Hebben van allebei verloren en Robben had gewoon moet scoren. Portugal heeft beter eten en chiller volk dus stiekem een beetje voor Portugal.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat de liefde voor Spanje, ja, onbestaand is.
Portugal beter team gewoon. Middenveld van uitzonderlijke klasse bijvoorbeeldquote:Op maandag 6 juli 2026 20:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hebben van allebei verloren en Robben had gewoon moet scoren. Portugal heeft beter eten en chiller volk dus stiekem een beetje voor Portugal.
Krentje draaien. @3rr0rquote:Op maandag 6 juli 2026 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
Kieft wil graag een asbak op tafel. Kieftgod
Die scheids wil ook nog naar huis.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:43 schreef Zorro het volgende:
Het zou erg leuk zijn als de scheids vannacht dit ook belachelijk vindt en Balogun binnen een kwartier rood geeft
Scheer je kaalquote:Op maandag 6 juli 2026 20:44 schreef golfer het volgende:
Hopelijk is dit de laatste wedstrijd van het fenomeen Ronaldo.
Wees welkom!quote:
Bereid je wel voor op een hoop rollende spelers die vervolgens opstaan uit de dood als een hedendaagse Jezus.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 20:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bereid je wel voor op een hoop rollende spelers die vervolgens opstaan uit de dood als een hedendaagse Jezus.
Bruno is altijd matig bij Portugal eigenlijk.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Portugal beter team gewoon. Middenveld van uitzonderlijke klasse bijvoorbeeld
Wij accepteren iedereenquote:
In bed om vannacht present te zijn?quote:
Felix staat erin voor Leao.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Opstelling Portugal: Costa; Cancelo, Dias, Veiga, Mendes; Neves, Vitinha, Fernandes; Neto, Ronaldo, Leão
Niemand snapt deze grapquote:
Misschien is de grap gewoon niet zo leuk?quote:Op maandag 6 juli 2026 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niemand snapt deze grapIn België is onbeperkt internet wat wij hebben niet vanzelfsprekend. Internet is daar nog vaak met een limiet aan data
Ga je nou je eigen grap uitleggen?quote:Op maandag 6 juli 2026 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niemand snapt deze grapIn België is onbeperkt internet wat wij hebben niet vanzelfsprekend. Internet is daar nog vaak met een limiet aan data
Niet als je aan haat vasthoudt misschienquote:Op maandag 6 juli 2026 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat klinkt ineens helemaal niet zo positief.
Of je IQ niet hoog. Ga daar maar vanuit want geen normaal denkend mens speelt vrijwillig mod.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is de grap gewoon niet zo leuk?
Dat ligt eraan wie wint.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:46 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt overigens een heel vervelende wedstrijd.
Dan zal ik Donald Trump eens vragen of ie ook gezellig komt meepostenquote:Op maandag 6 juli 2026 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je aan haat vasthoudt misschien
Maar dat doen wij dus niet
Trump godquote:Op maandag 6 juli 2026 20:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal ik Donald Trump eens vragen of ie ook gezellig komt meeposten
wow boosquote:Op maandag 6 juli 2026 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of je IQ niet hoog. Ga daar maar vanuit want geen normaal denkend mens speelt vrijwillig mod.
Ik vind 21:00 uur een prima tijdstip.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelling: Deze wedstrijd is veel te vroeg in het toernooi.
Nee oneens met de stellingquote:Op maandag 6 juli 2026 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelling: Deze wedstrijd is veel te vroeg in het toernooi.
Ja hoor.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft iemand interesse in mijn voorspelling?
Wtf.quote:
Ja leuk!quote:Op maandag 6 juli 2026 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft iemand interesse in mijn voorspelling?
Ik kijk alleen als anderen kijken. Australië Egypte wel gekeken bijvoorbeeld omdat het toevallig uitgezonden werd in de kroegquote:Op maandag 6 juli 2026 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
Zou @:mikeytt ook voetbal kijken of is die meer van de echte gay sporten?
Wat een Iberistische opmerking.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:46 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt overigens een heel vervelende wedstrijd.
Sam Cooke is altijd prachtig ja.quote:
Zwabberhoofd vooropquote:
Ik had 1-1 voorspeld dus dat lijkt me leukquote:Op maandag 6 juli 2026 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Het wordt 1-1, verlengen. Portugal wint. We krijgen geen pingels.
U hoorde het hier eerst.
Genoteerd.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
U hoorde het hier eerst.
Schaken is wel een mooie sport!quote:Op maandag 6 juli 2026 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als anderen kijken. Australië Egypte wel gekeken bijvoorbeeld omdat het toevallig uitgezonden werd in de kroeg![]()
Enige sporten die ik echt fanatiek volg zijn schaken en tennis
Iedereen die mijn voorspelling had bekeken wist dit al lang.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
U hoorde het hier eerst.
Ik heb 1-2 voor Spanje! Hopelijk heeft iemand van ons gelijk.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb 2-1 voor Spanje. Portugal zal dus wel winnen
Heb geen zin om te kijken waar ik de uitslag al van weet!quote:Op maandag 6 juli 2026 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
U hoorde het hier eerst.
Ik zat er al op te wachten dat iemand dat weer zou postenquote:
@Cocoquote:Op maandag 6 juli 2026 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog mensen vannacht TEGEN België?
IK heb hier een pittig statement over gemaakt.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Yanksquote:Op maandag 6 juli 2026 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Balogun schijnt er bij te zijn, heb ik gehoord.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Viaplay abo @Zipportalquote:Op maandag 6 juli 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
!Er is een nieuwe actie op komst!
Heb je nog geen abo dan heb ik goed nieuws voor je
Als C.Ronaldo scoort dan geef ik een abo weg
Maar ook als België weet te scoren tegen de VS.
Donaties lopen mokerhard laatste tijdquote:Op maandag 6 juli 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
En als Balogun er vanavond één in het mandje legt?quote:Op maandag 6 juli 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |