Stukje pauperbuurmanquote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik was met een andere buurman gezellig te kletsen, komt mijn andere buurman vragen of hij wat dingen uit mijn koelkast kan pakken want hij mistte wat ingredienten dus ik zei; "pak maar wat je nodig heb"
Dat had ik dus beter niet kunnen zeggen. Ohja, alle brouwers bier liet ie liggen
Even laten zien wie er de baas is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:44 schreef 3rr0r het volgende:
Als je voor Ronaldo kiest dit toernooi moet je hem niet de laatste 10 minuten eraf halen joh wat een drol van een coach
Ik heb beide ook. En ik stofzuig soms. Wilde even stoer doenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik ben al een wief en een kind verder laat me.
Ik woon in een leuke flat, daar kan ik een boek over schrijvenquote:
Martinez heeft naar Rudi Garcia gekeken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:44 schreef 3rr0r het volgende:
Als je voor Ronaldo kiest dit toernooi moet je hem niet de laatste 10 minuten eraf halen joh wat een drol van een coach
je kan m straks bij Algerije - Zwitserland terugpakkenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik was met een andere buurman gezellig te kletsen, komt mijn andere buurman vragen of hij wat dingen uit mijn koelkast kan pakken want hij mistte wat ingredienten dus ik zei; "pak maar wat je nodig heb"
Dat had ik dus beter niet kunnen zeggen. Ohja, alle brouwers bier liet ie liggen
Ik woon 500 meter van het Nypels plantsoen. gelukkig in een safe haven met water eromheenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik woon in een leuke flat, daar kan ik een boek over schrijven
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:38 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Van de week hebben ze bij mijn appie een AH commercial opgenomen, stond die mislukte manager Jeroen Koningsbrugge voor de ingang. Halve plein vol met opnamezooi.
Ze durven iig te voetballen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:49 schreef leolinedance het volgende:
Hoe veel beter zijn deze beide teams dan ons NL11tal
Kut cholera Koeman tuberculose lijer lafbek etc.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:49 schreef leolinedance het volgende:
Gebrek aan testosteronquote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kut cholera Koeman tuberculose lijer lafbek etc.
Daar ken je ongetwijfeld al je burenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik woon 500 meter van het Nypels plantsoen. gelukkig in een safe haven met water eromheen
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kut cholera Koeman tuberculose lijer lafbek etc.
523genotquote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:49 schreef leolinedance het volgende:
En ook echt in alles he...quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:49 schreef leolinedance het volgende:
Normaliter ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Het is maar een spelletje.
Bill Shankley was het niet met je eensquote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Het is maar een spelletje.
Aké stopt die lui allemaal af johquote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wij hadden van beiden 3-0 verloren.
Stond erbij, keek ernaar.quote:
Genot.quote:
Deze pot laat Portugal wel zien dat ze niet onderschat moeten worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat wint spanje makkelijk , ook al heb portuagal als wereldkampioen voorspelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |