Nee, ik was met een andere buurman gezellig te kletsen, komt mijn andere buurman vragen of hij wat dingen uit mijn koelkast kan pakken want hij mistte wat ingredienten dus ik zei; "pak maar wat je nodig heb"quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je buurman heeft je sleutel en jat jouw bier?
Geen vriendin hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
(luister morgen tijdens het stofzuigen, ben je zo klaar )
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik was met een andere buurman gezellig te kletsen, komt mijn andere buurman vragen of hij wat dingen uit mijn koelkast kan pakken want hij mistte wat ingredienten dus ik zei; "pak maar wat je nodig heb"
Dat had ik dus beter niet kunnen zeggen. Ohja, alle brouwers bier liet ie liggen
Eensch.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:44 schreef 3rr0r het volgende:
Als je voor Ronaldo kiest dit toernooi moet je hem niet de laatste 10 minuten eraf halen joh wat een drol van een coach
Uw buurman is een connaisseur.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, ik was met een andere buurman gezellig te kletsen, komt mijn andere buurman vragen of hij wat dingen uit mijn koelkast kan pakken want hij mistte wat ingredienten dus ik zei; "pak maar wat je nodig heb"
Dat had ik dus beter niet kunnen zeggen. Ohja, alle brouwers bier liet ie liggen
Nog beter, robotstofzuiger. Heb je minder last vanquote:
eensquote:Op vrijdag 3 juli 2026 02:44 schreef 3rr0r het volgende:
Als je voor Ronaldo kiest dit toernooi moet je hem niet de laatste 10 minuten eraf halen joh wat een drol van een coach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |