Ik heb mijn ouders nooit nakend gezienquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn ouders liepen ook al regelmatig nakend door het huis (of de tuin), maar die interesseerde het geen hol wie dan langskwam. Dat was dan ook de boodschap, als je achterom komt, kun je ons naakt aantreffen. Als je dat niet wil, moet je aanbellen.
Voordeur was niet op de verdieping waar zij maakt waren, Limburgs huis tegen een heuvel aan. Dus daar kon het iig niet makkelijk per ongeluk gebeuren.
Is Teuntje niks voor @sigme denk ik ineensquote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt als een goede date.
Sterkte met de rest van de scripties. Kan dat lekker in de tuin?
De dame die veel interesse in Teuntje had heeft niets meer laten horen, best jammer. Ze had daar ook een goed afgesloten tuin gehad
Dat bordquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:05 schreef sigme het volgende:
Morgen!
We hebben onze logeervriend te logeren in ons huurhutje. Hij gaat morgen met liefste en onze (bestel)wagen naar Praag, zoonlief heeft er een jaar gewoond en verhuist dit weekend terug naar NL. Ons eenvoudige hutje ligt mooi halverwege en zaterdagavond zijn we dan ook (als alles volgens plan verloopt) met vier personen hier. In ons hutje zonder water, stroom, gas.
Vanochtend liep ik een rondje door de Altstad voordat ik verse broodjes (en Käsekuchen en Frikadelle) bij de bakker haalde.
[ afbeelding ]
Oh, ik wist niet dat er zoveel restricties aan zaten...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:12 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues Teuntje mag alleen in een afgesloten tuin/balkon (er is een video nodig van je huis en evt buitenruimte) en @:sigme heeft al twee katten en Teuntje mot die niet.
Warm buiten, moest even naar de apotheek, weer niet alles op voorraad. Vervelend voor mij maar ook voor hen, ze krijgen best wel boze mensen aan de balie.
Toen even naar een buurt bloemist voor wat fleurigs op het balkon maar alles was zo enorm groot, dat past niet. Wanneer het na volgende week wat koeler is, vrienden maar eens vragen om mee te gaan naar Intratuin en dan veel halen voor de rest van de zomer. Geen zin om 4x heen en weer te fietsen.
Die moet weer mee terugquote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Nemen ze de overgebleven kaas ook weer mee of laten ze dat aan jou![]()
Veel plezier (en schaduw)
quote:
Daar staat me niets van bij(zijn al jaren dooT).quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Unimaginable. Het gedoe met logistiek dat je dan moet hebben.
Viel best mee. Mijn vader was altijd het eerste uit bed dus ook het eerste in de badkamer. Ik had meer last van broer en zus wanneer we tegelijk weg moesten naar school. Mijn moeder ging pas toen iedereen weg was.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Unimaginable. Het gedoe met logistiek dat je dan moet hebben.
Oeh, niet al te ernstig gewond hopelijk?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
Floor![]()
Ik zit weer in Caprera![]()
2e avond deze week.. De Kik met orkest speelt 2 albums van Boudewijn de Groot.
Helaas zonder g... wegens val van fiets vanmiddag
Niet mega. Wel pijnlijk allemaal. En geschrokken. Verbonden op werk door coll. Wel dienstje uitgezeten de bikkel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, niet al te ernstig gewond hopelijk?quote:
Nog niet gezongen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:27 schreef z80 het volgende:
Hoe sterk is de eenzame fietser. Die kromgebogen over z'n stuur tegen de wind. Zichzelf een weg baant.
Oh nee, omaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben trouwens op vakantie
Naar het zuiden gereden om er in 40 graden te gaan zitten lijden
We hebben het alsnog prima naar de zin op de camping.
Wel vanavond een moeilijk moment... oma (86) is opgenomen in het ziekenhuis. Vorige maand hersenbloeding en nu uitval in 1 been
@:Lucky_Strike en anderen met moeilijke families. Hoe doe je dit
Klinkt pijnlijk op al een pijnlijk lijfquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet mega. Wel pijnlijk allemaal. En geschrokken. Verbonden op werk door coll. Wel dienstje uitgezeten de bikkel.
Enorme schaafwond arm, pink kapot, rib pijn en daardoor ff algehele malaise.
Maar niet goed genoeg om mee te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |