Precies. Kan voor de rest geen enkele reden bedenken om iemand te kopschoppen tot hij dood is. Dat uitdagen toch altijd.quote:
Precies. Altijd de schuld van de walgelijke blanke politie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies. Kan voor de rest geen enkele reden bedenken om iemand te kopschoppen tot hij dood is. Dat uitdagen toch altijd.
Altijd uitdagen die politieagenten met gezin in vrije tijd. Vervelend volk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Precies. Altijd de schuld van de walgelijke blanke politie.
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Zou het op nu.nl staan als het een onschuldige Ivoriaan betrof die was doodgetrapt door een groep Denen denken jullie?
Ik heb gegoogled op nieuws over "Christian Zedig" en dit zijn alle resultatenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Zou het op nu.nl staan als het een onschuldige Ivoriaan betrof die was doodgetrapt door een groep Denen denken jullie?
Dat geeft toch wel aan dat dit soort gebeurtenissen angstvallig onder de pet gehouden worden door de mainstream media.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:20 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled op nieuws over "Christian Zedig" en dit zijn alle resultaten
V-nieuws.be
Daily-sun.com
HungarianConservative.com
112.ua
Timesnownews.com
Frihetsnytt.se
Nog twee andere links van Frihetsnytt.nl
Breitbart.com
Howl.link
Buiten de nieuwslinks vind ik alleen nog wat posts op de socials.
Als er zo weinig is te vinden vind ik het altijd weer bijzonder dat er toch een topic over verschijnt, en ook dat je er op kan wachten dat er gejammerd wordt over nu.nl/NOS. Wat is dat toch iedere keer?
Waarom wordt er altijd over Nu.nl en de NOS gejammerd terwijl ook alle andere Nederlandse media hier geen aandacht aan besteden?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat geeft toch wel aan dat dit soort gebeurtenissen angstvallig onder de pet gehouden worden door de mainstream media.
Ik wacht af of het ook door serieuze media opgepakt wordt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:20 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled op nieuws over "Christian Zedig" en dit zijn alle resultaten
V-nieuws.be
Daily-sun.com
HungarianConservative.com
112.ua
Timesnownews.com
Frihetsnytt.se
Nog twee andere links van Frihetsnytt.nl
Breitbart.com
Howl.link
Buiten de nieuwslinks vind ik alleen nog wat posts op de socials.
Als er zo weinig is te vinden vind ik het altijd weer bijzonder dat er toch een topic over verschijnt, en ook dat je er op kan wachten dat er gejammerd wordt over nu.nl/NOS. Wat is dat toch iedere keer?
Nee, alle Deense en Zweedse media berichten hierover, je kan alles gewoon op google vinden.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik wacht af of het ook door serieuze media opgepakt wordt.
Voorlopig lijkt het fake news.
Gewoon op google vinden.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, alle Deense en Zweedse media berichten hierover, je kan alles gewoon op google vinden.
Zow, is me dat even verrassend zeg! Jeetje!quote:
Ik moest dat ook even een paar keer lezen voordat ik het begreep. Zoiets als een Duitser die naar Brussel gaat om daar naar Nederland-Marokko te kijken, en het aan de stok krijgt met wat Marokkanen. Al ligt Kopenhagen wel praktisch aan Zweden vast, je hoeft alleen die brug over. Hij was oorspronkelijk Zweden - Frankrijk daar aan het kijken en daarna kwam Noorwegen.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:16 schreef Hathor het volgende:
Dit bericht was tot voor twee dagen geleden nergens gemeld op geen enkel mediakanaal, behalve op social media, vandaar dat ik even op het vinkentouw ben gaan zitten, omdat je daar nogal eens in de zeik word genomen. Maar dit keer betreft het een echt incident, een Zweedse off duty agent die in Kopenhagen naar Noorwegen-Ivoorkust gaat kijken in een fanzone (kan bijna niet meer tegenstrijdigheden vinden, maar soit). Volgens ooggetuigen was er al een grote groep Afrikanen aanwezig en die kwamen niet voor het voetbal, met dit als uiteindelijk resultaat. Dader schijnt zichzelf een dag later aangegeven te hebben.
Eerste en tevens de laatste keer dat ik iets voor je ga opzoeken, de volgende keer zoek je zelf maar <Knip>quote:Op zondag 5 juli 2026 00:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gewoon op google vinden.
Geef dan maar een link uit de Deense of Zweedse media waarin staat dat deze man overleden is.
Dit was op zijn vriendelijkst want je interrumpeert mijn voetbalwedstrijd.quote:
100%quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Nee, de dader is een moordenaar en daarom moet 'ie voor de rechter.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Grote kans van wel.
Maar de dader is een Afrikaan, dus puur daarom willen mensen bloed zien.
Grappig hoe bij sommigen helemaal dat Russia bad sentiment is gecreëerd.quote:Op zondag 5 juli 2026 08:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat Visegrád 24 is trouwens een Pro-Russisch kanaal, bedoelt om mensen in de EU op te stoken met anti-immigratie frames. Ze proberen dat door relatief neutraal nieuws te combineren met zulke frames, waardoor het wat minder obvious is.
Dit was in een café staat hier:quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
Daarom gewoon lekker in het dorpscafetje of saunaclubje biertjes koppen.
Altijd gezellig.
Het is volgens mij niet helemaal fake news.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik wacht af of het ook door serieuze media opgepakt wordt.
Voorlopig lijkt het fake news.
Kerwin Duinmeijer?quote:Op zondag 5 juli 2026 09:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je kunt vast een paar voorbeelden noemen waarop je dit gevoel baseert.
Ik ben blij dat jij het voor ons allemaal uitzoekt, maar de mainstream media moet hier gewoon over berichten als dit waar is.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:17 schreef Chillegast het volgende:
Hoe het ook in elkaar zit, ik vind het nogal treurig om te janken dat nu.nl of de NOS hier niet over schrijven. Geen enkel Nederlands nieuwsmedium vindt dit iets waarover ze moeten publiceren.
Misschien gaat de T. hier nog wat aandacht aan besteden als de ophef maar groot genoeg wordt. Maar dan vast niet om journalistieke redenen maar omdat ze dol zijn op de views en de clicks.
Dat was 1983. Ik kan je met zekerheid zeggen dat nu.nl daar op dat moment geen letter over heeft geschreven.quote:
Die moeten helemaal niks, behalve hun eigen keuzes maken. Stel je voor dat over elke buitenlandse voetbalruzie of caferuzie die eindigt in dooien een stukje geschreven moet worden. Waarom nu dan wel? Omdat een paar ophitsers roepen dat meneer Zedig is gelynched door een meute wilden uit Afrika?quote:Op zondag 5 juli 2026 09:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het voor ons allemaal uitzoekt, maar de mainstream media moet hier gewoon over berichten als dit waar is.
https://www.nu.nl/binnenl(...)moord-op-kerwin.htmlquote:Op zondag 5 juli 2026 09:44 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat was 1983. Ik kan je met zekerheid zeggen dat nu.nl daar op dat moment geen letter over heeft geschreven.
Nu ik dit zo lees vind ik je eigenlijk helemaal niet zo'n chillegast.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:48 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Die moeten helemaal niks, behalve hun eigen keuzes maken. Stel je voor dat over elke buitenlandse voetbalruzie of caferuzie die eindigt in dooien een stukje geschreven moet worden. Waarom nu dan wel? Omdat een paar ophitsers roepen dat meneer Zedig is gelynched door een meute wilden uit Afrika?
Omdat iemand in het buitenland bij een spontane ruzie na het ontvangen van een klap overlijdt? Waarom moet dat?quote:Op zondag 5 juli 2026 09:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het voor ons allemaal uitzoekt, maar de mainstream media moet hier gewoon over berichten als dit waar is.
Daar hadden ook nieuwsberichten over moeten verschijnen.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat iemand in het buitenland bij een spontane ruzie na het ontvangen van een klap overlijdt? Waarom moet dat?
Afgelopen jaren zijn er in Nederland een paar mensen bij een vechtpartij overleden en zelfs die gevallen zorgen niet eens voor nieuwsberichten. Waarom vind je het dan wel van toegevoegde waarde om overlijdens in andere landen hier te berichten?
Nogmaals, waarom over al die doden een bericht?quote:Op zondag 5 juli 2026 09:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar hadden ook nieuwsberichten over moeten verschijnen.
Ze kunnen toch ook over al die zinloze rotzooi berichten? Zie hierquote:Op zondag 5 juli 2026 09:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom over al die doden een bericht?
En waar houdt het op, in de EU worden per jaar 2.500 mensen vermoord. Dat zijn gemiddeld 7 berichten per dag exclusief die 25 dodelijke vechtpartijen
"op dat moment"quote:Op zondag 5 juli 2026 09:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)moord-op-kerwin.html
Dit eerder.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat geeft toch wel aan dat dit soort gebeurtenissen angstvallig onder de pet gehouden worden door de mainstream media.
Omdat dit niet normaal is en we dit als samenleving niet als normaal moeten gaan beschouwen. Jij begrijpen, hg?quote:Op zondag 5 juli 2026 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat iemand in het buitenland bij een spontane ruzie na het ontvangen van een klap overlijdt? Waarom moet dat?
Afgelopen jaren zijn er in Nederland een paar mensen bij een vechtpartij overleden en zelfs die gevallen zorgen niet eens voor nieuwsberichten. Waarom vind je het dan wel van toegevoegde waarde om overlijdens in andere landen hier te berichten?
Het is net alles behalve realisme.quote:
Ik denk niet dat de klap de oorzaak van zijn dood was, die zorgde er alleen maar voor dat hij zijn positieven verloor. De werkelijke doodsoorzaak zit hem waarschijnlijk in het feit dat terwijl hij daar lag er een paar op zijn hoofd zijn gaan staan stampen.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zal nooit begrijpen hoe je een weerloos iemand die al neer is gegaan nog zo niets ontziend tegen het hoofd kunt trappen. Dan ben je wel echt in en in slecht.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de klap de oorzaak van zijn dood was, die zorgde er alleen maar voor dat hij zijn positieven verloor. De werkelijke doodsoorzaak zit hem waarschijnlijk in het feit dat terwijl hij daar lag er een paar op zijn hoofd zijn gaan staan stampen.
Jij hebt het over alle zwarte mensen ik niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wegkijken? Hoe noem jij de behoefte hebt om zwarte mensen over een kam scheren?
Vertel ook eens over Trouw, AD, de Telegraaf, Volkskrant, Reformatorisch Dagblad, Vrij Nederland en natuurlijk de Libelle en de Linda die ook niet in chocoladeletters hierover hebben bericht.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:04 schreef RotatoR het volgende:
Voor de NOS en NU.nl is het alleen nieuws als het slachtoffer tot hun favoriete minderheidsgroepen behoort. Dan kunnen ze ook weer over racisme beginnen. Maar zodra het slachtoffer blank is en de daders gekleurd dan is het geen racisme en geen nieuws.
Dat is pure haat.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zal nooit begrijpen hoe je een weerloos iemand die al neer is gegaan nog zo niets ontziend tegen het hoofd kunt trappen. Dan ben je wel echt in en in slecht.
Je weet dat dit lijstje wat je nu opnoemt vrijwel allemaal van de EU is? ( Lees dpg media) Die miljoenen leningen heeft gekregen van Ursula?quote:Op zondag 5 juli 2026 13:21 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Vertel ook eens over Trouw, AD, de Telegraaf, Volkskrant, Reformatorisch Dagblad, Vrij Nederland en natuurlijk de Libelle en de Linda die ook niet in chocoladeletters hierover hebben bericht.
Dat wordt inderdaad door clubs als Breitbart en Visegrad gesuggereerd. De aanklacht (zie tv4.se) heeft het over een klap in de nek/kaak die hem fataal geworden zou zijn.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de klap de oorzaak van zijn dood was, die zorgde er alleen maar voor dat hij zijn positieven verloor. De werkelijke doodsoorzaak zit hem waarschijnlijk in het feit dat terwijl hij daar lag er een paar op zijn hoofd zijn gaan staan stampen.
quote:Op zondag 5 juli 2026 13:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je weet dat dit lijstje wat je nu opnoemt vrijwel allemaal van de EU is? ( Lees dpg media) Die miljoenen leningen heeft gekregen van Ursula?
Wel van DPG Media:
Trouw (Landelijke kwaliteitskrant)
AD (Algemeen Dagblad, de grootste krant van DPG)
de Volkskrant (Progressieve kwaliteitskrant)
Libelle (Een van hun best gelezen magazines)
LINDA. (Sinds begin 2026 officieel overgenomen en toegevoegd aan het DPG-portfolio)
Zonder de EU had dpg niet meer bestaan, het is EU propaganda
Ja het zijn mensen die hun eigen land/groep in een slecht daglicht zetten.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zulke mensen zou je eigenlijk direct uit de genenpool moeten halen. Daarmee toon je echt aan een vijand van de menselijkheid te zijn.
Barbaren, dat is gewoon wat het zijn.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zal nooit begrijpen hoe je een weerloos iemand die al neer is gegaan nog zo niets ontziend tegen het hoofd kunt trappen. Dan ben je wel echt in en in slecht.
Dat was een verklaring van ooggetuigen, en niet van die stemmingmakende kanalen. Ik ben niet bekend met medische termen in het Engels, maar hij had onder andere een schedelbreuk en een bloeding aan de hersenen, en dat krijg je niet van alleen een klap in de nek.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:25 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad door clubs als Breitbart en Visegrad gesuggereerd. De aanklacht (zie tv4.se) heeft het over een klap in de nek/kaak die hem fataal geworden zou zijn.
Daarom zijn die mensen zo gevaarlijk. Die hebben geen geweten.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit gifjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |