Wat ben je toch allemaal aan het brabbelenquote:
Ninja editquote:Op zaterdag 4 juli 2026 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is 8 uur.
Jammer, 1 seconde te vroeg.![]()
Ja precies je heeft Rätsel gelöst 👍quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:08 schreef ToT het volgende:
Zak raista ist umgefallen in China?
En hee peeps!
Morguhquote:
Morguh vakantiegangertquote:
Wanner heb jij vakantie, ga je nog ergens naar toe?quote:
Ik ook wel. Maar dat duurt nog wel een paar maanden.quote:
Heb je al gepland GG?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar dat duurt nog wel een paar maanden.
Hoe lang gaan jullie en waarheen? Zelf ben ik die periode volgens mij ook vakantie, dus ik kan je niet helpen vrees ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:25 schreef ToT het volgende:
Mini en ik gaan over 3 weken. Ik zoek nog opvang voor de cavia's...
Het idee is ze mee te nemen in een reismandje, maar ik heb maar een klein kutautootje en die zla al aardig vol zitten met spullen die we meenemen.
Over 3 weken gaan we naar Frankrijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe lang gaan jullie en waarheen? Zelf ben ik die periode volgens mij ook vakantie, dus ik kan je niet helpen vrees ik.
Ben afhankelijk van de schoolvakanties van de kinderen. Heb 10 dagen Mexico geboekt in augustus. En wil eigenlijk nog eind juli eenzelfde periode naar de Bahamas, alleen loopt de moeder van de jongste te mokken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanner heb jij vakantie, ga je nog ergens naar toe?
Donders!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben afhankelijk van de schoolvakanties van de kinderen. Heb 10 dagen Mexico geboekt in augustus. En wil eigenlijk nog eind juli eenzelfde periode naar de Bahamas, alleen loopt de moeder van de jongste te mokken.
Leuk, twee vakantie dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben afhankelijk van de schoolvakanties van de kinderen. Heb 10 dagen Mexico geboekt in augustus. En wil eigenlijk nog eind juli eenzelfde periode naar de Bahamas, alleen loopt de moeder van de jongste te mokken.
Willen de buren ze geen eten en drinken geven? Kunnen ze gewoon lekker in hun eigen omgeving blijvenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:25 schreef ToT het volgende:
Mini en ik gaan over 3 weken. Ik zoek nog opvang voor de cavia's...
Het idee is ze mee te nemen in een reismandje, maar ik heb maar een klein kutautootje en die zla al aardig vol zitten met spullen die we meenemen.
Heb dan ook nog twee ex-en. Moeder van de oudste twee doet gelukkig nergens moeilijk over. Moeder van de jongste gebruikt het om dwars te zitten, wat wel vervelend is. Vakantie naar Mexico heeft ze een tijd terug al wel voor getekend, maar tweede vakantie loopt ze over te zeuren. Vooral afgunst en dwars zitten om dwars te zitten. Aquote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, twee vakantie dus.
O jee die ellende met een ex
Mijn dochter wil twee weken naar Spanje maar krijgt van haar EX ook geen ruimte om dat te doen.
Ik kan er met mijn kop nooit bij waarom exen daar zo moeilijk over doen.
Je hebt er de kinderen mee.
Ik heb niet echt contact met de buren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Willen de buren ze geen eten en drinken geven? Kunnen ze gewoon lekker in hun eigen omgeving blijven
Tussen mijn ex en mij gaat het ook niet altijd even goed, maar met de vakanties regelen we het onderling wel vrij goed. Vorig jaar zat er wel ff een hikje in, maar dit jaar gaat het een stuk beter.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb dan ook nog twee ex-en. Moeder van de oudste twee doet gelukkig nergens moeilijk over. Moeder van de jongste gebruikt het om dwars te zitten, wat wel vervelend is. Vakantie naar Mexico heeft ze een tijd terug al wel voor getekend, maar tweede vakantie loopt ze over te zeuren. Vooral afgunst en dwars zitten om dwars te zitten. A
Hier hangt dat echt af van haar bui. Nu ga ik alleen met m'n kinderen, maar stel dat er een nieuwe vriendin in het spel zou zijn die mee zou gaan, dan zou ze bij voorbaat al niet akkoord zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Tussen mijn ex en mij gaat het ook niet altijd even goed, maar met de vakanties regelen we het onderling wel vrij goed. Vorig jaar zat er wel ff een hikje in, maar dit jaar gaat het een stuk beter.
The fuck? Waarom zou een nieuwe partner een probleem moeten opleveren voor een vakantie?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier hangt dat echt af van haar bui. Nu ga ik alleen met m'n kinderen, maar stel dat er een nieuwe vriendin in het spel zou zijn die mee zou gaan, dan zou ze bij voorbaat al niet akkoord zijn.
De moeder van de oudste twee zit er heel anders in. Die vindt het oprecht leuk voor de kinderen dat ze ergens naar toe gaan.
Afgunst, dwars zitten, dat soort dingen. Goed, als het iemand zou zijn die ik net een week ken, dan kan ik er wel mee in komen dat dat voor 'n kind niet ok is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
The fuck? Waarom zou een nieuwe partner een probleem moeten opleveren voor een vakantie?
Bang dat die te veel invloed zou krijgen op de kleine of zo?
Vreselijk...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afgunst, dwars zitten, dat soort dingen. Goed, als het iemand zou zijn die ik net een week ken, dan kan ik er wel mee in komen dat dat voor 'n kind niet ok is.
Ja, heb er twee, eentje is horror en de andere totaal geen problemen mee. Echt nooit discussie over welke school, wel of geen zwemles, etc.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Vreselijk...
Ja ik hoor wel meer horrorverhalen over exen, maar ook heel positieve verhalen.
Ja hier houden we ook niet van het kapsel wat de ander laat knippen!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, heb er twee, eentje is horror en de andere totaal geen problemen mee. Echt nooit discussie over welke school, wel of geen zwemles, etc.
Bij de andere is naar de kapper met de kleine en beslissen over welk kapsel al een gezeik.
Hier precies hetzelfde dus...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier houden we ook niet van het kapsel wat de ander laat knippen!
Ik laat alles bedekt maar laat het mooi kort doen, zij wil bovenop lang en de rest opgeschoren.
Dat dus idd! En dat opgeschoren vind ik al snel straatjochie-achtig staan. Alles bedekt vind ik een stuk netter.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde dus...Mooi kort vind ik hem het beste staan en ook praktisch. Bovenop alles lang, dan zit het al snel voor z'n ogen, wat ik niks vind. Maar ja...
Vreselijke mensen vind ik dat, niet alleen vrouwen doen dat mannen kunnen er ook wat van zie ik nu bij mijn dochter.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb dan ook nog twee ex-en. Moeder van de oudste twee doet gelukkig nergens moeilijk over. Moeder van de jongste gebruikt het om dwars te zitten, wat wel vervelend is. Vakantie naar Mexico heeft ze een tijd terug al wel voor getekend, maar tweede vakantie loopt ze over te zeuren. Vooral afgunst en dwars zitten om dwars te zitten. A
O dat is jammer en ook nie t met de ouders van Mini zijn vriendinnetje?quote:
Dat is drama eerste klas, je hoort er veel negatieve dingen over.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Tussen mijn ex en mij gaat het ook niet altijd even goed, maar met de vakanties regelen we het onderling wel vrij goed. Vorig jaar zat er wel ff een hikje in, maar dit jaar gaat het een stuk beter.
Wel goed kut in ieder geval, kan er geen mediator bij komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |