Mensen die dieren mishandelen, verdienen er ook één.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Een hond die bijt verdient niks minder dan een rotschop.
Dat is Trump met jou eens. Hij heeft veel doelen bereikt. Kijk 'm eens gelukkig en voldaan zijn ... oh wachtquote:Op zondag 5 juli 2026 10:26 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Mooie 1e alinea. Dat 2e deel heb ik gecheckt met Defend Netherlands, en die geven toch echt aan dat destructie soms kan helpen met hun doelstellingen.
Door wie wordt je getest waarop?quote:Op zondag 5 juli 2026 11:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat ik constant alleen maar "getest" word en dat ik speciaal ben zonder dat ik me speciaal mag voelen.
Op mijn werk bijvoorbeeld of ik leiderschapskwaliteiten heb en hoe ik ermee om ga als er een keer een niet onaardig uitziende brunette een zending komt halen. Het is van de ratten besnuffeld allemaal.quote:
Oh ik heb ook zo'n ex klasgenoot die op Instagram non fucking stop van die boze stories plaatste. Dan is het een Gaza fase, alleen maar Gaza Gaza Gaza, dan is het een anti politieke fase alleen maar boos op de overheid, dan is het een anti AI en anti consumptiemaatschappij rant (sowieso die laatste is mooi, dat je iets als Instagram als platform gebruikt om tegen AI en commersialism te zijnquote:Op zondag 5 juli 2026 11:10 schreef MultiBanaan het volgende:
Vraag me wel af, waar de mensen die chronisch woedend zijn, dan precies woedend over zijn. Klinkt wel als een gevalletje chronisch online zijn, want daar kan je altijd wel iets vinden om je druk om te maken, een constante stroom drukmakers
quote:Op zondag 5 juli 2026 17:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh ik heb ook zo'n ex klasgenoot die op Instagram non fucking stop van die boze stories plaatste. Dan is het een Gaza fase, alleen maar Gaza Gaza Gaza, dan is het een anti politieke fase alleen maar boos op de overheid, dan is het een anti AI en anti consumptiemaatschappij rant (sowieso die laatste is mooi, dat je iets als Instagram als platform gebruikt om tegen AI en commersialism te zijn)
Er zit nogal een verschil tussen de bovenste en de onderste.quote:
Mijn vrouw is Roemeens en kijkt veel Roemeense nieuws ‘vloggers’ en maakt zich daar druk om.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:16 schreef DoubleDip het volgende:
Ik kan heel slecht boos worden om dingen waar ik geen invloed op heb zoals politiek of zaken die ver van ons spelen, zoals Trump of het conflict in Gaza. Je hebt er alleen jezelf mee en jij lost toch nooit het "probleem" op.
Klopt, het gaat om de cirkel van beïnvloeding. Waar kan je invloed op hebben ...... richt daar je energie op, niet op zaken buiten die cirkel. Ik vind wel wat van immigratie, criminaliteit en verloedering, maar kan me er geen moment druk om maken; ook niet (eigenlijk helemaal niet) om wat mensen van me vinden of over me denken.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:16 schreef DoubleDip het volgende:
Ik kan heel slecht boos worden om dingen waar ik geen invloed op heb zoals politiek of zaken die ver van ons spelen, zoals Trump of het conflict in Gaza.
Ik maak me alleen woedend om zaken die ik relevant en ter zake vind, en dan zoek ik meestal genadeloos de confrontatie op.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:23 schreef Koekoekmakto het volgende:
Hoe woedend bent u? Mag zowel in gedachten als uitvoerend. Is dit bewust, onbewust of meer projecterend? En wat doet u om uw beheersing te vergroten, of de woede om te zetten naar iets dat minder schadelijk is? En mag je hierover spreken of kan dit beter onbesproken blijven?
Gaat dat dan om dingen waar je direct invloed op hebt, of dingen ver weg uit het nieuws?quote:Op zondag 5 juli 2026 21:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik maak me alleen woedend om zaken die ik relevant en ter zake vind, en dan zoek ik meestal genadeloos de confrontatie op.
Om keutelzaken kan ik me niet druk maken.
Dat gezegd hebbende, het is natuurlijk niet voor iedereen gelijk wat belangrijk is en wat niet.
Nou precies. Kijk als je dit doet omdat je familie in een oorlogsgebied woont vind ik het een ander verhaal. Maar als jij of familie/vrienden hier niks mee te maken hebben is het echt verspilde energie.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mijn vrouw is Roemeens en kijkt veel Roemeense nieuws ‘vloggers’ en maakt zich daar druk om.
Ik zeg altijd: ‘Laat lekker los en geniet gewoon van het leven zoals je die nu hebt, je kan niet de hele wereld op je schouders nemen’. Je moet binnen je eigen invloedssfeer blijven.
Eens. Al helemaal als ze dat nota bene wel zouden moeten hebben.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:08 schreef Cupfighter het volgende:
Op instanties die totaal geen meedenkend vermogen hebben
Het eerste. Ik ben wat dat betreft 100% praktisch ingesteld.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Gaat dat dan om dingen waar je direct invloed op hebt, of dingen ver weg uit het nieuws?
Dat kan maar de kans is groot dat jij er als persoon geen reet mee te maken hebt.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:43 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Mensen die dieren mishandelen, verdienen er ook één.
Een hond bijt echt niet zomaar.
Ik hoor de laatste tijd de wildste verhalen over jeugdzorg. Conspiratie achtig en negatief.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Eens. Al helemaal als ze dat nota bene wel zouden moeten hebben.
Bekijk deze YouTube-video
Hier tenenkrommende video over Bureau Jeugdzorg die zichzelf enorm zielig vinden, omdat ze door ouders van kinderen worden bedreigd. Ze zijn zo van zichzelf overtuigd dat ze waarschijnlijk echt niet begrijpen hoeveel mensen ze met hun machtpraktijken kapotmaken, met name de jeugd die ze pretenderen te beschermen.
Non-verbaal stralen ze helemaal niet uit zo te lijden. Ik zie vooral een hoop arrogantie van die lui: het gaat allemaal niet op de manier zoals het hen belieft, en dus gaan ze klagen en janken.
Walgelijke verachterlijke mensen![]()
![]()
Dag Horzula!quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:36 schreef Horzula het volgende:
"Hallo, ik ben Horzula en ik heb een beetje een aggressie probleempje..."
Classicquote:Op donderdag 23 juli 2026 08:44 schreef Pajanus het volgende:
Ik ben zo woedend :
Bekijk deze YouTube-video
Denk je dat het allemaal tokkies zijn? Dat verhalen over Bureau Jeugdzorg negatief zijn, betekent niet persé dat die verhalen allemaal onwaar zijn. Voor jou en andere mensen is het misschien comfortabel om te geloven dat het conspiratie is, want dan klopt het ook met het beeld van een maatschappij waarin het allemaal zo goed geregeld is.quote:Op donderdag 23 juli 2026 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd de wildste verhalen over jeugdzorg. Conspiratie achtig en negatief.
Besef je wel dat dit het moeilijkste werk is wat er bestaat. De hele dag omgaan met tokkie families en hun problemen. En nog bedreigd worden ook.
Dat uberhaubt nog mensen dat werk willen doen.
Mooi verwoord. Zelf vind ik boosheid, ik welke gradatie dan ook, niet fijn om te voelen dus ik laat het zo weinig mogelijk binnen. Ze noemden me vroeger al het meisje dat altijd lacht. En nog steeds. Ook in het verkeer regelmatig dat mijn man begint te vloeken tegelijk met dat ik begin te lachen. Om dezelfde situatie. Boosheid kan een keuze zijn........ook vaak te maken met je eigen verwachtingen. Verwacht gewoon niks van anderen om teleurstellingen en boosheid te voorkomen en lach om dingen die je eigenlijk boos maken en dan gaat er een wereld voor je open. Nu heb ik wel eens dat mensen denken dat ik ze uitlach maar dat is dan maar zo....quote:Op zondag 5 juli 2026 13:18 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ben eigenlijk zelden woedend. Kan het mij niet meer herinneren wanneer de laatste keer was.
Ik ben wel vaker slechtgezind maar das meestal omdat ik te moe ben. En ik ben ook wel eens geïrriteerd, vooral op mijzelf
Ik probeer ook te vermijden dat ik woedend zou worden, want ik denk dat ik dan heel destructief zal worden , dus dat ik compleet mental en feral zal gaan![]()
Ik heb gelukkig een zeer grote zelfbeheersing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |