Niet mega. Wel pijnlijk allemaal. En geschrokken. Verbonden op werk door coll. Wel dienstje uitgezeten de bikkel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, niet al te ernstig gewond hopelijk?quote:
Nog niet gezongen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:27 schreef z80 het volgende:
Hoe sterk is de eenzame fietser. Die kromgebogen over z'n stuur tegen de wind. Zichzelf een weg baant.
Oh nee, omaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben trouwens op vakantie
Naar het zuiden gereden om er in 40 graden te gaan zitten lijden
We hebben het alsnog prima naar de zin op de camping.
Wel vanavond een moeilijk moment... oma (86) is opgenomen in het ziekenhuis. Vorige maand hersenbloeding en nu uitval in 1 been
@:Lucky_Strike en anderen met moeilijke families. Hoe doe je dit
Klinkt pijnlijk op al een pijnlijk lijfquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet mega. Wel pijnlijk allemaal. En geschrokken. Verbonden op werk door coll. Wel dienstje uitgezeten de bikkel.
Enorme schaafwond arm, pink kapot, rib pijn en daardoor ff algehele malaise.
Maar niet goed genoeg om mee te gaan.
Vakantie zon ! en een zwembad?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben trouwens op vakantie
Naar het zuiden gereden om er in 40 graden te gaan zitten lijden
We hebben het alsnog prima naar de zin op de camping.
Wel vanavond een moeilijk moment... oma (86) is opgenomen in het ziekenhuis. Vorige maand hersenbloeding en nu uitval in 1 been
@:Lucky_Strike en anderen met moeilijke families. Hoe doe je dit
Ik heb idd goed contact met een tante. Die appte me ook met het nieuws. En ze appte me om te checken of wat mijn moeder tegen haar had gezegd klopte; m'n moeder is al sinds november niet naar oma geweest (deels omdat m'n pa al die tijd met een hernia zit maar ook omdat ze het zo wel rustig vindt) en zei nu tegen tante dat ik had gezegd dat tante er gewoon niet genoeg begrip voor heeft dat m'n ma zo'n zwaar leven heeft etc etc. Heb ik natuurlijk nooit gezegd. Ben wel een tijdje geleden al gestopt om tegen te sputteren als m'n moeder een "Niemand begrijpt me" bui had dus dat zal ze als instemming opgevat hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh nee, omaJe hebt een tante waar je goed contact mee hebt toch? Ik zou de stress van hier over praten met je ouders gewoon overslaan. Laat je tante oma een flinke knuffel van jou geven. Hopelijk houdt ze het nog minimaal tot na jullie vakantie uit
Wat naar is dat. Ik hoop dat ze de verdere verhuizing-shit zelf kunnen oplossen en dat je wat rust krijgtquote:Moeilijke familie, pff. Ik heb dus weer contact met mijn ouders en ik heb ze 3 keer gezien in 2,5 week tijd. Dat had allemaal te maken met hun verhuizing dus het was even niet anders. En vandaag moest ik ze weer bellen wegens iets. Mijn moeder is echt geen steek veranderd. Niet dat ik dat verwacht had natuurlijk.
Ik had een lijstje gemaakt van hoe het zou lopen als we weer contact zouden hebben, ter overweging. Het loopt echt allemaal exact zoals ik had voorspeld.
Dit contact moet echt allemaal een tandje minder.
Zon! Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vakantie zon ! en een zwembad?
Wat sneu voor oma. Woont zij al in een Zorgcentrum op haar leeftijd?
Tante is toch Mantelzorger?
En @:Blues Wat naar ook voor golfer. Lag er een steentje of zand of zo? Werken de pijnstillers al?
Zo lang jij en tante elkaars waarheid maar kennen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb idd goed contact met een tante. Die appte me ook met het nieuws. En ze appte me om te checken of wat mijn moeder tegen haar had gezegd klopte; m'n moeder is al sinds november niet naar oma geweest (deels omdat m'n pa al die tijd met een hernia zit maar ook omdat ze het zo wel rustig vindt) en zei nu tegen tante dat ik had gezegd dat tante er gewoon niet genoeg begrip voor heeft dat m'n ma zo'n zwaar leven heeft etc etc. Heb ik natuurlijk nooit gezegd. Ben wel een tijdje geleden al gestopt om tegen te sputteren als m'n moeder een "Niemand begrijpt me" bui had dus dat zal ze als instemming opgevat hebben
Dus naast het nieuws van oma ook een lading dingen die ik wel of niet gezegd zou hebben en een tante die erdoorheen zit.
Ik zou ook geweigerd hebben om m'n ma naar oma toe te brengen. Heb het vorige maand aangeboden en raad eens wie degene was die er weigerde
Tante is lief. Sowieso gaat ze oma een extra knuffel geven voor me.
B opperde dat ik me misschien beter voel als ik een actievere rol aanneem. Ipv het gedoe van m'n ouders over me heen laten komen, actief zeggen "Komende zondag staan we op de stoep en dan rijden we je naar oma" of zo. Want m'n ouders worden ook een dagje ouder en dit is wat je als volwassene voor je ouder wordende ouders doet?
Maar ik wil me er eigenlijk niet in mengen. Of ik wil ze in hun eigen miserabele sop gaar laten koken. Geen fraaie gevoelens.
Gister bij het zwembad was een moeder haar peuter aan het aanmoedigen om in het badje te springen, maar peuter was bang voor het water dus ze gingen via het trapje in het bad. Mijn ma zou me in m'n nekvel hebben gepakt en midden in het diepe hebben gesmeten.en die moet ik nu met zachte hand naar oma toe helpen zodat ze er later geen spijt van heeft?
B zegt "Als je niks doet, wordt het later alleen maar ingewikkelder" maar waarom moet ik het nou weer doen? Waarom moeten kinderen op een gegeven moment voor hun ouders gaan zorgen? Waaraan hebben ze dit verdiend? Heb ik niet al genoeg gedaan door toen ik er woonde voor het huis en voor broertje te zorgen?
[..]
Wat naar is dat. Ik hoop dat ze de verdere verhuizing-shit zelf kunnen oplossen en dat je wat rust krijgt
Oh je, hopelijk blijft de schade beperkt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
Floor![]()
Ik zit weer in Caprera![]()
2e avond deze week.. De Kik met orkest speelt 2 albums van Boudewijn de Groot.
Helaas zonder g... wegens val van fiets vanmiddag
Denk het ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, dat klinkt heet pijnlijk voor G, beterschap, zat morgen nog wel wat pijnlijker zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt heel leuk. Superflauwe grappen, leuke interactie met publiek. Geweldig met het orkest. Had wat korte videootjes in mn verhaal gezetquote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh je, hopelijk blijft de schade beperkt.
De Kik die Boudewijn de Groot speelt, tijdje terug heeft een bekende van me die gezien in Rotterdam. Ik ga es even z'n verslag daarvan op FB weer es lezen
Moest op de rotonde een noodstop maken omdat zijn bril viel. En door de afwezigheid van evenwicht (ook met lopen en andere bewegingen vaak) schoof hij onderuit op een stoepje of zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef AnneX het volgende:
En @:Blues Wat naar ook voor golfer. Lag er een steentje of zand of zo?
Nee, vreselijke pijnlijke nacht voor hem.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoe is het met G @:blues ? Nog een beetje kunnen slapen?
Ochquote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, vreselijke pijnlijke nacht voor hem.
Later meer, zitten al een paar uur op de spoed
Jeetje 😘😘quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, vreselijke pijnlijke nacht voor hem.
Later meer, zitten al een paar uur op de spoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |