abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221291930
Morgen!
We hebben onze logeervriend te logeren in ons huurhutje. Hij gaat morgen met liefste en onze (bestel)wagen naar Praag, zoonlief heeft er een jaar gewoond en verhuist dit weekend terug naar NL. Ons eenvoudige hutje ligt mooi halverwege en zaterdagavond zijn we dan ook (als alles volgens plan verloopt) met vier personen hier. In ons hutje zonder water, stroom, gas.

Vanochtend liep ik een rondje door de Altstad voordat ik verse broodjes (en Käsekuchen en Frikadelle) bij de bakker haalde.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221291978
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn ouders liepen ook al regelmatig nakend door het huis (of de tuin), maar die interesseerde het geen hol wie dan langskwam. Dat was dan ook de boodschap, als je achterom komt, kun je ons naakt aantreffen. Als je dat niet wil, moet je aanbellen.

Voordeur was niet op de verdieping waar zij maakt waren, Limburgs huis tegen een heuvel aan. Dus daar kon het iig niet makkelijk per ongeluk gebeuren.
Ik heb mijn ouders nooit nakend gezien :o
pi_221292001
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt als een goede date.
Sterkte met de rest van de scripties. Kan dat lekker in de tuin?

De dame die veel interesse in Teuntje had heeft niets meer laten horen, best jammer. Ze had daar ook een goed afgesloten tuin gehad
Is Teuntje niks voor @sigme denk ik ineens :? Ook omdat ze onder jou postte kwam dat in me op.
pi_221292021
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:05 schreef sigme het volgende:
Morgen!
We hebben onze logeervriend te logeren in ons huurhutje. Hij gaat morgen met liefste en onze (bestel)wagen naar Praag, zoonlief heeft er een jaar gewoond en verhuist dit weekend terug naar NL. Ons eenvoudige hutje ligt mooi halverwege en zaterdagavond zijn we dan ook (als alles volgens plan verloopt) met vier personen hier. In ons hutje zonder water, stroom, gas.

Vanochtend liep ik een rondje door de Altstad voordat ik verse broodjes (en Käsekuchen en Frikadelle) bij de bakker haalde.

[ afbeelding ]
Dat bord _O- Ik beeld me er zo'n mannetje met het vingertje omhoog, boos kijkend bij.
pi_221292435
@Blues Teuntje mag alleen in een afgesloten tuin/balkon (er is een video nodig van je huis en evt buitenruimte) en @sigme heeft al twee katten en Teuntje mot die niet _O-.

Warm buiten, moest even naar de apotheek, weer niet alles op voorraad. Vervelend voor mij maar ook voor hen, ze krijgen best wel boze mensen aan de balie.

Toen even naar een buurt bloemist voor wat fleurigs op het balkon maar alles was zo enorm groot, dat past niet. Wanneer het na volgende week wat koeler is, vrienden maar eens vragen om mee te gaan naar Intratuin en dan veel halen voor de rest van de zomer. Geen zin om 4x heen en weer te fietsen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221292986
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:12 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues Teuntje mag alleen in een afgesloten tuin/balkon (er is een video nodig van je huis en evt buitenruimte) en @:sigme heeft al twee katten en Teuntje mot die niet _O-.

Warm buiten, moest even naar de apotheek, weer niet alles op voorraad. Vervelend voor mij maar ook voor hen, ze krijgen best wel boze mensen aan de balie.

Toen even naar een buurt bloemist voor wat fleurigs op het balkon maar alles was zo enorm groot, dat past niet. Wanneer het na volgende week wat koeler is, vrienden maar eens vragen om mee te gaan naar Intratuin en dan veel halen voor de rest van de zomer. Geen zin om 4x heen en weer te fietsen.
Oh, ik wist niet dat er zoveel restricties aan zaten...

Ik deed mijn wandelrondje (met de nieuwe Stones op mijn oren O+ O+ ) maar idd warm! Nu ff uitzweten!
  vrijdag 10 juli 2026 @ 13:08:59 #257
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221293048
Wij hadden ook al milde interesse in Teun maar Teun wil geen vrienden worden met Hans dus helaas.
Spoilers!
pi_221293322
En ze is zo leuk. Gisterenavond lag het shirt wat ik aanheb wanneer ik nog niet gedoucht heb (dat normaal onder mijn kussen ligt) midden in de huiskamer _O- speeltjes ook en vannacht kwam ze ze allemaal naar de slaapkamer brengen.
pi_221293552
Teun O+

Logees zijn gearriveerd en hebben de koelkast volgeaden met brood, kaas en cola. Hoef ik die boodschappen niet meer te doen.
En zijn meteen weer vertrokken richting festival. Fiets mee, sleutel mee, we komen elkaar morgen bij het ontbijt wel weer tegen en vanavond af en toe op het terrein.

Ik ga ze straks achterna, de hitte in. Clubje zoeken waar ik elk jaar mee rondhang. Meteen even langs bij vriend die bij de bonnenverkoop zit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221293759
Nemen ze de overgebleven kaas ook weer mee of laten ze dat aan jou :P

Veel plezier (en schaduw)
pi_221293923
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 13:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Nemen ze de overgebleven kaas ook weer mee of laten ze dat aan jou :P

Veel plezier (en schaduw)
Die moet weer mee terug :{w :r
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 juli 2026 @ 15:08:40 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221294147
Zo. Thuis na een fijne wandeling :). Eerste tien km was nog bewolkt. Was toen lekker wandelweer. Laatste stukje was wel wat pittiger, maar gelukkig ook nog veel bos de laatste kilometers.

Morgen de andere kant op. Ik ga via Enkhuizen met de boot naar Stavoren :P. En dan met de trein terug.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221294883
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb mijn ouders nooit nakend gezien :o
:o

Unimaginable. Het gedoe met logistiek dat je dan moet hebben.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221294971
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 16:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Daar staat me niets van bij(zijn al jaren dooT).
Mijn oudste zus (1945) zei ook ooit toen we het er een keer over hadden dat zij ze ook nooit bloot heeft gezien.
Die generatie w.s.? Ouders waren van 1916 en 1920, 5 kinderen.
pi_221295244
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 16:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Viel best mee. Mijn vader was altijd het eerste uit bed dus ook het eerste in de badkamer. Ik had meer last van broer en zus wanneer we tegelijk weg moesten naar school. Mijn moeder ging pas toen iedereen weg was.
1 toilet was een groter probleem met een paar in huis met darm problemen
pi_221296073
Floor Jansen _O_

Airbourne :{ Wel lief dat ze de vrijwilligers en techniek bedankten.

Daardoor is volgens mij ook de hele groep aan de wandel gegaan. Elk jaar een eenmalige verzameling van vrienden met van vrienden en dat klut allemaal samen op ons vaste territorium wat we afbakenen met kleedjes. Omdat er mensen met blessures bij zijn betekent dat ook dat ik nu lekker op een campingstoeltje kan zitten. Als ik wil met voetenbankje.

Straks Within Temptation *O*
pi_221296334
Floor _O_

Ik zit weer in Caprera *O*
2e avond deze week.. De Kik met orkest speelt 2 albums van Boudewijn de Groot.
Helaas zonder g... wegens val van fiets vanmiddag :{
  vrijdag 10 juli 2026 @ 20:27:58 #268
63722 z80
I fink you freaky
pi_221296375
Hoe sterk is de eenzame fietser. Die kromgebogen over z'n stuur tegen de wind. Zichzelf een weg baant.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221296459
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
Floor _O_

Ik zit weer in Caprera *O*
2e avond deze week.. De Kik met orkest speelt 2 albums van Boudewijn de Groot.
Helaas zonder g... wegens val van fiets vanmiddag :{
Oeh, niet al te ernstig gewond hopelijk?
pi_221297178
Oef @Blues wat gebeurde er? :{
pi_221297264
Ik ben trouwens op vakantie *G*

Naar het zuiden gereden om er in 40 graden te gaan zitten lijden *G*

We hebben het alsnog prima naar de zin op de camping.

Wel vanavond een moeilijk moment... oma (86) is opgenomen in het ziekenhuis. Vorige maand hersenbloeding en nu uitval in 1 been :{

@Lucky_Strike en anderen met moeilijke families. Hoe doe je dit ;(
pi_221297371
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:

Oeh, niet al te ernstig gewond hopelijk?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:29 schreef Tele6 het volgende:
Oef @:Blues wat gebeurde er? :{
Niet mega. Wel pijnlijk allemaal. En geschrokken. Verbonden op werk door coll. Wel dienstje uitgezeten de bikkel.
Enorme schaafwond arm, pink kapot, rib pijn en daardoor ff algehele malaise.
Maar niet goed genoeg om mee te gaan.
:{
pi_221297411
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:27 schreef z80 het volgende:
Hoe sterk is de eenzame fietser. Die kromgebogen over z'n stuur tegen de wind. Zichzelf een weg baant.
Nog niet gezongen. ;)
Nu pauze.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 21:48:10 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221297713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben trouwens op vakantie *G*

Naar het zuiden gereden om er in 40 graden te gaan zitten lijden *G*

We hebben het alsnog prima naar de zin op de camping.

Wel vanavond een moeilijk moment... oma (86) is opgenomen in het ziekenhuis. Vorige maand hersenbloeding en nu uitval in 1 been :{

@:Lucky_Strike en anderen met moeilijke families. Hoe doe je dit ;(
Oh nee, oma -O- Je hebt een tante waar je goed contact mee hebt toch? Ik zou de stress van hier over praten met je ouders gewoon overslaan. Laat je tante oma een flinke knuffel van jou geven. Hopelijk houdt ze het nog minimaal tot na jullie vakantie uit :*

Moeilijke familie, pff. Ik heb dus weer contact met mijn ouders en ik heb ze 3 keer gezien in 2,5 week tijd. Dat had allemaal te maken met hun verhuizing dus het was even niet anders. En vandaag moest ik ze weer bellen wegens iets. Mijn moeder is echt geen steek veranderd. Niet dat ik dat verwacht had natuurlijk.

Ik had een lijstje gemaakt van hoe het zou lopen als we weer contact zouden hebben, ter overweging. Het loopt echt allemaal exact zoals ik had voorspeld.

Dit contact moet echt allemaal een tandje minder.
Spoilers!
  vrijdag 10 juli 2026 @ 21:48:54 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221297725
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Niet mega. Wel pijnlijk allemaal. En geschrokken. Verbonden op werk door coll. Wel dienstje uitgezeten de bikkel.
Enorme schaafwond arm, pink kapot, rib pijn en daardoor ff algehele malaise.
Maar niet goed genoeg om mee te gaan.
:{
Klinkt pijnlijk op al een pijnlijk lijf ;(
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')