Ene R. Koeman uit Laren ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan heb je Gerda van bij de koffieautomaat, die heeft Memphis Depay gekozen als topscorer.
Lastig. Ik heb The Last Ronin gelezen en ik denk diequote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wie is jullie favoriete ninja turtle eigenlijk?
Is hij de oudste speler dit jaar?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
39 jaar is die man en is voorlopige topscoorder dit WK .
Bij de pot tegen Zweden wel, toen had mijn baas bij de wedstrijd als 1e goalscorer ook Depay gedaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee man, Gerda zou het aan ChatGPT hebben gevraagd en dan komt Memphis er vast niet uitrollen.
Gerda doet niet aan ChatGPT.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee man, Gerda zou het aan ChatGPT hebben gevraagd en dan komt Memphis er vast niet uitrollen.
Je hebt een link naar een .gif als het goed is?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
eeuhhh
Heeft een WA zelfs een linkje?
Hij is de op één na oudste doelpuntenmaker op een WK ooitquote:
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
eeuhhh
Heeft een WA zelfs een linkje?
Millagod. Als je de oudste speler/keeper op het WK ooit weet krijg je van mij een sticker.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is de op één na oudste doelpuntenmaker op een WK ooit
Windowsquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Lijkt 95.
Ja die vent ook, maar Windows he.
Gerard Ekdom?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Millagod. Als je de oudste speler/keeper op het WK ooit weet krijg je van mij een sticker.
Tip: hij is ook een 'zanger' en radio DJ.
Ik had niet verwacht dat ze bij Messi als rijpe appelen zouden vallen nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons in de poule hebben bijna alle vrouwen (behalve mijne die heeft er 'wel' verstand van) Messi.
Kut die sticker is voor jouquote:
Toch wel weer ontzettend knap van die kleine.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze bij Messi als rijpe appelen zouden vallen nee.
Nee ik vind die link dus niet.. Kan m niet opslaan ofzo.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je hebt een link naar een .gif als het goed is?
typ [ afbeelding ]
Ja het is duidelijk jouw schuldquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?
Wat niet is een betere vraag.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mankeert er nou weer aan windows?
Anders stuur je hem even naar @GGMM via Whatsapp. Je nummer mag in zijn dm.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ik vind die link dus niet.. Kan m niet opslaan ofzo.
Zal wel een gaar gifje zijn..
Of ik ben gaar. De kans daarop is veel groter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |