Engine?quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik heb een kut dus ik ben een vrouw.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:53 schreef DJMO het volgende:
Nee bolken is belangrijker
Tenzij ik op jouw kosten naar een goed restaurant mag![]()
Je doet nu net zo ongelovig als de advocaat van de woningbouw (duivel) die pas wil geloven dat ik ongesteld ben als ze in m'n kut gekeken heeft.quote:
Het maakt hem niet uit, zegt hij.quote:
welcome to marioworldquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het maakt hem niet uit, zegt hij.
Maar hij gaat erover tekeer alsof je hem persoonlijk geslagen hebt
AS usual. Daarom was mijn doel vandaag ook om hem 8n te halen. Dat is vooralsnog ruimschoots geluktquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het maakt hem niet uit, zegt hij.
Maar hij gaat erover tekeer alsof je hem persoonlijk geslagen hebt
Wat ben je grofquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je doet nu net zo ongelovig als de advocaat van de woningbouw (duivel) die pas wil geloven dat ik ongesteld ben als ze in m'n kut gekeken heeft.
Zou het jou ook niet irriteren als de wbv je volledige medische dossier en je behandelverslagen wil inzien omdat je anders ongeloofwaardig bent? Of de omgangsregeling met je kinderen in twijfel trekt en daarmee bestaande trauma's even extra open scheuren? Aub, de verklaring voor mijn grofheid.quote:
Ik had vandaag niet één kutgatje. Ik had een doorlopende vrije doorgang. Mede zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:23 schreef marc0871 het volgende:
Mja. Dan krijg je een tirade omdat je in een kutgatje gevallen bent en de rest dat ze er niet waren om je te bolken.
Maar hij kon er niet zijn, omdat hij moest eten of slapen.
Iedereen, behalve hijzelf.
Dat snap ik, dat snap jij, maar dat proberen we hem al een paar jaar aan het verstand te brengen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had vandaag niet één kutgatje. Ik had een doorlopende vrije doorgang. Mede zijn eigen schuld.
Ik heb hem vandaag meerdere keren de kans gegeven om punten te pakken door hem opzettelijk te quoten en z'n aandacht op DTS te houden. Dat dat niet werkt is niet mijn probleem meerquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat snap jij, maar dat proberen we hem al een paar jaar aan het verstand te brengen.
Ondertussen ga ik bijna denken dat hij het erom doet.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had eerst deze, maar die kleine lettertjes zouden in dit geval niet logisch zijn natuurlijk!
[ afbeelding ]
Meh. Ik laat het maar zo. Ik vind het goed.quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag meerdere keren de kans gegeven om punten te pakken door hem opzettelijk te quoten en z'n aandacht op DTS te houden. Dat dat niet werkt is niet mijn probleem meer
Mjah. Voor de rest zat ik vrijwel alleen. Voor de punten niet erg natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Ik laat het maar zo. Ik vind het goed.
Ik steek daar geen energie meer in.
ik moet me nu fertig schuuren hade 2 weken vollbart bijnaquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
Lijkt me wel leuk, een escape room met mario experience
Scheer je weg danquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moet me nu fertig schuuren hade 2 weken vollbart bijna
quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had eerst deze, maar die kleine lettertjes zouden in dit geval niet logisch zijn natuurlijk!
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:40 schreef mario390 het volgende:
zij heeft hunger nach dicke brote [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |