Daar heb ik niet zoveel moeite mee, zolang ik niet aan het eten ben.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hele penetrante lucht ja. Dan nog liever gewoon sigaretten rook.
En Verdië?quote:
Lieve penthouse:quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:42 schreef leolinedance het volgende:
Straks komt de vrouw thuis. Heeft ze weer een slok op en valt mokergeil binnen. Komt ze met hele verhalen, en allemaal aan me zitten enzo. En dan verwachten dat ik paraat sta. Ik ben gvd voetbal aan het kijken, bier aan het drinken en slap aan het ouwehoeren hier
Dat klinkt vreselijk ja. Gelukkig zit die van mij al in haar ouwe kloffie naast me, met een koptelefoon op.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:42 schreef leolinedance het volgende:
Straks komt de vrouw thuis. Heeft ze weer een slok op en valt mokergeil binnen. Komt ze met hele verhalen, en allemaal aan me zitten enzo. En dan verwachten dat ik paraat sta. Ik ben gvd voetbal aan het kijken, bier aan het drinken en slap aan het ouwehoeren hier
Ik heb Kane.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:44 schreef GGMM het volgende:
Messi gaat topscorer worden
Voor mij is dat niet fijn, want ik had Malle Babbe.
Tijdens deze post heb ik een mug doodgeslagen.
Had ja haar maar een satisfyer moeten geven voor tijdens dit toernooi.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:42 schreef leolinedance het volgende:
Wiequote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:44 schreef GGMM het volgende:
Messi gaat topscorer worden
Voor mij is dat niet fijn, want ik had Malle Babbe.
Tijdens deze post heb ik een mug doodgeslagen.
mazzelaarquote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klinkt vreselijk ja. Gelukkig zit die van mij al in haar ouwe kloffie naast me, met een koptelefoon op.
Malle Babbe is rond, Malle Babbe is blond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |