DIT TOLEREREN WE NIET IN DIT LAND!quote:Op maandag 6 juli 2026 01:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zal lastig worden om de geest nog terug in de fles te krijgen denk ik. Het is ook wat bevreemdend om steeds te klagen over geweld tegen hulpverleneners en overtreders er daarna gewoon weer met een boete af te laten komen.
Precies, het is allemaal wat tegenstrijdig.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
DIT TOLEREREN WE NIET IN DIT LAND!
behalve dat we dat wel doen.
Wat is het dan wel?quote:Op maandag 6 juli 2026 00:43 schreef beefkeek het volgende:
Natuurlijk is het niet oké, maar laten we nu niet doen alsof dit exclusief een Marokkaans probleem is. Maargoed, alles om lekker boos te zijn op buut’nlanders hier in NWS.
Ik vraag mij wel af hoe dat werkt in die hoofdjes van agenten en justitie.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:30 schreef AchJa het volgende:
Moet Jan Kaas eens proberen...![]()
De popo stond erbij en keek er naar.
[ x ]
Ik ben zo moe van die deugneus en zijn broertje Klaver.quote:
Gaat ook nooit meer lukken. Of je moet ineens 180 graden draaien. Het is ook echt bizar. Ben 2 keer in Marokko geweest. Daar flikken ze dit niet kan ik je vertellen.quote:Op maandag 6 juli 2026 01:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zal lastig worden om de geest nog terug in de fles te krijgen denk ik. Het is ook wat bevreemdend om steeds te klagen over geweld tegen hulpverleneners en overtreders er daarna gewoon weer met een boete af te laten komen.
Jetten is een soort AI-chatbot.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:34 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ben zo moe van die deugneus en zijn broertje Klaver.
Prima om dit te veroordelen en hartstikke trecht trouwens. Maar trek dan ook nu je bek open. Maar dat mag zeker niet van de EU. Dit proces moet doorgaan.
Het zijn echt alleen de Marokkanen.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:56 schreef DrDentz het volgende:
Geen rellen vanwege blije Noorse fans?
Die Noormannen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, vroeger plunderden en verkrachtten ze hele dorpen!
Men geeft de volksmenners dan ook de volledige vrijheid om zich onder het volk te mengen en om dan het volk op te jutten.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:53 schreef Zoddie het volgende:
En dit zijn nog de Blije rellen, straks krijg je de boze rellen
![]()
Die zullen nog wel een stukje erger zijn.
Onterechte, winnende, strafschop voor B of zoiets zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:53 schreef Zoddie het volgende:
En dit zijn nog de Blije rellen, straks krijg je de boze rellen
![]()
Die zullen nog wel een stukje erger zijn.
Da's niet helemaal waar, want in Parijs doken er ook Algerijnen op om de Marokkanen op het hart te trappen door hun vlag te vernielen.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het zijn echt alleen de Marokkanen.
Vrijdag is iedereen weer verontwaardigd als Parijs aan de beurt is.
Nee, dat hoort eigenlijk nooit te kunnen. Kijk die auto die met een bank er op rondrijdt staat in schril contrast metquote:Op maandag 6 juli 2026 10:36 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Gaat ook nooit meer lukken. Of je moet ineens 180 graden draaien. Het is ook echt bizar. Ben 2 keer in Marokko geweest. Daar flikken ze dit niet kan ik je vertellen.
De politie durft bij die carnavalsgangers op te treden omdat dat mensen zijn die gewoon een feestje willen en verder respect voor gezag hebben en tonen. Makkelijke slachtoffers voor de hermandad.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, dat hoort eigenlijk nooit te kunnen. Kijk die auto die met een bank er op rondrijdt staat in schril contrast met
https://www.omroepbrabant(...)pest-het-feestje-wel
Wat we eigenlijk leren is dat de carnavalsvierders massaal de politie moeten aanvallen dan kom je er een stuk genadiger vanaf.
Ja, dat is duidelijk. Het idee is dus dat als je boetes wil voorkomen je simpelweg aggressief moet zijn tegen de politie. Dat is natuurlijk een les die precies de verkeerde richting als voordelig laat zien.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De politie durft bij die carnavalsgangers op te treden omdat dat mensen zijn die gewoon een feestje willen en verder respect voor gezag hebben en tonen. Makkelijke slachtoffers voor de hermandad.
Bij dat geteisem dat nergens respect voor heeft blijven ze minzaam lachend staan kijken, als ze daar gaan handhaven kunnen ze veel weerstand verwachten. Dat wetende, en ook niet gesteund worden door korpsleiding en politiek, is de keuze snel gemaakt. Uitzitten en veilig weer naar huis.
Ik geef ze geeneens ongelijk.
Ik zie het een beetje anders.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De politie durft bij die carnavalsgangers op te treden omdat dat mensen zijn die gewoon een feestje willen en verder respect voor gezag hebben en tonen. Makkelijke slachtoffers voor de hermandad.
Bij dat geteisem dat nergens respect voor heeft blijven ze minzaam lachend staan kijken, als ze daar gaan handhaven kunnen ze veel weerstand verwachten. Dat wetende, en ook niet gesteund worden door korpsleiding en politiek, is de keuze snel gemaakt. Uitzitten en veilig weer naar huis.
Ik geef ze geeneens ongelijk.
In wezen zeggen we hetzelfde, alleen in wat andere bewoording.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:15 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik zie het een beetje anders.
Het is uiteindelijk de driehoek die beslist hoe er opgetreden dient te worden.
Van Hollanders hebben ze niets te vrezen, vandaar dat deze ook met harde hand aangepakt worden.
Bij Marokkanen heerst er pure angst, bang voor verdere escalatie, rellen en wellicht doodsbedreigingen of bezoekjes aan het huisadres. Die angst regeert. En dat moet keihard de kop ingedrukt worden. Maar met laffe linkse bestuurders in de grote steden is dat onmogelijk.
Dat zal helaas niets oplossen. Je krijgt meteen veel media en uiteraard de progressieve en linkse politici die de kant van de daders zullen kiezen en kritiek wegzetten als 'racisme' en 'Islamofobie'. Grijpt de politie hard in dan staat actiegroepen zoals Amnesty klaar om de politie de schuld te geven en termen te gebruiken als 'racistisch politiegeweld'.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In wezen zeggen we hetzelfde, alleen in wat andere bewoording.
Die gemeentebesturen en burgemeesters zijn een groot deel van het probleem, helaas worden toch elke keer weer dezelfde partijen de grootste in de grote steden. In mijn stad helaas ook.
Dus blijkbaar vind het grootste deel van de inwoners het ook wel best.
Vlak ook het aandeel van den Haag niet uit, de lafheid van wat daar zit is een minstens even grote bijdrage aan de problemen. En ook dat slikt de bevolking blijkbaar, dat suddert ook maar voort.
Ik weet het ondertussen ook niet meer, laat het maar een keer goed uit de klauw lopen. Met een beetje geluk krijgen we hier nog eens een figuur als een Duterte die orde op zaken stelt.
Ik heb Amnesty in elk geval niet gehoord tijdens de corona en azc rellen.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zal helaas niets oplossen. Je krijgt meteen veel media en uiteraard de progressieve en linkse politici die de kant van de daders zullen kiezen en kritiek wegzetten als 'racisme' en 'Islamofobie'. Grijpt de politie hard in dan staat actiegroepen zoals Amnesty klaar om de politie de schuld te geven en termen te gebruiken als 'racistisch politiegeweld'.
Zelfs in Brussel waren geen rellen. We zijn als land echt terminaal.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het zijn echt alleen de Marokkanen.
Vrijdag is iedereen weer verontwaardigd als Parijs aan de beurt is.
Dit kan ook echt niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, dat hoort eigenlijk nooit te kunnen. Kijk die auto die met een bank er op rondrijdt staat in schril contrast met
https://www.omroepbrabant(...)pest-het-feestje-wel
Wat we eigenlijk leren is dat de carnavalsvierders massaal de politie moeten aanvallen dan kom je er een stuk genadiger vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |