Wat heb je voor haar gekocht? Satisfyer, of?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb tussen de wedstrijden door m'n pakketjes even opgehaald(Cadeautjes voor m'n moeder die is jarig morgen)
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:24 schreef Kriegel het volgende:
Hoe ver is die kaap van ze nou eigenlijk?
Choco (dun smeren) ipv boterquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Boter is sowieso ranzig, hooguit uit noodzaak bij hagelslag dat ik het eens in het jaar weleens op een broodje smeer.
Als Belg blijf ik dit zo vreemd vinden. iemand feliciteren terwijl een ander jarig isquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alvast van harte ouwe reus. Wat heb je gehaald?
Roomboter is lekker!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Boter is sowieso ranzig, hooguit uit noodzaak bij hagelslag dat ik het eens in het jaar weleens op een broodje smeer.
Dat jullie onbeleefde honden zijn hoeven wij ons niets van aan te trekken. Ik vind het een aangename gewoonte.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Belg blijf ik dit zo vreemd vinden. iemand feliciteren terwijl een ander jarig is
@:lenny77 kan dat bevestigen.
Je feliciteert toch de jarige en niet de oom/tante/broer/zus/mama/papa/zoon/dochter
Ik kan er idd niet aan wennen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Belg blijf ik dit zo vreemd vinden. iemand feliciteren terwijl een ander jarig is
Je feliciteert toch de jarige en niet de oom/tante/broer/zus/mama/papa/zoon/dochter
Als je het vervelend vindt kan je altijd ergens anders gaan kijkenquote:
Dacht dat Belgen altijd zo beleefd warenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dank je wel. Luister naar deze man.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ga zelf gewoon in general chat zitten. Jullie posten 0 over de wedstrijd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het vervelend vindt kan je altijd ergens anders gaan kijken
Goddank niet nee.. was 55kg op die 1.83mquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Jij bent vast niet meer zo mager meer als in je tienerjaren.
Nee doeiquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga zelf gewoon in general chat zitten. Jullie posten 0 over de wedstrijd.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Goddank niet nee.. was 55kg op die 1.83m
Een ander is toch niet jarig?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dacht dat Belgen altijd zo beleefd waren
Toen ik klein was, moest ik iedereen nog langsgaan en een handje geven om ze te feliciteren. Dat hoeft nu ook niet meer. Je zegt: "iedereen gefeliciteerd" en het is goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mooi slank.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er valt dan ook niets te zien..quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik vermoed wat dubieuze beslissingen die anders doen gaan uitkomenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:26 schreef Chivaz het volgende:
Mijn gevoel zegt dat de Cabo’s doorgaan met een heldenrol voor Vozinha in de strafschoppenreeks.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is nog 0-0quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker maat je hebt hem verdiend.quote:
Ja dat is toch normaal?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een ander is toch niet jarig?
"gefeliciteerd met je broer!!"
Euh.. wat? Mijn broer? Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |