abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 6 juli 2026 @ 01:51:05 #201
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221250770
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 01:00 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het zal lastig worden om de geest nog terug in de fles te krijgen denk ik. Het is ook wat bevreemdend om steeds te klagen over geweld tegen hulpverleneners en overtreders er daarna gewoon weer met een boete af te laten komen.
DIT TOLEREREN WE NIET IN DIT LAND!

behalve dat we dat wel doen.
- vmi voor intimi -
  maandag 6 juli 2026 @ 06:21:11 #202
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221251234
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 01:51 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
DIT TOLEREREN WE NIET IN DIT LAND!

behalve dat we dat wel doen.
Precies, het is allemaal wat tegenstrijdig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 6 juli 2026 @ 09:50:26 #203
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221251806
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 00:43 schreef beefkeek het volgende:

Natuurlijk is het niet oké, maar laten we nu niet doen alsof dit exclusief een Marokkaans probleem is. Maargoed, alles om lekker boos te zijn op buut’nlanders hier in NWS.
Wat is het dan wel?

Er zijn geen supporters van andere landen die zich zo misdragen na een winst. Laat staan als Marokko eruit geknikkerd wordt.
  maandag 6 juli 2026 @ 10:32:16 #204
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221252307
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 20:30 schreef AchJa het volgende:
Moet Jan Kaas eens proberen... :')

De popo stond erbij en keek er naar.

[ x ]
Ik vraag mij wel af hoe dat werkt in die hoofdjes van agenten en justitie.
Ik weet dat het aanspreken van die overlastveroorzakers reuring zal gaan veroorzaken, maar ik vertikte het om hen niet aan te spreken maar wel mensen aanspreken die Nederlands of Chinees zijn, puur omdat die laatste 2 groepen zelden gaan schelden of vechten.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221252355
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

De dubbele standaard van Jetten.
Ik ben zo moe van die deugneus en zijn broertje Klaver.

Prima om dit te veroordelen en hartstikke trecht trouwens. Maar trek dan ook nu je bek open. Maar dat mag zeker niet van de EU. Dit proces moet doorgaan.
pi_221252399
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 01:00 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het zal lastig worden om de geest nog terug in de fles te krijgen denk ik. Het is ook wat bevreemdend om steeds te klagen over geweld tegen hulpverleneners en overtreders er daarna gewoon weer met een boete af te laten komen.
Gaat ook nooit meer lukken. Of je moet ineens 180 graden draaien. Het is ook echt bizar. Ben 2 keer in Marokko geweest. Daar flikken ze dit niet kan ik je vertellen.
pi_221252611
Geen rellen vanwege blije Noorse fans?
Die Noormannen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, vroeger plunderden en verkrachtten ze hele dorpen!
pi_221253381
twitter
  maandag 6 juli 2026 @ 12:45:35 #209
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221253555
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:34 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik ben zo moe van die deugneus en zijn broertje Klaver.

Prima om dit te veroordelen en hartstikke trecht trouwens. Maar trek dan ook nu je bek open. Maar dat mag zeker niet van de EU. Dit proces moet doorgaan.
Jetten is een soort AI-chatbot.
  maandag 6 juli 2026 @ 12:53:40 #210
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221253611
En dit zijn nog de Blije rellen O+ , straks krijg je de boze rellen :(
Die zullen nog wel een stukje erger zijn.
  maandag 6 juli 2026 @ 12:55:44 #211
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221253625
Om iedereen te verassen en de rascisten de mondjes te snoeren gebeurt er dan helemaal niks.
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 6 juli 2026 @ 15:01:03 #212
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221254680
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:56 schreef DrDentz het volgende:
Geen rellen vanwege blije Noorse fans?
Die Noormannen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, vroeger plunderden en verkrachtten ze hele dorpen!
Het zijn echt alleen de Marokkanen.

Vrijdag is iedereen weer verontwaardigd als Parijs aan de beurt is.
pi_221254703
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:53 schreef Zoddie het volgende:
Men geeft de volksmenners dan ook de volledige vrijheid om zich onder het volk te mengen en om dan het volk op te jutten.
  maandag 6 juli 2026 @ 15:21:52 #214
13309 nostra
ask why
pi_221254788
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:53 schreef Zoddie het volgende:
Onterechte, winnende, strafschop voor B of zoiets zou wel mooi zijn.
  maandag 6 juli 2026 @ 16:39:43 #215
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221255297
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 15:01 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Da's niet helemaal waar, want in Parijs doken er ook Algerijnen op om de Marokkanen op het hart te trappen door hun vlag te vernielen.
  maandag 6 juli 2026 @ 18:23:14 #216
56749 BlaZ
pi_221255942
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:36 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Gaat ook nooit meer lukken. Of je moet ineens 180 graden draaien. Het is ook echt bizar. Ben 2 keer in Marokko geweest. Daar flikken ze dit niet kan ik je vertellen.
Nee, dat hoort eigenlijk nooit te kunnen. Kijk die auto die met een bank er op rondrijdt staat in schril contrast met
https://www.omroepbrabant(...)pest-het-feestje-wel

Wat we eigenlijk leren is dat de carnavalsvierders massaal de politie moeten aanvallen dan kom je er een stuk genadiger vanaf.
pi_221256235
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 18:23 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Nee, dat hoort eigenlijk nooit te kunnen. Kijk die auto die met een bank er op rondrijdt staat in schril contrast met

Wat we eigenlijk leren is dat de carnavalsvierders massaal de politie moeten aanvallen dan kom je er een stuk genadiger vanaf.
De politie durft bij die carnavalsgangers op te treden omdat dat mensen zijn die gewoon een feestje willen en verder respect voor gezag hebben en tonen. Makkelijke slachtoffers voor de hermandad.
Bij dat geteisem dat nergens respect voor heeft blijven ze minzaam lachend staan kijken, als ze daar gaan handhaven kunnen ze veel weerstand verwachten. Dat wetende, en ook niet gesteund worden door korpsleiding en politiek, is de keuze snel gemaakt. Uitzitten en veilig weer naar huis.
Ik geef ze geeneens ongelijk.
  maandag 6 juli 2026 @ 19:10:08 #218
56749 BlaZ
pi_221256242
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
De politie durft bij die carnavalsgangers op te treden omdat dat mensen zijn die gewoon een feestje willen en verder respect voor gezag hebben en tonen. Makkelijke slachtoffers voor de hermandad.
Bij dat geteisem dat nergens respect voor heeft blijven ze minzaam lachend staan kijken, als ze daar gaan handhaven kunnen ze veel weerstand verwachten. Dat wetende, en ook niet gesteund worden door korpsleiding en politiek, is de keuze snel gemaakt. Uitzitten en veilig weer naar huis.
Ja, dat is duidelijk. Het idee is dus dat als je boetes wil voorkomen je simpelweg aggressief moet zijn tegen de politie. Dat is natuurlijk een les die precies de verkeerde richting als voordelig laat zien.
  maandag 6 juli 2026 @ 19:12:51 #219
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221256260
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 6 juli 2026 @ 19:15:16 #220
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221256277
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Ik zie het een beetje anders.

Het is uiteindelijk de driehoek die beslist hoe er opgetreden dient te worden.

Van Hollanders hebben ze niets te vrezen, vandaar dat deze ook met harde hand aangepakt worden.

Bij Marokkanen heerst er pure angst, bang voor verdere escalatie, rellen en wellicht doodsbedreigingen of bezoekjes aan het huisadres. Die angst regeert. En dat moet keihard de kop ingedrukt worden. Maar met laffe linkse bestuurders in de grote steden is dat onmogelijk.
pi_221256339
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:15 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ik zie het een beetje anders.

Het is uiteindelijk de driehoek die beslist hoe er opgetreden dient te worden.

Van Hollanders hebben ze niets te vrezen, vandaar dat deze ook met harde hand aangepakt worden.

Bij Marokkanen heerst er pure angst, bang voor verdere escalatie, rellen en wellicht doodsbedreigingen of bezoekjes aan het huisadres. Die angst regeert. En dat moet keihard de kop ingedrukt worden. Maar met laffe linkse bestuurders in de grote steden is dat onmogelijk.
In wezen zeggen we hetzelfde, alleen in wat andere bewoording.
Die gemeentebesturen en burgemeesters zijn een groot deel van het probleem, helaas worden toch elke keer weer dezelfde partijen de grootste in de grote steden. In mijn stad helaas ook.
Dus blijkbaar vind het grootste deel van de inwoners het ook wel best.
Vlak ook het aandeel van den Haag niet uit, de lafheid van wat daar zit is een minstens even grote bijdrage aan de problemen. En ook dat slikt de bevolking blijkbaar, dat suddert ook maar voort.

Ik weet het ondertussen ook niet meer, laat het maar een keer goed uit de klauw lopen. Met een beetje geluk krijgen we hier nog eens een figuur als een Duterte die orde op zaken stelt.
  maandag 6 juli 2026 @ 19:39:12 #222
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221256435
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
In wezen zeggen we hetzelfde, alleen in wat andere bewoording.
Die gemeentebesturen en burgemeesters zijn een groot deel van het probleem, helaas worden toch elke keer weer dezelfde partijen de grootste in de grote steden. In mijn stad helaas ook.
Dus blijkbaar vind het grootste deel van de inwoners het ook wel best.
Vlak ook het aandeel van den Haag niet uit, de lafheid van wat daar zit is een minstens even grote bijdrage aan de problemen. En ook dat slikt de bevolking blijkbaar, dat suddert ook maar voort.

Ik weet het ondertussen ook niet meer, laat het maar een keer goed uit de klauw lopen. Met een beetje geluk krijgen we hier nog eens een figuur als een Duterte die orde op zaken stelt.
Dat zal helaas niets oplossen. Je krijgt meteen veel media en uiteraard de progressieve en linkse politici die de kant van de daders zullen kiezen en kritiek wegzetten als 'racisme' en 'Islamofobie'. Grijpt de politie hard in dan staat actiegroepen zoals Amnesty klaar om de politie de schuld te geven en termen te gebruiken als 'racistisch politiegeweld'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 6 juli 2026 @ 19:48:45 #223
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221256491
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zal helaas niets oplossen. Je krijgt meteen veel media en uiteraard de progressieve en linkse politici die de kant van de daders zullen kiezen en kritiek wegzetten als 'racisme' en 'Islamofobie'. Grijpt de politie hard in dan staat actiegroepen zoals Amnesty klaar om de politie de schuld te geven en termen te gebruiken als 'racistisch politiegeweld'.
Ik heb Amnesty in elk geval niet gehoord tijdens de corona en azc rellen.

Oh wacht, daar zaten geen kleurlingen bij.

Zo erg is het eigenlijk.
pi_221256530
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 15:01 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Zelfs in Brussel waren geen rellen. We zijn als land echt terminaal. :')
pi_221256541
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 18:23 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dit kan ook echt niet. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')