooid en auto’s in brand worden gestoken'', zo benadrukt de Algemeen Commandant van de Mobiele Eenheid.

Van der Hulle krijgt voorgelegd dat een politieagent zaterdag voortdurend werd uitgejoeld, terwijl constant fatbikes en scooters voorbij scheurden. ''Hoewel het niet normaal is, is het helaas wel de realiteit: als je gaat handhaven, wordt het oorlog. Toen ik vandaag in een herkenbare politieauto reed, spuugde een man met een kinderzitje op zijn fiets plotseling vol op mijn auto. Hem heb ik natuurlijk wel staande gehouden.''

Marokko staat donderdag in de kwartfinale van het WK tegenover Frankrijk. Van der Hulle legt uit hoe de politie te werk zal gaan in de grote steden. ''Grotendeels hetzelfde, maar dat is uiteindelijk aan de driehoek.''

Vooral in Den Haag was het zaterdagavond onrustig. In totaal heeft de politie 29 personen aangehouden voor verschillende strafbare feiten. Zo zijn er personen aangehouden voor belediging, baldadigheid, niet voldoen aan bevel of vordering.

Laat het oorlog worden. Haal het leger erbij!! Aanpakken die hap en direct het land uitgooien. Dat volk hoort hier niet! Dit is geen feestje vieren.

Hou mijn hart vast wat er gebeurt als ze van Frankrijk gaan verliezen, want dat zit er dik in. Zet in godsnaam het leger klaar!
pi_221263352
Send them back, send them back, send them back.
pi_221283511

KICKJE ALVAST
  donderdag 9 juli 2026 @ 15:26:09 #261
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221283571
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:13 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

KICKJE ALVAST
twitter
pi_221283648
twitter
  donderdag 9 juli 2026 @ 15:34:33 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221283714
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ x ]
Het mooie zijn al die boomers onder die tweet die denken dat ze in Amsterdam op een zomerse dag allemaal winterkleding aanhebben _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 9 juli 2026 @ 15:40:31 #264
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221283786
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Het mooie zijn al die boomers onder die tweet die denken dat ze in Amsterdam op een zomerse dag allemaal winterkleding aanhebben _O-
Hehe ja da's mooi meegenomen.
Wel ernstig hoor dat er zoveel mensen zijn die (zo vaak) niet doorhebben dat iets een gebbetje is mbv een oude foto :') .
  donderdag 9 juli 2026 @ 15:44:41 #265
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221283810
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:32 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
twitter
  donderdag 9 juli 2026 @ 16:00:23 #266
3542 Gia
User under construction
pi_221284054
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Oude foto, maar waarschijnlijk morgen weer actueel.
  donderdag 9 juli 2026 @ 16:55:12 #267
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221284685
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:26 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ x ]
Wordt dit dan gezien als uitlokking?
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 9 juli 2026 @ 17:05:04 #268
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221284750
Go Marcouch!

https://www.ad.nl/binnenl(...)klaar-zijn~a1d938e2/

quote:
Burgemeester Marcouch van Arnhem waarschuwt toeterende fans Marokko: ‘Het moet wel een keer klaar zijn’

Ga je als Marokkaanse voetbalfan komende nacht in Arnhem de straat op na mogelijk WK-succes? Gedraag je dan. Die oproep doet burgemeester Ahmed Marcouch, nadat hij te veel mis zag gaan na afloop van het vorige duel van de Marokkanen.

Uit de auto hangen. Langdurig claxonneren. Met hoge snelheid door de Arnhemse straten racen. Marcouch zag het zaterdagnacht allemaal met eigen ogen nadat Marokko op het WK voetbal Canada versloeg.

De Arnhemse burgemeester zag zich genoodzaakt om maatregelen te nemen voor de kwartfinale van de Leeuwen van de Atlas tegen Frankrijk (aftrap vandaag om 22.00 uur). Zo is er ‘zichtbaar en onzichtbaar’ meer controle op straat aanwezig. Zowel gemeentelijke boa’s als agenten.

„Ik wil best even incasseren in het eerste halfuur. We gaan niet jagen op toeterende fans. Maar het moet op een gegeven moment wel klaar zijn. Zeker op dit tijdstip moet je rekening houden met elkaar. Gebeurt dat niet, dan gaan we écht optreden.”

Daarbij gaan de boa’s en agenten óók op kenteken handhaven, stelt Marcouch. Dus ook als je niet staande gehouden wordt, kun je later alsnog een boete op de deurmat krijgen.

