Ik zal voorzichtig zijnquote:
Oude kaasquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Zie bijvoorbeeld kaas.
Jonge kaas is voor smakeloze debielen. Waarom zou je dat in godsnaam eten. 0 smaak 200 calorieën
Oude kaas daarentegen is GENOT
Ai, dat kwam hard aan man ik eet graag jonge kaasquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Zie bijvoorbeeld kaas.
Jonge kaas is voor smakeloze debielen. Waarom zou je dat in godsnaam eten. 0 smaak 200 calorieën
Ja das lekkerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:20 schreef leolinedance het volgende:
In België eet ik vaak een broodje martino. Spicy met uitjes. Dat is echt genot hoor.
Ach capu manquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ai, dat kwam hard aan man ik eet graag jonge kaasmoet wel belegen zijn
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Zie bijvoorbeeld kaas.
jonge kaas is geen belegen kaas oetlulquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb tussen de wedstrijden door m'n pakketjes even opgehaaldquote:
Ja wat is 't nu, jong of belegen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Capuquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zuivel op zuivel is van de duivel!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
vanaf belegen is het al prima maar jonge kaas is niet te vreten.
en dan heb je nog van die goorlappen die er boter op smeren.
Alvast van harte ouwe reus. Wat heb je gehaald?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb tussen de wedstrijden door m'n pakketjes even opgehaald(Cadeautjes voor m'n moeder die is jarig morgen)
Ditquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
jonge kaas is geen belegen kaas oetlul
Zijn pakketjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alvast van harte ouwe reus. Wat heb je gehaald?
Boter is sowieso ranzig, hooguit uit noodzaak bij hagelslag dat ik het eens in het jaar weleens op een broodje smeer.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
vanaf belegen is het al prima maar jonge kaas is niet te vreten.
en dan heb je nog van die goorlappen die er boter op smeren.
Dingen die ze specifiek gevraagd heeft, als ik creatief moet zijn haal ik een Nintendo voor d'rquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alvast van harte ouwe reus. Wat heb je gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |