abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221221051
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221221082
Die topictitel 😂😂😂
pi_221221174
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 07:28 schreef Maremare het volgende:
Die topictitel 😂😂😂
Een zin waarvan je nooit had gedacht hem ze zullen gebruiken🤣🤣
pi_221221182
Sanneke vindt er weer wat van: “ Mijn hart huilt altijd een beetje als ik ouders hoor klagen dat ze 6 weken met hun kind moeten doorbrengen. 💔”

🤓
pi_221221186
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 07:28 schreef Maremare het volgende:
Die topictitel 😂😂😂
Werd in het vorige topic genoemd als nieuwe titel, dus ere wie ere toekomt, ik weet niet meer wie het was.
pi_221221188
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:10 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke vindt er weer wat van: “ Mijn hart huilt altijd een beetje als ik ouders hoor klagen dat ze 6 weken met hun kind moeten doorbrengen. 💔”

🤓
Mijn hart huilt dat M elke dag met Sanneke moet doorbrengen.
pi_221221196
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:08 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Een zin waarvan je nooit had gedacht hem ze zullen gebruiken🤣🤣
Als iemand niets vermoedend langs scrolled denken ze er iets heel spannends van 😂👌
pi_221221204
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:11 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Werd in het vorige topic genoemd als nieuwe titel, dus ere wie ere toekomt, ik weet niet meer wie het was.
It was me. oO<
Op viva kreeg ik bans en waarschuwingen voor domme oneliners zoals deze.
pi_221221207
quote:

🤓
Haha
Ze klaagt zelf ook regelmatig over hoeveel ze moet doen met M erbij. Hele dag hem in leven houden.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221221210
quote:

🤓
Ja, ze kan behoorlijk schofterig zijn.
pi_221221215
quote:

🤓
Sanneke jankt al na een dag... die zit op de bank te wachten tot dion het kind verder in leven gaat houden zodat ze er vanaf is... iets leuks met je kind doen is rondje supermarkt...

Nu vind ik vakantie met de kinderen heerlijk en heb nog nooit echt geklaagd daar over... maar Sanneke moet haar mond houden als ze geen idee heeft waar ze het over heeft!
pi_221221231
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:15 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
It was me. oO<
Op viva kreeg ik bans en waarschuwingen voor domme oneliners zoals deze.
Viva hing ook wel van censuur aan elkaar. Terwijl ik alleen maar kan lachen om zulke dingen. Toen ik na een stressvolle dag terugkwam en ging bijlezen heb ik schromelijk moeten lachen om deze oneliner.
pi_221221269
AM echt niet te geloven, pak een borstel en doe het gewoon zelf.
pi_221221297
🤔🤣 am die de nieuwe ereader heeft en zegt dat het veel beter gaat maar ongeveer 6x moet tikken voor de bladzijde omslaat 🤣😂👌
pi_221221312
IK denk oprecht dat Sanneke niet goed weet hoe ze de dagen moet invullen, ze heeft geen uitdaging, wellicht niet op zoek ernaar ,maar elke dag voelt zwaar voor haar.
pi_221221319
quote:

🤓
Diezelfde Sanneke jankt al sinds de zwangerschap dat ze het zo zwaar heeft. Laatst had ze het over de mental load die haar zo zwaar valt. Ouders die werken krijgen er in vakanties nog eens een berg aan mental load bij omdat ze zich in allerlei bochten moeten wringen om te zorgen dat er iemand is voor de kinderen.

Maar voor Sanneke is iedere dag hetzelfde, 365 dagen p/j kan zij op de bank zitten en haar kind in leven lopen te houden, haar partner voor lul zetten. Het enige waar zij het druk mee heeft is het verplaatsen van de voorraden van winkels naar hun huis. En janken, klagen, aan haar normale huid pulken en de Bondgenoten.
pi_221221327
Sanneke heeft uitdaging genoeg, ze doet er alleen niks mee. Huis is nog een puinzooi, de opslagbox ongetwijfeld ook. kind kruipt over de grond maar dweilen doet ze niet. M. Is trouwens ruim 1,5 jaar dus overleg met CJG of wat fysiotherapie om te leren lopen had ook fijn geweest voor hem etc.

Daarentegen. Uiteten gaan, nieuwste snacks proberen, tikkie app voor nog meer ongezonde meuk, hotelletjes bezoeken, dagelijks rondje winkels. Veel belangrijker allemaal.
pi_221221354
sanneke heeft standaard een hele zware mening over dingen waar ze totaal niet over mee kan praten... maar zij heeft het zwaar.. alleen zij
pi_221221427
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:39 schreef miep123456 het volgende:
IK denk oprecht dat Sanneke niet goed weet hoe ze de dagen moet invullen, ze heeft geen uitdaging, wellicht niet op zoek ernaar ,maar elke dag voelt zwaar voor haar.
Ze deelde van de week iets over ‘peuterdansen’ ofzo in haar plaats. Als tip.
Waarvan ik dacht ‘ga je dan zelf ook heen?’ Andere moeders ontmoeten met kinderen in dezelfde leeftijd. Misschien wordt er een keer afgesproken met 1 of wat moeders en kinderen in de speeltuin, kinderboerderij.

Leuk voor M want die vindt andere kinderen zo leuk (en dan niet dat ‘andere’ kind via de camera van zijn moeder) en Sanneke komt dan ook van de bank, buiten, in contact met andere mensen en voor M is het ook leuk.

Maar ik vrees met grote vrezen.
pi_221221435
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:27 schreef miep123456 het volgende:
Echt he, de haren van Lot zaten helemaal in de knoop, recht uit bed look, en dan met losse haren naar school zodat het vanmiddag helemaal een bos klitten is. 'Ach niemand ziet het' ja jawel AM iedereen ziet dat
I can't help it, if I'm lucky
pi_221221439
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:27 schreef miep123456 het volgende:
Gekkie. Het is haar werkdag hè? MG heeft vandaag de kinderload.
pi_221221519
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Gekkie. Het is haar werkdag hè? MG heeft vandaag de kinderload.
Ja wat een onzin he alsof je dan niet ff kan helpen de kinderen goed de deur uit te krijgen. Ze zit alleen maar koffie te leuten.
pi_221221555
Hoe doet AM jumping jacks joh! En dat ze daar dan kennelijk geen aanwijzing over krijgt? Maar ohoh wat is haar conditie vooruit gegaan….

En dat ze dan ook zegt, gelukkig weet de juf dat het jouw dag is. Hoe diskwalificeer je mannen in hun zorg voor de kinderen zeg. Ze denkt dat ze heel vooruitstrevend is, maar ze is zo ontzettend ouderwets, afgrijselijk.
pi_221221567
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:05 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja wat een onzin he alsof je dan niet ff kan helpen de kinderen goed de deur uit te krijgen. Ze zit alleen maar koffie te leuten.
Doet MG ook bij haar. Ik zag hem gisteren nog de band oppompen van de superbike van L.
pi_221221600
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:08 schreef Fenne het volgende:
Hoe doet AM jumping jacks joh! En dat ze daar dan kennelijk geen aanwijzing over krijgt? Maar ohoh wat is haar conditie vooruit gegaan….

En dat ze dan ook zegt, gelukkig weet de juf dat het jouw dag is. Hoe diskwalificeer je mannen in hun zorg voor de kinderen zeg. Ze denkt dat ze heel vooruitstrevend is, maar ze is zo ontzettend ouderwets, afgrijselijk.
Ja dat was echt heel debiel. Beetje arm flapperen. En als ze zelf geflimd wordt kijkt ze altijd heel awkward.
pi_221221619
Het konijn-in-de-koplampen moet een afstandsbediening hebben voor de dildocamera, zodat ze die kan bedienen terwijl ze rijdt. Alsof ze zo ervaren en motorisch handig is dat ze dat er ook nog wel bij kan doen.
🙄
pi_221221626
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:09 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Doet MG ook bij haar. Ik zag hem gisteren nog de band oppompen van de superbike van L.
Ja tuurlijk doet ie dat denk maar niet dat hij mag zitten koffie leuten als AM de school run doet

En nu zitten ze alweer aan de koffie samen op de veranda.. oh oh wat een werkdag 🤣
Ik lig ook op de bank hoor nu maar ik doe dan ook niet alsof ik zo mega knetter druk ben
pi_221221637
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het konijn-in-de-koplampen moet een afstandsbediening hebben voor de dildocamera, zodat ze die kan bedienen terwijl ze rijdt. Alsof ze zo ervaren en motorisch handig is dat ze dat er ook nog wel bij kan doen.
🙄
Ja en kennelijk nog steeds blind vertrouwen in Maartens research skills😅
pi_221221654
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:08 schreef Fenne het volgende:

Laat staan dat ze ook seal jacks en cross jacks moet doen in een setje. Dus van alles 1.
pi_221221660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:39 schreef miep123456 het volgende:
Ik zit door ziekte ook al lang thuis, en het is ook echt niet altijd leuk.
Maar goed ze moet wat gaan ondernemen of ze had niet aan een kind moeten beginnen.
Hoe had zij het dan voor zich gezien? Je weet toch dat je de eerste jaren veel bij je kind bent?
Ze hadden gewoon een dag kinderopvang kunnen regelen, dan had Sanneke een dag voor haarzelf, voor hobby , werk of vrijwilligers werk.
Het is steeds zulk mooi weer, ga lekker fietsen , kind voorop de fiets, kinderboerderij, speeltuintje. Bezoekje aan je moeder of vriendin.
Zij maakt zelf dat het zwaar is omdat ze de godganse dag op die bank ligt.
pi_221221670
je laat je kind toch niet zo de deur uit gaan AM? Ik zou me echt kapot schamen dat ik niet eens de moeite heb genomen om het haar te kammen.
pi_221221694
Maen die "zelf een vriendenboek heeft ingevuld . Ze heeft die spelling echt niet zelf gedaan, ons wereldwonder.
pi_221221708
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:18 schreef poohenzo het volgende:
je laat je kind toch niet zo de deur uit gaan AM? Ik zou me echt kapot schamen dat ik niet eens de moeite heb genomen om het haar te kammen.
Tsja als ik denk aan hoe zij in Griekenland aan het diner verscheen, het is gewoon net familie Flodder, persoonlijke verzorging kennen ze niet.
pi_221221739
Ik ben helemaal verbaasd: ik had een foto van Debbie verwacht waarin ze ronddobberde in een opblaasbootje tijdens de zwemvierdaagse en vervolgens een foto met een huilende Debbie met medaille.
Wel fijn dat de oudste dit helemaal zelf heeft kunnen doen, zonder een moeder die alle aandacht opeist.
pi_221221740
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
🙄
Lekker veilig ook
pi_221221775
Die afstandsbediening snap ik ook niet. Heb je die dan de hele tijd in je hand tijdens het rijden? En dan erop kijken om te zien welk knopje je drukt en of de camera aan is?

Maarja met paardrijden heb je blijkbaar ook 2 handen vrij aldus AM dus zij kan dat kennelijk
pi_221221776
Is het geld account van Judith ook weer uit de lucht?
pi_221221794
Bij hvk heeft er weer eentje wormen, waarom deel je dit
pi_221221816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij hvk heeft er weer eentje wormen, waarom deel je dit
Heeft ze niey bij AM gekeken dat je dit elk kind preventief moet geven😱😱
pi_221221827
Als ik Sanneke in de zwarte jurk vergelijk met het roze setje van vanmorgen dan weet ik wel dat ze in de jurk er 100 keer leuker en vlotter uitziet. Zonde dat ze dat zelf niet ziet.
En misschien een achterlijk, stom en dom idee maar een broek die te lang is kan je naar de kleermaker brengen om hem te verkorten😬. Maar dat zal dr wel nooit zijn verteld.
pi_221221841
Waarom post sofie Nagelkerke een foto van madelief dat ze nog ligt te slapen van de narcose. Tot zo ver weer we overleggen alles met ze voordat het online komt🤬.
Hopelijk heeft ze niet te veel last van de narcose en napijn.
Ik weet niet wanneer ze naar Spanje gaan maar hopelijk kan ze nog even rustig thuis bijkomen
pi_221221857
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:20 schreef SophiaLoren het volgende:
Maen die "zelf een vriendenboek heeft ingevuld . Ze heeft die spelling echt niet zelf gedaan, ons wereldwonder.
En dan de laatste zin: het stomste vind ik dat je me hebt gekild. Ga er maar vanuit dat het een spelletje was en dat Maen dus heeft verloren
pi_221221888
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Als ik Sanneke in de zwarte jurk vergelijk met het roze setje van vanmorgen dan weet ik wel dat ze in de jurk er 100 keer leuker en vlotter uitziet. Zonde dat ze dat zelf niet ziet.
En misschien een achterlijk, stom en dom idee maar een broek die te lang is kan je naar de kleermaker brengen om hem te verkorten😬. Maar dat zal dr wel nooit zijn verteld.
Ik vind de jurken juist vreselijk. Dat zit hem vooral in de lengte. Het maakt haar heel oud.
pi_221221916
Ik ga mezelf van de bank hijsen en naar mijn ernstig psychiatrische broer toe om voor hem te zorgen.
AM is ondertussen ook hard aan het werk zo te zien. It's friday filmpjes posten en vertellen dat ze naar de film is geweest, en werken aan deel 2 van de e-reader saga 'hoe werkt dit nou allemaal'
Tot straks!
pi_221221965
quote:

🤓
Waar staat die story(?) van Sanneke? Ik zie die helemaal niet, of heeft ze die verwijderd?
pi_221221981
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:08 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Waar staat die story(?) van Sanneke? Ik zie die helemaal niet, of heeft ze die verwijderd?
Threads
pi_221221983
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:08 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Staat op threads
pi_221222009
😂🤣 Sanneke die in een fase is beland maar ik als kijker niet weet of ze nu Dion of mijan bedoelt 🤣😂 misschien ook wel beide 🤷
pi_221222013
MCW heeft weer een nieuwe vlog geplaatst en die is echt ADHD on steroids. Wat schreeuwt zij de hele dag.

Ze ligt met Tim in bed haar nieuwe verslaving te promoten: water met cafeïne. Er staat letterlijk 'awake' op het flesje. En dan zo klagen over slaaptekort. Ik zou echt zo klaar met haar zijn als ze mijn vriendin was.

(Meelezer hier die ook gaat proberen aan te haken)
pi_221222023
AM snapt ook het verschil niet tussen een film en een docu....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')