‘Gestoord gedrag’
Wat hem meer zorgen baart dan claxonneren, zijn de onveilige situaties die hij zag ontstaan in het verkeer. „Sommige fans denken in euforie dat ze onschendbaar zijn. Ik heb onverantwoordelijk en gestoord gedrag gezien. Dat is vragen om ongelukken.”

Volgens Marcouch gaat het om een kleine groep voetbalfans die zich niet aan de regels, normen en waarden houdt. „Een feestje vieren mag natuurlijk. Complimenten aan een groot deel van de supporters die dat op een sfeervolle en feestelijke manier gedaan hebben. Maar we zien ook dat een aantal fans zich misdraagt.”

Wat het resultaat ook wordt: rellen, zoals in andere steden volop gebeuren, verwacht Marcouch in Arnhem niet. „Die historie kennen wij gelukkig niet.”
Oftewel: het verschil zit hem in of de burgemeester dit wil maken.
  donderdag 9 juli 2026 @ 17:10:04 #269
3542 Gia
User under construction
pi_221284794
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:05 schreef Qarrad het volgende:
Ga je als Marokkaanse voetbalfan komende nacht in Arnhem de straat op na mogelijk WK-succes? Gedraag je dan.
En als ze verliezen?? Wat waarschijnlijker is. Hoeven ze zich dan niet te gedragen?
pi_221284803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:05 schreef Qarrad het volgende:
Go Marcouch!

https://www.ad.nl/binnenl(...)klaar-zijn~a1d938e2/
[..]
Oftewel: het verschil zit hem in of de burgemeester dit wil maken.
Goed van deze burgemeester, dat mag ook wel eens gezegd worden.
  donderdag 9 juli 2026 @ 17:11:45 #271
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221284807
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:11 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Absoluut.
  donderdag 9 juli 2026 @ 17:12:20 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221284815
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:11 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
In vrijwel alle steden gebeurt er niets, dus dan kan je ook wel de nadruk leggen op wat toeterende auto’s.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221284950
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:10 schreef Gia het volgende:

[..]
En als ze verliezen?? Wat waarschijnlijker is. Hoeven ze zich dan niet te gedragen?
Nee, er staat gewoon dat ze zich moeten gedragen na "mogelijk WK succes", wat niets meer is dan "na de wedstrijd."
  donderdag 9 juli 2026 @ 21:32:50 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221287124
Hmm. Ze waarschuwen in elk geval vooraf.

twitter
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:01:08 #275
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221290127
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:32 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
Die blijdschap op zijn smoel zegt genoeg.
pi_221290160
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 10:19 schreef DrDentz het volgende:

[..]
En dit is dan een "intellectuele" Marokkaan. Als zelfs hij het probleem met de Marokkanen in Nederland niet wil inzien, van wie uit die gemeenschap kunnen we dan nog enig zelfinzicht verwachten?
Dit dus
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:02:46 #277
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221290164
twitter

IT GIET OAN
pi_221290176
aaaaah heeeerlijk stil hier (voor nu dan)

vorige week was het een en al getoeter, urenlang tot diep in de nacht

en nu...jezus christus goddank. eindelijk wat stilte...dankjulliewel frankrijk
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:03:29 #279
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221290178
twitter
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:09:58 #280
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221290252
twitter
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:10:52 #281
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221290264
twitter
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:18:55 #282
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221290352
twitter
pi_221290379
Lijkt me wel de best mogelijke wedstrijd om zo min mogelijk gedoe te krijgen. Frankrijk duidelijk beter, geen controversiële beslissingen, nauwelijks spannend, in slaap gesust.

Over een half uurtje is iedereen weer thuis
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:32:37 #284
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221290433
twitter
Speciaal voor de NOS een stukje verbroedering.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:34:04 #285
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221290439
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 00:18 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Derde wereld paupers.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:38:16 #286
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221290455
twitter
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:41:29 #287
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221290462
twitter
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:42:35 #288
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221290469
twitter
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:44:51 #289
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221290475
Stukje cultuurverrijking Nederland O+
pi_221290572
Waar waren nou die landelijke rellen? Heb ik wat gemist?
pi_221290576
Het is natuurlijk een keer wachten op 2 islamitische landen die op een WK tegen elkaar moeten, dan heb je een feest.

Stel je voor Turkije tegen Marokko. :o wie heeft de hardste tuut
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221290587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 01:51 schreef epicbeardman het volgende:
een keer wachten op 2 islamitische landen die op een WK tegen elkaar moeten, dan heb je een feest.
Kan je voorstellen hoe belachelijk vaak er 'Allahu akbar' geroepen gaat worden :o

Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 10 juli 2026 @ 05:53:18 #293
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_221290651
Ook maatschappelijke problemen in Amsterdam Osdorp

quote:
Na bekogelen politie stormen tientallen ME'ers en acht politiehonden Tussen Meer op

De politie heeft vanavond met een heel groot aantal leden van de Mobiele Eenheid in een snel tempo de straat Tussen Meer in Osdorp leeg geveegd. Dat gebeurde nadat er een bus van de Mobiele Eenheid was bekogeld, er op straat pallets in brand waren gestoken en er vuurwerk werd afgestoken.

Nadat Marokko van Frankrijk verloor in de kwartfinale van het WK verzamelden honderden jongeren zich op Tussen Meer. De politie en verkeersregelaars hadden de straat al grotendeels afgezet voor verkeer en er reed een bus van de Aanhoudingseenheid (die bestaat uit ME'ers in burger die aanhoudingen verrichten) rond.

Die specifieke ME-bus trok de aandacht van de jongeren. Ze gooiden met voorwerpen naar de bus en er ging vlak bij de bus meerdere keren vuurwerk af. Er leek een soort kat- en muisspel te ontstaan, want soms renden groepen jongeren hard weg als de bus hun kant op reed.

Andere ME-bussen reden rond 00.40 uur vanaf Meer en Vaart naar de kruising van Tussen Meer met de Baden Powellweg. Zij reden rond 1.00 uur weg en agenten die op de kruising stonden kregen via hun portofoon door dat er 'geveegd' zou worden in de richting van het kruispunt waar ze toen stonden.

Ongeveer twintig minuten later kwamen er zo'n twaalf ME-busjes en een waterwerper uit de richting van het Osdorpplein Tussen Meer opgereden. Agenten, onder wie acht hondengeleiders, stapten snel uit en stormden in hoog tempo beide stoepen, de rijbanen en de trambanen op. Zij ondervonden weinig weerstand: de jongeren bleven niet staan en verplaatsten zich naar omliggende straten, waar veel van hen nog wel bleven rondhangen. Het bleef daardoor nog enige tijd onrustig.

Bij de kruising van de Baden Powellweg werd zeker twee keer met vuurwerk naar de linie ME gegooid. Het is op dit moment nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht.
Ik ben inmiddels overleden
pi_221290682
Die ouders boeit het dan blijkbaar ook niet. Stel je hebt een Marokkaanse zoon van een jaar of 16 / 17, Marokko verliest een wedstrijd en hij zegt: ik ga naar buiten. Dan zeg je toch: buiten? Wat ga je doen dan? Er is nu geen feest om te vieren, Mo. Je gaat naar bed. Het is al nacht. De deur gaat op slot, pleurisjoch!
  vrijdag 10 juli 2026 @ 07:24:22 #295
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221290800
Het verschil tussen winst, of verlies is het getüter.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 07:36:38 #296
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221290832
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 06:20 schreef DrDentz het volgende:
Die ouders boeit het dan blijkbaar ook niet. Stel je hebt een Marokkaanse zoon van een jaar of 16 / 17, Marokko verliest een wedstrijd en hij zegt: ik ga naar buiten. Dan zeg je toch: buiten? Wat ga je doen dan? Er is nu geen feest om te vieren, Mo. Je gaat naar bed. Het is al nacht. De deur gaat op slot, pleurisjoch!
Interesseert die ouders ook geen reet, dat zijn ook allemaal tokkies.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 07:48:16 #297
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221290880
Op wat onrust hier en daar na, lijkt het allemaal vrij rustig verlopen te zijn.

Mag ook gezegd worden? Of ben je dan meteen een linkse deugkneus?
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221290919
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 07:48 schreef The-BFG het volgende:

Nee hoor, dat mag je best zeggen.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 08:09:01 #299
3542 Gia
User under construction
pi_221290944
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 07:48 schreef The-BFG het volgende:

Volgende keer scheidsrechters maar instrueren om tegen Marokko te fluiten, want verlies is minder schadelijk voor de maatschappij dan winst.

Dan hadden wij er misschien nog ingezeten, ook. 😄
  vrijdag 10 juli 2026 @ 08:38:03 #300
117098 Hathor
Effe niet
pi_221291040
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:32 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
Nou, dikke prima dat die primaten eruit liggen nu.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')