Morguhquote:
Morguh Koen, je hebt je vakantie er al op zitten.quote:
Kwaliteit was redelijk, maar te kort. Dus ik ga nog even terug vermoed ik. Dat gesnurk in de slaapkamer maakt me slaperigquote:
vannacht teruggekomen van 19 dagen Albaniequote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Koen, je hebt je vakantie er al op zitten.
Ben je nog weggeweest?
Waarom toestemming van de buren hebben dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:18 schreef _UserName_ het volgende:
ik moet de buren schriftelijk op de hoogte brengen. Eh, van het blok hebben al 7 huizen (van de 16) een airco. Nooit een brief gezien van ze
Lol, gesnurk maakt mij altijd wakker.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kwaliteit was redelijk, maar te kort. Dus ik ga nog even terug vermoed ik. Dat gesnurk in de slaapkamer maakt me slaperig
O je bent net terug, dat is altijd weer even wennen hequote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vannacht teruggekomen van 19 dagen Albanie
weet ik veel, ik verzin die voorwaarden nietquote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom toestemming van de buren hebben dan?
Ik heb een week gelezen ook gemaild, intussen al bijna twee weken maar nog niets gehoord
zeker, tof land en aardige bevolkingquote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent net terug, dat is altijd weer even wennen he
Mooi land Albanie?
Je moet ze op de hoogte stellen, vanwege de mogelijke overlast die het installeren met zich mee kan brengen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
weet ik veel, ik verzin die voorwaarden nietZal we te maken hebben met het feit dat ik iets wil veranderen oid.. maar goed, ik gooi een brief naar de woningbouw en vind t best. Alsof ze de buren gaan vragen of ik een brief heb gestuurd
Hebben de buren jou iets gevraagd?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
weet ik veel, ik verzin die voorwaarden nietZal we te maken hebben met het feit dat ik iets wil veranderen oid.. maar goed, ik gooi een brief naar de woningbouw en vind t best. Alsof ze de buren gaan vragen of ik een brief heb gestuurd
Dan heb je een fijne vakantie gehad. Was je er al vaker geweest?quote:
nee, nooit.. terwijl er 7 zijn die een airco hebben geplaatst maar de opzichter zei al; waarschijnlijk moeten zij hem verwijderen bij verhuizing of eerder al omdat ze wellicht niet aan de voorwaarden voldoen, hij was naar mij heel relaxed wel, waarschijnlijk omdat ik het wél via de officiele weg doequote:
Heb nog geen datum, zal ook pas over een maand of 3 zijn. Dus zal iets worden als in; binnenkort wordt er airco geinstalleerd, ik moet u hiervan op de hoogte stellen wegens eventueel overlast tijdens de plaatsing. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:25 schreef DJMO het volgende:
Gewoon een half 4 viertje in een vlop. Dan en dan wordt hier een airco geïnstalleerd. Sorry voor de eventuele overlast die darum
Klaar.
Dan zou ik de buurtjes ook even vragen, kleine moeite tochquote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee, nooit.. terwijl er 7 zijn die een airco hebben geplaatst maar de opzichter zei al; waarschijnlijk moeten zij hem verwijderen bij verhuizing of eerder al omdat ze wellicht niet aan de voorwaarden voldoen, hij was naar mij heel relaxed wel, waarschijnlijk omdat ik het wél via de officiele weg doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |