abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221241324
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 10:15 schreef Chillegast het volgende:

[..]
"op dat moment"
Moet je nagaan, 40 jaar na dato berichten ze er nog over.
  zondag 5 juli 2026 @ 10:35:48 #52
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221241475
En dan heeft denemarken nog wel een streng beleid. Alsnog dus van dat grafvolk wat dood en verderf zaait.

Voor wat? De lol?

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 23:11 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat geeft toch wel aan dat dit soort gebeurtenissen angstvallig onder de pet gehouden worden door de mainstream media.
Dit eerder.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221241873
Kut hyena's.
  zondag 5 juli 2026 @ 11:43:21 #54
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221241994
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 09:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Omdat iemand in het buitenland bij een spontane ruzie na het ontvangen van een klap overlijdt? Waarom moet dat?

Afgelopen jaren zijn er in Nederland een paar mensen bij een vechtpartij overleden en zelfs die gevallen zorgen niet eens voor nieuwsberichten. Waarom vind je het dan wel van toegevoegde waarde om overlijdens in andere landen hier te berichten?
Omdat dit niet normaal is en we dit als samenleving niet als normaal moeten gaan beschouwen. Jij begrijpen, hg?
"Hoka Hey!"
pi_221242477
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 12:52 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Realisme.
Het is net alles behalve realisme.

Je zou het neem ik aan niet accepteren als ik jou in een bepaalde groep stop. Je wil liever beoordeeld worden op wie jij bent en op wat je doet. Right?
  zondag 5 juli 2026 @ 12:59:09 #56
117098 Hathor
Effe niet
pi_221242494
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 09:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Omdat iemand in het buitenland bij een spontane ruzie na het ontvangen van een klap overlijdt? Waarom moet dat?

Afgelopen jaren zijn er in Nederland een paar mensen bij een vechtpartij overleden en zelfs die gevallen zorgen niet eens voor nieuwsberichten. Waarom vind je het dan wel van toegevoegde waarde om overlijdens in andere landen hier te berichten?
Ik denk niet dat de klap de oorzaak van zijn dood was, die zorgde er alleen maar voor dat hij zijn positieven verloor. De werkelijke doodsoorzaak zit hem waarschijnlijk in het feit dat terwijl hij daar lag er een paar op zijn hoofd zijn gaan staan stampen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221242504

Sneu voor die kindjes ;(
pi_221242519
Voor de NOS en NU.nl is het alleen nieuws als het slachtoffer tot hun favoriete minderheidsgroepen behoort. Dan kunnen ze ook weer over racisme beginnen. Maar zodra het slachtoffer blank is en de daders gekleurd dan is het geen racisme en geen nieuws.
  zondag 5 juli 2026 @ 13:08:04 #59
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221242530
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 12:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de klap de oorzaak van zijn dood was, die zorgde er alleen maar voor dat hij zijn positieven verloor. De werkelijke doodsoorzaak zit hem waarschijnlijk in het feit dat terwijl hij daar lag er een paar op zijn hoofd zijn gaan staan stampen.
Ik zal nooit begrijpen hoe je een weerloos iemand die al neer is gegaan nog zo niets ontziend tegen het hoofd kunt trappen. Dan ben je wel echt in en in slecht.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221242599
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 12:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wegkijken? Hoe noem jij de behoefte hebt om zwarte mensen over een kam scheren?
Jij hebt het over alle zwarte mensen ik niet.
pi_221242608
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 13:04 schreef RotatoR het volgende:
Voor de NOS en NU.nl is het alleen nieuws als het slachtoffer tot hun favoriete minderheidsgroepen behoort. Dan kunnen ze ook weer over racisme beginnen. Maar zodra het slachtoffer blank is en de daders gekleurd dan is het geen racisme en geen nieuws.
Vertel ook eens over Trouw, AD, de Telegraaf, Volkskrant, Reformatorisch Dagblad, Vrij Nederland en natuurlijk de Libelle en de Linda die ook niet in chocoladeletters hierover hebben bericht.
pi_221242616
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik zal nooit begrijpen hoe je een weerloos iemand die al neer is gegaan nog zo niets ontziend tegen het hoofd kunt trappen. Dan ben je wel echt in en in slecht.
Dat is pure haat.
Dat zijn mensen die blanke mensen haten maar dat mag geen naam hebben, andersom daar in tegen. ..........
pi_221242622
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 13:21 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Vertel ook eens over Trouw, AD, de Telegraaf, Volkskrant, Reformatorisch Dagblad, Vrij Nederland en natuurlijk de Libelle en de Linda die ook niet in chocoladeletters hierover hebben bericht.
Je weet dat dit lijstje wat je nu opnoemt vrijwel allemaal van de EU is? ( Lees dpg media) Die miljoenen leningen heeft gekregen van Ursula?

Wel van DPG Media:
Trouw (Landelijke kwaliteitskrant)
AD (Algemeen Dagblad, de grootste krant van DPG)
de Volkskrant (Progressieve kwaliteitskrant)
Libelle (Een van hun best gelezen magazines)
LINDA. (Sinds begin 2026 officieel overgenomen en toegevoegd aan het DPG-portfolio)

Zonder de EU had dpg niet meer bestaan, het is EU propaganda
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221242623
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 12:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat wordt inderdaad door clubs als Breitbart en Visegrad gesuggereerd. De aanklacht (zie tv4.se) heeft het over een klap in de nek/kaak die hem fataal geworden zou zijn.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 5 juli 2026 @ 13:27:42 #65
485843 crew  Jippie
pi_221242633
Geveegd

pi_221242635
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 13:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je weet dat dit lijstje wat je nu opnoemt vrijwel allemaal van de EU is? ( Lees dpg media) Die miljoenen leningen heeft gekregen van Ursula?

Wel van DPG Media:
Trouw (Landelijke kwaliteitskrant)
AD (Algemeen Dagblad, de grootste krant van DPG)
de Volkskrant (Progressieve kwaliteitskrant)
Libelle (Een van hun best gelezen magazines)
LINDA. (Sinds begin 2026 officieel overgenomen en toegevoegd aan het DPG-portfolio)

Zonder de EU had dpg niet meer bestaan, het is EU propaganda
:')
  zondag 5 juli 2026 @ 13:29:18 #67
511221 Hetekip
Depressief
pi_221242642
Nou leuke mannen, die mannen uit Ivoorkust.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221242652
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 13:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Zulke mensen zou je eigenlijk direct uit de genenpool moeten halen. Daarmee toon je echt aan een vijand van de menselijkheid te zijn.
Ja het zijn mensen die hun eigen land/groep in een slecht daglicht zetten.
Dat is het zelfde als in bepaalde vakantie steden waar de bevolking een schijthekel hebben aan Nederlanders omdat er zoveel zijn die met een dronken kop rottigheid uithalen. Maar als je daar als gewone toerist komt dan doen ze gewoon normaal tegen je.
Ik heb daar geen problemen mee ik neem het die bevolking niet kwalijk ik neem het dat gespuis kwalijk die zich zo misdragen, ik denk dat elke Nederlander zo denkt. Waarom kan dat andersom niet. -O-
  zondag 5 juli 2026 @ 14:36:10 #69
117098 Hathor
Effe niet
pi_221243463
quote:

[..]
Barbaren, dat is gewoon wat het zijn.
  zondag 5 juli 2026 @ 14:38:58 #70
117098 Hathor
Effe niet
pi_221243478
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 13:25 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Dat wordt inderdaad door clubs als Breitbart en Visegrad gesuggereerd. De aanklacht (zie tv4.se) heeft het over een klap in de nek/kaak die hem fataal geworden zou zijn.
Dat was een verklaring van ooggetuigen, en niet van die stemmingmakende kanalen. Ik ben niet bekend met medische termen in het Engels, maar hij had onder andere een schedelbreuk en een bloeding aan de hersenen, en dat krijg je niet van alleen een klap in de nek.
  zondag 5 juli 2026 @ 16:44:30 #71
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_221244535
quote:

[..]
Daarom zijn die mensen zo gevaarlijk. Die hebben geen geweten.

twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door tesssssssss op 05-07-2026 16:52:05 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 5 juli 2026 @ 17:34:36 #72
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221245554
Dit benadrukt wederom hoe belangrijk het is om meteen keihard te straffen en te zorgen dat zulke mensen geen tweede, derde of vierde kans krijgen, laat staan meer. Het zal alleen maar zorgen voor meer slachtoffers.
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2026 13:27 schreef Jippie het volgende:
Geveegd

[ afbeelding ]
Dit gifje _O_ O+
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')