Je verdient hemquote:
Het is dan ook erg gezellig. En de wedstrijd inmiddels érg spannend.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 01:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch 3 topics volgeluld goed bezig
Heb wel liever dat Kaapverdië dan de winnende knaltquote:
quote:
Nog 4 minuten knijpen, of de goal nu.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 01:54 schreef Fleischmeister het volgende:
Natuurlijk moet ik precies op dit moment achterlijk hard schijten
Ik hou de bruine beer nog ff tegenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 01:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nog 4 minuten knijpen, of de goal nu.
Dat zit er de laatste minuten niet echt in.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 01:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb wel liever dat Kaapverdië dan de winnende knalt
Verstandig. Ik moet plassen maar wacht ook nog even.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 01:55 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik hou de bruine beer nog ff tegen
Dat overleef ik nietquote:
Ze hadden net moeten doordrukken, nu is het wel over denk ik. Dat ga je nooit nog een halfuur volhouden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Leuk voor ze nu volhouden maar iets meer voetbal. Op deze manier verder gaan ze de pingels niet halen denk ik.
Sowquote:
?? de laatste jaren 1 van de beste teams in afrikaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:00 schreef Parafernalia het volgende:
![]()
Kaapverdië.Geweldig, wat een prestatie!
Nou en dat zegt niet zoveel. Maar dit was erg knap.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?? de laatste jaren 1 van de beste teams in afrika
dacht Marokkoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat zegt meestal op WK's niet zoveel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
klopt maar de meeste doen alsof het een curaçao is ofzoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt meestal op WK's niet zoveel.
De WINNAAR van de Afrika Cup ligt er nu al uit tegen Belgiëquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt meestal op WK's niet zoveel.
Ga jij maar lekker ergens wisselen man sukkelquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Allemaal leuk en aardig zo'n sprookje maar ben nu wel klaar met die ballen die telkens recht op de keeper afkomen en telkens die bijna eigen doelpunten. Onevenredig veel geluk is op een gegeven moment ook niet leuk meer.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
De WINNAAR van de Afrika Cup ligt er nu al uit tegen België
Ik heb net wel gewoon bier gepakt, maar dat telt denk ik nietquote:Op zaterdag 4 juli 2026 01:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Verstandig. Ik moet plassen maar wacht ook nog even.
Voor ONS wel een grote onbekende ouwe reus.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
klopt maar de meeste doen alsof het een curaçao is ofzo
Die Argentijnse kende de tekst nietquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:03 schreef Red_85 het volgende:
Ff Slash en Axl en hun vriendjes op de achtergrond.
Heerlijk.
Dat is Argentinië al 8 jaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:05 schreef chufi het volgende:
Op een mooie Messi goal na heeft Argentina nog niet laten zien ....
Hebben jullie geen uitgesteld topics aanmaken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog een topic aanmaken voor Marokko - Canada.
Morgenochtend.
moet is een groot woordquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog een topic aanmaken voor Marokko - Canada.
Morgenochtend.
Ik zou het zo weer doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker ergens wisselen man sukkel
Dus...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ze hadden net moeten doordrukken, nu is het wel over denk ik. Dat ga je nooit nog een halfuur volhouden.
Ik zet hem op mobiel, geloof niet dat ze nog een keer gaan scoren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:08 schreef GGMM het volgende:
Verdomme
Moet ik nou gaan slapen of verder kijken
We moeten nog een wedstrijd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:08 schreef GGMM het volgende:
Verdomme
Bedankt voor de gezelligheid maatquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zet hem op mobiel, geloof niet dat ze nog een keer gaan scoren.
Dus ik haak hier af.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus ik haak hier af.
Je hebt je verantwoordelijkheden als Forum Admin hequote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:08 schreef GGMM het volgende:
Verdomme
keuzes..ik zou verder kijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:08 schreef GGMM het volgende:
Verdomme
En wéér!quote:
welterustenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus ik haak hier af.
Akkoordquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang het nog geen 3-1 is kan het nog
Voetbal is nooit klaar voordat de scheids heeft afgefloten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:08 schreef GGMM het volgende:
Verdomme
En voordat dit over was, zou de wereld weten dat zelfs de GOAT kan bloeden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:14 schreef Chivaz het volgende:
Wat er ook verder gebeurt, Kaapverdië heeft echt een geweldige prestatie geleverd.
Ze hebben tegen titanen gestaan en stand gehouden.
Bohquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:17 schreef vul_maar_in het volgende:
je gunt ze de 2-2...maar ik zie het niet gebeuren
Ik ben zéér blij dat ik niet naar bed ben gegaanquote:
Hallo Amaquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:14 schreef GGMM het volgende:
90% van het topic is inmiddels wel afgehaakt.
Hallo Olequote:
Echte strijders blijven .quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:14 schreef GGMM het volgende:
90% van het topic is inmiddels wel afgehaakt.
oké, erg knap van Argentinië dat ze de 2-2 eruit gesleept hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
oké, erg knap van Argentinië dat ze de 2-2 eruit gesleept hebben
Absoluut!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
oké, erg knap van Argentinië dat ze de 2-2 eruit gesleept hebben
Moeten ze eerst halenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk sloopt Kaapverdië Argentinnië in de penalty's
Eerst maar de penanties zien te bereiken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit was die net voor tijd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:24 schreef chufi het volgende:
En dan gewoon geen herhaling van een overtreding tonen ....
Echt bespottelijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was die net voor tijd.
https://x.com/PFTCommenter/status/2073196966842867814
Nog een kwartier hequote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze voetballen ook gewoon goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun het Kaapverdië zo. En daarna dan tegen Egypte lol.
Dat is toch een loterij hè.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja gaat Egypte winnenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun het Kaapverdië zo. En daarna dan tegen Egypte lol.
Ook echt heel smerig.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was die net voor tijd.
https://x.com/PFTCommenter/status/2073196966842867814
Dat stelt toch niets voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
nog 3 uurtjes en ben 24 uur wakker
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
moet je zo met het licht uit even gaan zitten kijken of de schaduwmensen zich al willen laten zienquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is ook op TVquote:
wij houden je wel op de hoogte maar dit lijkt gespeeldquote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar daar heb ik al wéken niks mee gedaan en dan moet m'n kastje eerst updaten. Fuck.
Check of die van mijne het wel doet.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar daar heb ik al wéken niks mee gedaan en dan moet m'n kastje eerst updaten. Fuck.
3x.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:33 schreef Red_85 het volgende:
Hmmm.... die had minimaal geel moeten krijgen.
Maar het is nog niet klaar.
quote:
Gewoon nos.nl/livestream in m'n browser. Wel wat vertraagd maar anders moet ik op m'n telefoon of laptop gaan zitten posten, heb alleen beneden tv en pc staat boven.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Waar keek jij dan? die lui zenden alles uit met een minuutje vertraging..
ik ook maar ik kijk alles op NPO live...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 02:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
Gewoon nos.nl/livestream in m'n browser. Wel wat vertraagd maar anders moet ik op m'n telefoon of laptop gaan zitten posten, heb alleen beneden tv en pc staat boven.
Voor zo'n vooraf niet-spannende wedstrijd wil ik gewoon lekker bij m'n pctje zitten chillen met wat andere tabs open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |