quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:10 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Goede mogelijkheid om mijne nieuwe BT speaker te testen.Speaker waar ga je met die fiets naartoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ingetuned
Goede mogelijkheid om mijne nieuwe BT speaker te testen.Ik vind je vervoersmiddel nog leuker zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ingetuned
Goede mogelijkheid om mijne nieuwe BT speaker te testen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedenavond
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Klopt, dat is voor hem ook erg zwaar, vandaar dat ik de laatste tijd ook best veel in het noorden zat. Maar nu wordt wat de zorg voor mijn moeder betreft alles voor ze gedaan en krijgt mijn vader weer wat rust… kan hij een nieuwe hobby gaan beginnen want hij heeft nu zeeën van tijd over.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moet voor je vader ook niet meevallen.
Het heeft inderdaad wel wat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind je vervoersmiddel nog leuker zelfs.
En heeft hij die ook al?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, dat is voor hem ook erg zwaar, vandaar dat ik de laatste tijd ook best veel in het noorden zat. Maar nu wordt wat de zorg voor mijn moeder betreft alles voor ze gedaan en krijgt mijn vader weer wat rust… kan hij een nieuwe hobby gaan beginnen want hij heeft nu zeeën van tijd over.
Dat is wel fijn voor hem.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, dat is voor hem ook erg zwaar, vandaar dat ik de laatste tijd ook best veel in het noorden zat. Maar nu wordt wat de zorg voor mijn moeder betreft alles voor ze gedaan en krijgt mijn vader weer wat rust… kan hij een nieuwe hobby gaan beginnen want hij heeft nu zeeën van tijd over.
Naar huis!quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Speaker waar ga je met die fiets naartoe!
Het is daar lastig om met de auto te parkeren...quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind je vervoersmiddel nog leuker zelfs.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naar huis!
[..]
Het is daar lastig om met de auto te parkeren...
[..]Flink apparaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja, klopt. Het plan was altijd samen met de voetjes vooruit de deur uit maar dat is helaas niet gelukt. Ze zijn wel op tijd om zich heen gaan kijken naar een plek waar ze samen naar toe konden en hebben een erg goede plek gevonden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Het is ook hartverscheurend als je noodgedwongen weg moet uit je vertrouwde omgeving.
Dan zingt hij wel een toontje lager.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Marshall![]()
Met dat ding kun je niet stiekem dansen
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zingt hij wel een toontje lager.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Marshall![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zingt hij wel een toontje lager.
Toen ik tegen vriendin zei dat ik een BT speaker had gekocht 'ja maar we hebben er al een'. Think again... we zijn nu gewend aan goed geluid dus buiten ookquote:
Gewoon niet teveel aan de volumeknop zitten. Uurtje geleden even getest, meer dan 50% is niet leuk meer zo hard. Kan tot 127 decibel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Marshall![]()
Nog niet maar er staat een biljart in halquote:
Absoluut. Het scootmobiel is mee, kunnen ze mooi samen de stad verkennen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel fijn voor hem.
Franeker is ook echt een leuk stadje
Willen jullie daar al weg dan?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij blijven rondkijken voor een eventueel ander huis en Franeker behoort zeker tot de opties.
Niet perse, maar er zitten wel wat aspecten aan hier wonen die we elders niet zouden hebben. En liever binnen een paar jaar dit nog een keer doen dan pas over een jaar of 10, want je moet ook weer een tuin opbouwen enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |