Ja! Straks allebei op de afdeling voor verdachten die niet mee willen werken.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar die gek komt dus samen met Clen V in het PBC te zitten.
Samen zwijgen is toch gezelliger dan in je eentje.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja! Straks allebei op de afdeling voor verdachten die niet mee willen werken.
Bij de T. Ze freelancet nog wel wat als rechtbankverslaggever, podcastje hier en daar.quote:Op maandag 13 juli 2026 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel apart dat Saskia Belleman van deze zaak en die van Clen V nog verslag doet.
Want ze is met pensioen gegaan geloof ik.
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-geen-tbs~afa3d380/quote:De advocaat van de verdachte heeft nog wel wat vragen voor de politieagenten die ter plekke onderzoek hebben gedaan. ,,Misschien hebben ze wel onder die auto gekeken. Misschien lag het mes er nog niet en is het er later neergelegd. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze niet onder die auto hebben gekeken." De agenten zullen hierover worden gehoord.
Ja dat gevoel heb ik ook maar dat is pure speculatie.quote:Op maandag 13 juli 2026 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij zou die avond daar al vier vrouwen hebben lastig gevallen, die hadden de politie gebeld…
Lekker verhaal weer.
Ik denk nog steeds dat die specifiek op zoek was naar Karin.
Dat is het ook, maar het blijft allemaal wel een heel erg toevallige samenloop van omstandigheden.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:28 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ook maar dat is pure speculatie.
Dit gaat dus weer over die andere moord.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Uit het AD:
Het was een opvallende verschijning in de Alkmaarse rechtbank. De 37-jarige verdachte van het doden van een vrouw uit Nieuw-Vennep droeg een korte broek met ‘voetbalsokken’ tot zijn knieën, en daarop een spijkerblouse. Hij keek om zich heen, naar de zaal vol nabestaanden en media.
Het leek erop dat hij bij de eerste voorbereidende zitting, net als toe nu toe in de politieverhoren, niets zou zeggen. Totdat zijn opname in het Pieter Baan Centrum (PBC) ter sprake kwam. Daarover was in een eerder stadium al een beslissing genomen. De eerste aanwijzingen zijn dat Adil Q. diverse psysiche problemen heeft. In jargon: „Verdachte heeft een emotionele ongenaakbaarheid”, zei de officier van justitie. „Een zeer gebrekkige affectieve expressie, en een sterk vertraagd denken.”
‘Ik ben al onderzocht’
Eerder dit jaar zou hij in Italië worden opgenomen in een psychiatrische inrichting. Die maatregel werd niet uitgevoerd, omdat hij niet meer in Italië was. Hij staat nu op de wachtlijst om te worden geobserveerd in het PBC. ,,Dat wil ik niet”, fluisterde hij tot vier keer, via de tolk. ,,Ik accepteer geen TBS. En ik ben al onderzocht.”
De nabestaanden en toehoorders op de publieke tribune waren duidelijk ontstemd over de houding van de verdachte. Namens de nabestaanden vroeg de advocaat nadrukkelijk aan de verdachte om later wel tekst en uitleg te geven over wat hij zou hebben gedaan en waarom. De advocaat van de verdachte, Thijs Stapel, gaf aan niet te verwachten dat zijn cliënt dat gaat doen.
Ja zoals alle post hier vandaag en gisteren.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dit gaat dus weer over die andere moord.
Adil snapt het niet helemaalquote:
Het enige “toeval” is dat er twee vrouwen zijn vermoord die bij hetzelfde bedrijf samenwerkten. En wellicht ook nog dezelfde nationaliteit hadden.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar het blijft allemaal wel een heel erg toevallige samenloop van omstandigheden.
Niet alleen bij hetzelfde bedrijf, nauw samenwerkende vrouwen en tussen de twee zaken maar drie dagen. Dat is vergelijkbaar met het enorme toeval dat twee gezinsleden vlak na elkaar een verdacht overlijden hebben.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:19 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het enige “toeval” is dat er twee vrouwen zijn vermoord die bij hetzelfde bedrijf samenwerkten. En wellicht ook nog dezelfde nationaliteit hadden.
Nou, en dat binnen een week van elkaar.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:19 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het enige “toeval” is dat er twee vrouwen zijn vermoord die bij hetzelfde bedrijf samenwerkten. En wellicht ook nog dezelfde nationaliteit hadden.
Mwah. Dat ze samenwerkten benoemde ik al ja, en oke het zit chronologisch kort op elkaar. Maar verder moet je goed zoeken.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, en dat binnen een week van elkaar.
En ze was ook nog de persoonlijk assistente van de vrouw die dood in bad was gevallen. Het waren hechte collega’s van elkaar.
Zijn heel wat toevalligheden samen.
Iemand met een Italiaanse nationaliteit is toch gewoon een Italiaan, wat is dit nu weer voor spijkers op laag water zoeken, bovendien spreekt ie Italiaans.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:28 schreef Schanulleke het volgende:
Adil Q. klinkt toch niet echt als een Italiaanse naam. Ik vond al dat de media zo benadrukten dat het een Italiaan was ipv iemand met de Italiaanse nationaliteit.
welke media “benadrukten” dat dan?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:28 schreef Schanulleke het volgende:
Adil Q. klinkt toch niet echt als een Italiaanse naam. Ik vond al dat de media zo benadrukten dat het een Italiaan was ipv iemand met de Italiaanse nationaliteit.
Misschien komt zijn opa uit Tunesie, stel je voor.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:31 schreef kalinhos het volgende:
Wwlle
[..]
welke media “benadrukten” dat dan?
Het AD spreekt van de in Italie geboren Adil.
Is dat het enige wat je hier hebt te melden?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:28 schreef Schanulleke het volgende:
Hij was toch dakloos? Dan sta je nergens geregistreerd.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je hier hebt te melden?
Hij is wel in Italië geboren. Iemand hier had z’n Facebook gezien dus heb zelf ook een kijkje genomen, lijkt eerder iemand die wellicht een Italiaanse moeder had ofzo.
En ja, het is dezelfde persoon, gezien de tekening van hem vandaag tijdens de rechtszaal.
Enige kwalijke vind ik dat iemand dus lekker kan vluchten uit land van herkomst als daar door hem rotzooi is getrapt, en hier dan verder gaan.
Het opsporingssysteem van landen binnen de EU zou toch moeten verbeteren vind ik. Ook voor verwarde personen die gevaarlijk gedrag vertonen.
Overleden of vermoord?quote:Op maandag 13 juli 2026 15:28 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwah. Dat ze samenwerkten benoemde ik al ja, en oke het zit chronologisch kort op elkaar. Maar verder moet je goed zoeken.
Vandaag is een scheidsrechter overleden en van de week een speler van ziid afrika. Je gaat meer toevalligheden daartussen vinden dan dit.
Maar niet dakloos geboren.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij was toch dakloos? Dan sta je nergens geregistreerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |