Nou en?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En jij denkt, gezien de indieners, dat het bij deze motie niet gaat om ‘buitenlandertje (moslims) pesten’? Met die nadruk op ‘bruiloften’ en voetbalwedstrijden?
Die boeren zijn net zo idioot ja. Als je mijn postgeschiedenis een beetje kent dan weet je dat ik naast moslims een grote hekel aan boeren heb, walgelijk egoïstisch kutvolk is dat. Die mogen ook keihard aangepakt worden en dat is dus ook de bedoeling want die toeteren ook continu. Jij framed dit meteen weer als buut'nlandertje pesten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Onze boeren zijn 'moslimpjes'? Wat jij beschrijft zijn namelijk precies de acties die landbouwterroristen uithalen met de werkende bevolking, die gewoon naar hun werk willen.
Je noemt jezelf 'realist'? Ga toch fietsen stelen op het Damrak. Je weigert gewoon in te zien dat het realisme van deze motie wordt weergegeven door de ondertekenaars ervan. Allemaal partijen, die van het 'buut'nlandertje pesten' hun Modus Operandi hebben gemaakt en er hun bestaansrecht aan ontlenen.
Dus als iemand zichzelf moet opvegen, ben jij het, idioot.
Ach, als een figuur als dat mij 'nazi' noemt beschouw ik dat als een compliment.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:40 schreef RealistAtheist het volgende:
Zo diep als jij erin zit is echt ziekelijk. Achter elke boom een nazi zien en terechte kritiek op bepaalde bevolkingsgroepen als racistisch bestempelen. Jij komt er wel in het leven.
Dus we moeten iedereen maar gewoon laten doen en laten wat ze zelf willen onder het mom van vrijheid van cultuur?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En jij denkt, gezien de indieners, dat het bij deze motie niet gaat om ‘buitenlandertje (moslims) pesten’? Met die nadruk op ‘bruiloften’ en voetbalwedstrijden?
Ik heb zelden iemand gezien die zo'n teringhekel aan blanke mensen en de Westerse maatschappij heeft als L_V. Hij doet er werkelijk alles aan om af te geven op alles wat we hier als normaal beschouwen en om zelf heel diep te bukken voor alles wat niet-Westers is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:41 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ach, als een figuur als dat mij 'nazi' noemt beschouw ik dat als een compliment.
Nee nee, niet als je een Blanke Nederlander bent. Want dan draag je niet bij aan 'diversiteit', en dan heb je geen 'cultuur'.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:44 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dus we moeten iedereen maar gewoon laten doen en laten wat ze zelf willen onder het mom van vrijheid van cultuur?
Oh ja, L_V schijt natuurlijk op alle Nederlandse en Westerse gebruiken, dat was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:46 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Nee nee, niet als je een Blanke Nederlander bent. Want dan draag je niet bij aan 'diversiteit', en dan heb je geen 'cultuur'.
Aldus dit soort *mvolkingsaanhangers.
Misschien wel, misschien niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maakt uidereen uit voor racist en vooral zn stokpaardje nazi. Direct of geniepig, maakt allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:54 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Oh ja, L_V schijt natuurlijk op alle Nederlandse en Westerse gebruiken, dat was ik even vergeten.
Boeren rijden 1 hooguit 2x in het jaar naar den haag toe. Stoet tüteraarş is iedere dag wel ergens 3x, wat overlast geeft. Vandaar ook deze motie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Onze boeren zijn 'moslimpjes'? Wat jij beschrijft zijn namelijk precies de acties die landbouwterroristen uithalen met de werkende bevolking, die gewoon naar hun werk willen.
Je noemt jezelf 'realist'? Ga toch fietsen stelen op het Damrak. Je weigert gewoon in te zien dat het realisme van deze motie wordt weergegeven door de ondertekenaars ervan. Allemaal partijen, die van het 'buut'nlandertje pesten' hun Modus Operandi hebben gemaakt en er hun bestaansrecht aan ontlenen.
Dus als iemand zichzelf moet opvegen, ben jij het, idioot.
Laten we dat niet doen. Dan blijft er heel snel niks anders over dan alleen moslims... ook een stukje 'cultuur' van ze.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:44 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dus we moeten iedereen maar gewoon laten doen en laten wat ze zelf willen onder het mom van vrijheid van cultuur?
Nou ja in mijn Polynesische Aboriginal Maya cultuur is het heel normaal om op het bureau van mensen zoals L_V te schijten, en aangezien hij vooral heel erg betrokken en meegaand is en alles schaart onder “buutenlandertje pesten” is hij vast wel bereid mij dit te laten doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laten we dat niet doen. Dan blijft er heel snel niks anders over dan alleen moslims... ook een stukje 'cultuur' van ze.
Niet op zn bureau, gewoon direct op zn hoofd johquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nou ja in mijn Polynesische Aboriginal Maya cultuur is het heel normaal om op het bureau van mensen zoals L_V te schijten, en aangezien hij vooral heel erg betrokken en meegaand is en alles schaart onder “buutenlandertje pesten” is hij vast wel bereid mij dit te laten doen.
Handhaving is in alles een probleem.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:36 schreef gwn_een_user het volgende:
ok, en wat gaan ze er tegen doen dan? in mijn buurt in amsterdam nieuw west wordt zowat elke week keihard massagetoeterd vanwege een of andere turkse bruilof, en dat het hele jaar door of een voetbalevenement met marokko, vooral tegenwoordig, en daar word nooit wat aan gedaan.
verder wordt er ook heel het jaar door doodnormaal vuurwerk afgestoken en daar gebeurt ook niets tegen
je mag ook niet op het voetgangerspad met je fiets/fatbike/brommer, etc maar toch doen zoveel mensen het
dat en de gigantische overlast van hangjongeren overal
je mag alle regels en wetten hebben die je wilt, maar zolang je geen HANDHAVINGSCAPACITEIT hebt, dan heb je er geen kloot aan
pure symboolpolitiek van deze waardeloze zakken. doe maar eerst wat aan de fundamentele zaken die er echt toe doen. doe nou eens wat meer werk om meer politie in te huren, vooral in f***ing amsterdam waar we al jaren massaal agenten tekort komen
Ja, cultuur, onderwijs en andere Linksche hobbies, he?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Handhaving is in alles een probleem.
Maar de budgetten moeten ergens anders naar toe...
Nah, onderwijs is altijd een goed idee.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, cultuur, onderwijs en andere Linksche hobbies, he?
Er rijden elke dag duizenden mensen door rood, treden we ook niet tegen op. Lekker laten vallen die regel.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:36 schreef gwn_een_user het volgende:
ok, en wat gaan ze er tegen doen dan? in mijn buurt in amsterdam nieuw west wordt zowat elke week keihard massagetoeterd vanwege een of andere turkse bruilof, en dat het hele jaar door of een voetbalevenement met marokko, vooral tegenwoordig, en daar word nooit wat aan gedaan.
verder wordt er ook heel het jaar door doodnormaal vuurwerk afgestoken en daar gebeurt ook niets tegen
je mag ook niet op het voetgangerspad met je fiets/fatbike/brommer, etc maar toch doen zoveel mensen het
dat en de gigantische overlast van hangjongeren overal
je mag alle regels en wetten hebben die je wilt, maar zolang je geen HANDHAVINGSCAPACITEIT hebt, dan heb je er geen kloot aan
pure symboolpolitiek van deze waardeloze zakken. doe maar eerst wat aan de fundamentele zaken die er echt toe doen. doe nou eens wat meer werk om meer politie in te huren, vooral in f***ing amsterdam waar we al jaren massaal agenten tekort komen
Behalve die ene keer dat jij toetert omdat je voorligger op zijn mobiel het groene stoplicht niet ziet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit. Het zoveelste voorbeeld van regelgeving die er al is die niet gehandhaafd wordt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:35 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Er rijden elke dag duizenden mensen door rood, treden we ook niet tegen op. Lekker laten vallen die regel.
Er rijden elke dag tienduizenden auto's te hard, treden we ook niet tegen op. Weg met die regel.
Honden schijten massaal op de stoep, treden we niet tegen op. Afschaffen die onzinregel.
Ik ben fan van je denkwijze, ga zo door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |