Argentijnse mug wel tochquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:44 schreef GGMM het volgende:
Messi gaat topscorer worden
Voor mij is dat niet fijn, want ik had Malle Babbe.
Tijdens deze post heb ik een mug doodgeslagen.
Die zie ik nog altijd eerder topscorer worden dan dat kleine Argentijnse mormel hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:44 schreef GGMM het volgende:
Messi gaat topscorer worden
Voor mij is dat niet fijn, want ik had Malle Babbe.
Tijdens deze post heb ik een mug doodgeslagen.
Dat zal ik nooit begrijpen.quote:
Had daar vandaag nog een gifje over gekregen.. maar ik weet niet hoe ik een gifje moet plaatsenquote:
Mwa, ik zie hier nog wel 2 á 3 goals vallen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die zie ik nog altijd eerder topscorer worden dan dat kleine Argentijnse mormel hoor.
gewoon IMG taggen in BB code [img[je linkje[/img]quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Had daar vandaag nog een gifje over gekregen.. maar ik weet niet hoe ik een gifje moet plaatsen
Voorheen was een goaltje of 5/6 vaak wel genoeg en dat had prima gekund. Maar iedereen is aan het schroeien dit WK en Haaland moest een potje banken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit begrijpen.
Je weet toch dat hij bij een matig land speelt
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Had daar vandaag nog een gifje over gekregen.. maar ik weet niet hoe ik een gifje moet plaatsen
Ik had verwacht dat hij er in de groepsfase er nog meer zou maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorheen was een goaltje of 5/6 vaak wel genoeg en dat had prima gekund. Maar iedereen is aan het schroeien dit WK en Haaland moest een potje banken.
Ja ik ook hoor ik heb Haaland ook overwogen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat hij er in de groepsfase er nog meer zou maken.
eeuhhhquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
gewoon IMG taggen in BB code [img[je linkje[/img]
Bij ons in de poule hebben bijna alle vrouwen (behalve mijne die heeft er 'wel' verstand van) Messi.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan heb je Gerda van bij de koffieautomaat, die heeft Memphis Depay gekozen als topscorer.
Windows 3.11?quote:
Ik hoop dat de bonen op zijn als ze koffie wil.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan heb je Gerda van bij de koffieautomaat, die heeft Memphis Depay gekozen als topscorer.
Nee man, Gerda zou het aan ChatGPT hebben gevraagd en dan komt Memphis er vast niet uitrollen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |