Een beetje.quote:
Zo kopieer je de linkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ik vind die link dus niet.. Kan m niet opslaan ofzo.
Zal wel een gaar gifje zijn..
Of ik ben gaar. De kans daarop is veel groter
Laatste poging: rechtermuisklik erop en kies "link naar afbeelding kopiëren" (Als je dat nog niet had geprobeerd)quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ik vind die link dus niet.. Kan m niet opslaan ofzo.
Zal wel een gaar gifje zijn..
Of ik ben gaar. De kans daarop is veel groter
Mike dus? Mee bekend maar zelf nooit gelezen, dus ik hou het even bij Donatello.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lastig. Ik heb The Last Ronin gelezen en ik denk die
Ik kijk niet. Is de wedstrijd de moeite waard?quote:
Wie is de oudste?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is de op één na oudste doelpuntenmaker op een WK ooit
Ja dan spelen ze de andere richting op.quote:
Nee en het beste team staat voor dus het zal ook niet spannend meer worden ben ik bang.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:56 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Is de wedstrijd de moeite waard?
(Zodra Nederland er uit ligt stop ik er ook mee)
Gelijk ontslag genomen neem ik aan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij de pot tegen Zweden wel, toen had mijn baas bij de wedstrijd als 1e goalscorer ook Depay gedaan.
verwachte doelpunten, Argentinië heeft 0.29 en Kaapverdië 0.03quote:
in de KKDquote:
Precies, die maken er gewoon 2.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kan eigenlijk niet dat Kaapverdië er 1 maakt.
Dat magquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen linux, MacOS of Windows geef mij maar Windows met al zijn gebreken.
Dat zijn van die momenten dat de ware aard opeens naar boven komt. Moet je niet voor willen werken man, groot gelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ze zoeken het maar uit met hun hele handel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |