ik kan het hostel niet vinden, maar ik gok dat dit de prijs is van een single kamer ipv een dorm room?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:30 schreef StaceySinger het volgende:
Dat hostel is 84,50¤ per nacht
Duur grapje voor zo’n ontspoorde 😲
Of heeft Clen hem een beetje geholpen ?![]()
Dat lijkt me sowieso al grond voor een RM.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:54 schreef StaceySinger het volgende:
Misschien ging hij weleens in het park wandelen met de baby?
Zeker, hij ging ook oud en nieuw om 24:00 naar buiten met de kinderwagen. Lekker gezellie tussen al het vuurwerk. Zielig kindje, maar meneer vond die foto istragram waardig.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Misschien ging hij weleens in het park wandelen met de baby?
Is in de buurt dat park🤓
¤19,- per nacht op de slaapzaal. Nou dat bedrag jat/bedel ik nog bij elkaar op een avondje.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:42 schreef fespo het volgende:
[..]
ik kan het hostel niet vinden, maar ik gok dat dit de prijs is van een single kamer ipv een dorm room?
ook zie je nog wel eens dat instanties betalen voor onderdak.
gaat zo'n mafkees niet praten als hij zijn geld niet krijgt? of dreigen met praten om meer te krijgen?quote:Op zondag 12 juli 2026 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Enfin, je geeft zo’n klapjosti eerst ¤100,- en spreekt twee dagen weer af. Je geeft hem weer ¤100,- en spreekt weer af. Je geeft hem ¤500,- en je wint zijn vertrouwen. Dan geef je hem ¤1000,- en een opdracht en als die die doet beloof je hem ¤15000.
Kost je ¤1700,-
Dus ja dit kan. Misschien deed die dit met andere daklozen ook. Kost hem bij drie mensen Max ¤4000,-
Dat is nog steeds niks als zijn plan zou lukken.
Edit:
Een diepte investering zou die dat zelf noemen.
Nee joh, die heeft gewoon een advocaat en die pleit onschuldig want cliënt was knettergek.quote:Op zondag 12 juli 2026 01:12 schreef fespo het volgende:
[..]
gaat zo'n mafkees niet praten als hij zijn geld niet krijgt? of dreigen met praten om meer te krijgen?
ovar =/= onschuldigquote:Op zondag 12 juli 2026 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee joh, die heeft gewoon een advocaat en die pleit onschuldig want cliënt was knettergek.
Of Clen heeft de politie zelf een tip gegevenquote:Op zondag 12 juli 2026 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft gewoon een advocaat en die pleit onschuldig want cliënt was knettergek.
Die gozer heeft lekker eten en een dak en kan sporten, die vind het allemaal wel prima.
Ze zijn al bezig hem uit de ouderlijke macht te zetten. Dan zal er al wat meer gespeeld hebben achter de schermen.quote:Op maandag 13 juli 2026 00:18 schreef W00fer het volgende:
Is Clen niet gehaaid genoeg om bij het PBC niet op te vallen cq zichzelf eruit te kletsen?
Meestal zoeken ze in zo'n observatie naar een antisociale persoonlijkheidsstoornis of ernstige psychopathologie.
Er zijn er wel vaker die nergens aan meewerken of onder observatie volstrekt normaal lijken.
Plus wie zegt dat hij zo lang het recht op zijn eigen kind verspeelt bij het hebben van een vermoeden van schuld cq verdachte zijn?
Wat me trouwens ook bij nader nadenken is opgevallen, waar was haar auto?
Nee joh, die stond gewoon op camera. Maar we gaan het morgen horen toch?quote:Op zondag 12 juli 2026 22:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Of Clen heeft de politie zelf een tip gegeven
In Amsterdam werd er dit jaar al bijna geen vuurwerk meer afgesteoken op de meeste plekken.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeker, hij ging ook oud en nieuw om 24:00 naar buiten met de kinderwagen. Lekker gezellie tussen al het vuurwerk. Zielig kindje, maar meneer vond die foto istragram waardig.
Er is een speciale afdeling voor mensen die niet willen meewerken aan hun behandeling op het PBC.quote:Op maandag 13 juli 2026 00:18 schreef W00fer het volgende:
Is Clen niet gehaaid genoeg om bij het PBC niet op te vallen cq zichzelf eruit te kletsen?
Meestal zoeken ze in zo'n observatie naar een antisociale persoonlijkheidsstoornis of ernstige psychopathologie.
Er zijn er wel vaker die nergens aan meewerken of onder observatie volstrekt normaal lijken.
Plus wie zegt dat hij zo lang het recht op zijn eigen kind verspeelt bij het hebben van een vermoeden van schuld cq verdachte zijn?
Wat me trouwens ook bij nader nadenken is opgevallen, waar was haar auto?
quote:Als een verdachte niet wil meewerken aan een onderzoek in het Pieter Baan Centrum (PBC), wordt het onderzoek toch zo veel mogelijk voortgezet. Het PBC stelt op basis van observaties, eerdere dossiers en gesprekken alsnog een rapport op, wat kan resulteren in het opleggen van TBS.Wanneer een verdachte weigert mee te werken, gebeurt er het volgende:Observatie gaat door: Het onderzoek stopt niet. Observanten en gedragskundigen observeren de verdachte tijdens het dagelijks leven op de afdeling.Actieve benadering: De behandelaars blijven de verdachte proberen te bevragen en motiveren om alsnog in gesprek te gaan.Speciale afdeling: Het PBC beschikt over een speciale 'weigeraarsafdeling' waar intensievere observatie plaatsvindt om te kijken of er sprake is van onwil of onmacht (bijvoorbeeld door een stoornis).Rapportage: Zelfs zonder actieve medewerking komt er uiteindelijk een deskundigenrapport. De rechter baseert zijn oordeel over een eventuele TBS-maatregel op dit rapport, het dossier en getuigenverklaringen.Meer gedetailleerde informatie over deze procedures is te vinden op de officiële pagina van het Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie (NIFP).
Verplicht met pensioen bij de Telegraaf maar ze vind het leuk en gaat gewoon als zzp-er.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel apart dat Saskia Belleman van deze zaak en die van Clen V nog verslag doet.
Want ze is met pensioen gegaan geloof ik.
Ja! Straks allebei op de afdeling voor verdachten die niet mee willen werken.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar die gek komt dus samen met Clen V in het PBC te zitten.
Samen zwijgen is toch gezelliger dan in je eentje.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja! Straks allebei op de afdeling voor verdachten die niet mee willen werken.
Bij de T. Ze freelancet nog wel wat als rechtbankverslaggever, podcastje hier en daar.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel apart dat Saskia Belleman van deze zaak en die van Clen V nog verslag doet.
Want ze is met pensioen gegaan geloof ik.
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-geen-tbs~afa3d380/quote:De advocaat van de verdachte heeft nog wel wat vragen voor de politieagenten die ter plekke onderzoek hebben gedaan. ,,Misschien hebben ze wel onder die auto gekeken. Misschien lag het mes er nog niet en is het er later neergelegd. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze niet onder die auto hebben gekeken." De agenten zullen hierover worden gehoord.
Ja dat gevoel heb ik ook maar dat is pure speculatie.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij zou die avond daar al vier vrouwen hebben lastig gevallen, die hadden de politie gebeld…
Lekker verhaal weer.
Ik denk nog steeds dat die specifiek op zoek was naar Karin.
Dat is het ook, maar het blijft allemaal wel een heel erg toevallige samenloop van omstandigheden.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:28 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ook maar dat is pure speculatie.
Dit gaat dus weer over die andere moord.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Uit het AD:
Het was een opvallende verschijning in de Alkmaarse rechtbank. De 37-jarige verdachte van het doden van een vrouw uit Nieuw-Vennep droeg een korte broek met ‘voetbalsokken’ tot zijn knieën, en daarop een spijkerblouse. Hij keek om zich heen, naar de zaal vol nabestaanden en media.
Het leek erop dat hij bij de eerste voorbereidende zitting, net als toe nu toe in de politieverhoren, niets zou zeggen. Totdat zijn opname in het Pieter Baan Centrum (PBC) ter sprake kwam. Daarover was in een eerder stadium al een beslissing genomen. De eerste aanwijzingen zijn dat Adil Q. diverse psysiche problemen heeft. In jargon: „Verdachte heeft een emotionele ongenaakbaarheid”, zei de officier van justitie. „Een zeer gebrekkige affectieve expressie, en een sterk vertraagd denken.”
‘Ik ben al onderzocht’
Eerder dit jaar zou hij in Italië worden opgenomen in een psychiatrische inrichting. Die maatregel werd niet uitgevoerd, omdat hij niet meer in Italië was. Hij staat nu op de wachtlijst om te worden geobserveerd in het PBC. ,,Dat wil ik niet”, fluisterde hij tot vier keer, via de tolk. ,,Ik accepteer geen TBS. En ik ben al onderzocht.”
De nabestaanden en toehoorders op de publieke tribune waren duidelijk ontstemd over de houding van de verdachte. Namens de nabestaanden vroeg de advocaat nadrukkelijk aan de verdachte om later wel tekst en uitleg te geven over wat hij zou hebben gedaan en waarom. De advocaat van de verdachte, Thijs Stapel, gaf aan niet te verwachten dat zijn cliënt dat gaat doen.
Ja zoals alle post hier vandaag en gisteren.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dit gaat dus weer over die andere moord.
Adil snapt het niet helemaalquote:
Het enige “toeval” is dat er twee vrouwen zijn vermoord die bij hetzelfde bedrijf samenwerkten. En wellicht ook nog dezelfde nationaliteit hadden.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar het blijft allemaal wel een heel erg toevallige samenloop van omstandigheden.
Niet alleen bij hetzelfde bedrijf, nauw samenwerkende vrouwen en tussen de twee zaken maar drie dagen. Dat is vergelijkbaar met het enorme toeval dat twee gezinsleden vlak na elkaar een verdacht overlijden hebben.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:19 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het enige “toeval” is dat er twee vrouwen zijn vermoord die bij hetzelfde bedrijf samenwerkten. En wellicht ook nog dezelfde nationaliteit hadden.
Nou, en dat binnen een week van elkaar.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:19 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het enige “toeval” is dat er twee vrouwen zijn vermoord die bij hetzelfde bedrijf samenwerkten. En wellicht ook nog dezelfde nationaliteit hadden.
Mwah. Dat ze samenwerkten benoemde ik al ja, en oke het zit chronologisch kort op elkaar. Maar verder moet je goed zoeken.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, en dat binnen een week van elkaar.
En ze was ook nog de persoonlijk assistente van de vrouw die dood in bad was gevallen. Het waren hechte collega’s van elkaar.
Zijn heel wat toevalligheden samen.
Iemand met een Italiaanse nationaliteit is toch gewoon een Italiaan, wat is dit nu weer voor spijkers op laag water zoeken, bovendien spreekt ie Italiaans.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:28 schreef Schanulleke het volgende:
Adil Q. klinkt toch niet echt als een Italiaanse naam. Ik vond al dat de media zo benadrukten dat het een Italiaan was ipv iemand met de Italiaanse nationaliteit.
welke media “benadrukten” dat dan?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:28 schreef Schanulleke het volgende:
Adil Q. klinkt toch niet echt als een Italiaanse naam. Ik vond al dat de media zo benadrukten dat het een Italiaan was ipv iemand met de Italiaanse nationaliteit.
Misschien komt zijn opa uit Tunesie, stel je voor.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:31 schreef kalinhos het volgende:
Wwlle
[..]
welke media “benadrukten” dat dan?
Het AD spreekt van de in Italie geboren Adil.
Is dat het enige wat je hier hebt te melden?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:28 schreef Schanulleke het volgende:
Hij was toch dakloos? Dan sta je nergens geregistreerd.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je hier hebt te melden?
Hij is wel in Italië geboren. Iemand hier had z’n Facebook gezien dus heb zelf ook een kijkje genomen, lijkt eerder iemand die wellicht een Italiaanse moeder had ofzo.
En ja, het is dezelfde persoon, gezien de tekening van hem vandaag tijdens de rechtszaal.
Enige kwalijke vind ik dat iemand dus lekker kan vluchten uit land van herkomst als daar door hem rotzooi is getrapt, en hier dan verder gaan.
Het opsporingssysteem van landen binnen de EU zou toch moeten verbeteren vind ik. Ook voor verwarde personen die gevaarlijk gedrag vertonen.
Overleden of vermoord?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:28 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwah. Dat ze samenwerkten benoemde ik al ja, en oke het zit chronologisch kort op elkaar. Maar verder moet je goed zoeken.
Vandaag is een scheidsrechter overleden en van de week een speler van ziid afrika. Je gaat meer toevalligheden daartussen vinden dan dit.
Maar niet dakloos geboren.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij was toch dakloos? Dan sta je nergens geregistreerd.
Als Adil nou ook nog had gezegd dat hij uberhaupt geen straf accepteert hadden ze niet anders gekund dan hem vrij te laten. Nee is nee, immers.quote:
Dat hoeft niet bij enge glibberige narcisten, die hebben vaak naar buiten toe een masker op.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:18 schreef W00fer het volgende:
Als Clen heel naar was tegen die vrouw, was dat toch ook al opgevallen bij andere familieleden?
Duidelijk je grenzen aangeven inderdaad. Leren nee te zeggen.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als Adil nou ook nog had gezegd dat hij uberhaupt geen straf accepteert hadden ze niet anders gekund dan hem vrij te laten. Nee is nee, immers.
Wie weet wat er nog naar buiten komt tijdens de rechtszaak.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:18 schreef W00fer het volgende:
Als Clen heel naar was tegen die vrouw, was dat toch ook al opgevallen bij andere familieleden?
Ik vermoed dat ook de observatie niet veel gaat opleveren. Iemand mag dan wel bepaalde trekken hebben, dan nog is er overtuigend bewijs nodig. Een motief enzovoort.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wie weet wat er nog naar buiten komt tijdens de rechtszaak.
Geld is heel vaak een motief.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:15 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ook de observatie niet veel gaat opleveren. Iemand mag dan wel bepaalde trekken hebben, dan nog is er overtuigend bewijs nodig. Een motief enzovoort.
Serieus?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:18 schreef W00fer het volgende:
Zo moet het wel gegaan zijn ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 22:10 schreef StaceySinger het volgende:
Je ziet ze weleens lopen
Man of vrouw altijd aan de wandel met een kinderwagen.
Vaak hebben ze dan een Jank baby.(kloon van Clen)
Ik denk dat Clen ook op pad ging met de baby en dan een rondje Oosterpark deed
Half uurtje heen, half uurtje terug en dat hij daar de Italiaanse hitman heeft ontmoet .
Waarom zou de familie in de tijd van femicide hun eigen zus/dochter/nicht/peettante niet geloven?quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Serieus?
Juist in heel ongezonde relaties hebben de familie en vrienden vaak niets door, omdat het voor de buitenwereld zo'n fijne relatie lijkt.
Dit is tevens de reden dat mensen vaak niet geloofd worden als ze de relatie willen verbreken wegens misbruik/mishandeling.
De familie/vrienden "snappen er dan niets van".
Overdosis van wat? Dan nog blijft het vreemd dat Clen wakker wordt en niet in de gaten heeft dat zijn vrouw niet naast hem is gaan liggen slapen, dat zou nog kunnen, misschien een beetje pissig met ruzie ipv een romantisch avondje relaxen met kaarslicht en op de bank is gaan slapen, maar dan..laat ze dan haar mobiel in zijn bed liggen?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:30 schreef fespo het volgende:
Even een gedachte die bij me opkwam toen ik in bad lag.
Zou het mogelijk zijn dat mevrouw onwel is geworden, bijvoorbeeld door oververmoeidheid, medicatie of een andere medische oorzaak?
Misschien de warmwaterkraan had opengezet om het bad op temperatuur te houden en vervolgens onwel is geworden.
Of een overdosis?
Als in zelfmoord. Hoe dat kan is dan de vraag, maar ik zou dit niet uitsluiten denk ik?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Overdosis van wat? Dan nog blijft het vreemd dat Clen wakker wordt en niet in de gaten heeft dat zijn vrouw niet naast hem is gaan liggen slapen, dat zou nog kunnen, misschien een beetje pissig met ruzie ipv een romantisch avondje relaxen met kaarslicht en op de bank is gaan slapen, maar dan..laat ze dan haar mobiel in zijn bed liggen?
Ik ook niet, alleen dan roept het wel heel veel vragen op nav de handelingen die haar man na die tijd deed.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:44 schreef fespo het volgende:
[..]
Als in zelfmoord. Hoe dat kan is dan de vraag, maar ik zou dit niet uitsluiten denk ik?
Ja, ff de badmat en de handdoeken in de droger doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen dan roept het wel heel veel vragen op nav de handelingen die haar man na die tijd deed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |