Ik denk eerder dat ze vinden dat ze de aftrekpost wel nodig hebben...quote:Op maandag 27 juli 2026 15:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Dit vragen terwijl je miljoenen bezuinigt op uitvoerend personeel is natuurlijk vragen naar de bekende weg. Het zou ze sieren helemaal te stoppen met sponsoring. PostNL heeft echt geen bekendheid nodig.
de echte bekendheid kunnen de klanten hier lezenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Dit vragen terwijl je miljoenen bezuinigt op uitvoerend personeel is natuurlijk vragen naar de bekende weg. Het zou ze sieren helemaal te stoppen met sponsoring. PostNL heeft echt geen bekendheid nodig.
Het is hier ook bal met al die fouten. Heel veel postzegelpost en bladen fout voor andere steden. En van elke 3 pakjes in je tas is er één voor een ander gebied. Wanneer je de herstel van een collega gelijk meeneemt, dan zit de bus inderdaad gelijk vol door pakketten.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:01 schreef SaskiaR het volgende:
Misschien komt dat door de grote hoeveelheid verkeerd gesorteerde post die de bezorgers elke keer terug moeten sturen![]()
Van de week nog. Alle dubbeldikke VARA-gidsen voor wijk A zaten bij wijk B, dus die kon ik allemaal terugsturen. Nu vraag ik me wel af hoe dat sorteerprocrs eigenlijk werkt, hoe ontstaat zo’n fout?
En als je het herstel plakt blijft het terugkomen. Maak je een melding gooien ze hem dicht want je hebt de label niet op de foto gezet. Echt ze willen het verprutsen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:22 schreef YBouncer het volgende:
[..]
Het is hier ook bal met al die fouten. Heel veel postzegelpost en bladen fout voor andere steden. En van elke 3 pakjes in je tas is er één voor een ander gebied. Wanneer je de herstel van een collega gelijk meeneemt, dan zit de bus inderdaad gelijk vol door pakketten.
Ik gebruik tegenwordig 5 herstelstickers.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:44 schreef V__L_N het volgende:
[..]
En als je het herstel plakt blijft het terugkomen. Maak je een melding gooien ze hem dicht want je hebt de label niet op de foto gezet. Echt ze willen het verprutsen.
Doet me denken aan een keer dat ik in februari nog steeds e.o.a. pakket van december had voor een school die inmiddels gesloopt was, maar terug bleef komen terwijl ik er gewoon een retoursticker op had geplakt. Uiteindelijk heb ik er tientallen retourstickers aan elke kant opgeplakt en daarna heb ik hem eindelijk nooit meer gezien…quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:46 schreef YBouncer het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwordig 5 herstelstickers.
Vier om alles weg te plakken rondom het adres, zodat niets anders meer leesbaar is dan het adres.
En eentje in de linkerhoek om aan te kruisen waarom het herstel gaat. Voor de zekerheid kras ik ook de codeerregel weg met zwarte merkstift.
Werkt best goed.
Zwarte markeer over de codeerregel. Voor retour witte stikker over het adres. Blijft ie rondzingen gaat ie in een beschadigde postzak, kaartje van beschadigde post heeft een adres schrijf optie. Retouradres daarop. Ze komen nooit meer terug.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:46 schreef YBouncer het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwordig 5 herstelstickers.
Vier om alles weg te plakken rondom het adres, zodat niets anders meer leesbaar is dan het adres.
En eentje in de linkerhoek om aan te kruisen waarom het herstel gaat. Voor de zekerheid kras ik ook de codeerregel weg met zwarte merkstift.
Werkt best goed.
ja een drama als je echt serieuze vragen hebt,het wordt er niet beter op,zeker nu ze ook het fenomeen Al hebben uitgevonden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 05:27 schreef 111210 het volgende:
Bij postnl kan ik het als klacht enkel doorgeven aan de chatbot…
Ik neem aan dat je dit al hebt gelezen? https://www.postnl.nl/campagnes/retour-aan-de-deur/ je moet dus sowieso een barcode hebben of aanmaken (niet dezelfde barcode als je heenzending). Overigens hebben heel veel bezorgers hier geen zin in (roepen dat de bus vol zit) dus je moet maar net geluk hebben met de bezorger. Vind het ook een beetje een rare zet van PostNL.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:18 schreef Wiedanwel het volgende:
Zitten er in dit topic ook pakketbezorgers van postnl?
Ik vraag me af hoe het meegeven van retourpakketten aan de deur gaat. Volgens de app van postnl kan ik ieder pakket met de bezorger meegeven.
Vandaag geprobeerd maar de bezorger (alleraardigst, nam de tijd om uit te leggen) wist van niets. Hij heeft voor me geprobeerd de barcode te scannen maar de terminal gaf aan 'onbekend pakket'.
Hoe hoort dit in zijn werk te gaan? Wat moet de bezorger doen om te zorgen dat hij het pakket wel kan inscannen? Immers, zonder scan geen verzendbewijs.
Ik heb weleens gebeld op 088-8684987. Ook na contact met de chatbot.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:34 schreef SaskiaR het volgende:
Is 088-8684993 nog steeds het nummer waar je een medewerker van de klantenservice aan de lijn krijgt?
Ja, dat had ik gelezen, en pakket is voorzien van een juist label. Exact hetzelfde als hoe ik het ook bij pakketpunt zou inleveren of aan picnic mee zou geven.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit al hebt gelezen? https://www.postnl.nl/campagnes/retour-aan-de-deur/ je moet dus sowieso een barcode hebben of aanmaken (niet dezelfde barcode als je heenzending). Overigens hebben heel veel bezorgers hier geen zin in (roepen dat de bus vol zit) dus je moet maar net geluk hebben met de bezorger. Vind het ook een beetje een rare zet van PostNL.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 05:27 schreef 111210 het volgende:
Iemand hier een idee wat een oorzaak kan zijn dat een hoop geboorte kaartjes niet bij ontvanger zijn aangekomen? Allemaal buiten onze provincie. Maar in sommige steden de een weer wel de ander niet.
Bij postnl kan ik het als klacht enkel doorgeven aan de chatbot…
Als je de chatbot vraagt kun je tijdens de openingstijden een telefoonnummer krijgen. Dat is wettelijk verplicht namelijk. Die nummers worden echt elk jaar wel een keer veranderd.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:34 schreef SaskiaR het volgende:
Is 088-8684993 nog steeds het nummer waar je een medewerker van de klantenservice aan de lijn krijgt?
Meer dan een maand geleden nu, maar zal eens bellen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:08 schreef V__L_N het volgende:
[..]
[..]
Als je de chatbot vraagt kun je tijdens de openingstijden een telefoonnummer krijgen. Dat is wettelijk verplicht namelijk. Die nummers worden echt elk jaar wel een keer veranderd.
Wat betreft kaartjes die niet aankomen. Het bedrijf is aan het reorganiseren en lang niet alles verloopt soepel. Dus als het nog maar kort is, dan komen ze ws nog boven water.
Oef dan geef ik je een stuk minder kans dat ze nog opduiken. Maar zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:23 schreef 111210 het volgende:
[..]
Meer dan een maand geleden nu, maar zal eens bellen.
in de nieuwsbrief een stuk van de hoofdmanager, dit heb ik er even uitgehaald:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:20 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Oef dan geef ik je een stuk minder kans dat ze nog opduiken. Maar zeg nooit nooit
De klantenservice gooit het 100% op overmachtquote:'Mij werd verteld dat er een reorganisatie bij het depot in Zwolle had plaatsgevonden. Meerdere chauffeurs hadden een nieuwe route gekregen. Ook hadden ze te maken met personeelstekort en veel werknemers die op vakantie waren'.
Volgens Wout Witteveen, woordvoerder van PostNL, gaat het om ‘een uitzonderlijke situatie’. Er zou sprake zijn geweest van een technische storing bij het sorteercentrum in Zwolle. „Daardoor konden we in sommige dorpen enkele pakketten niet goed bezorgen.”
Dat de problemen dagenlang aanhielden, kwam volgens Witteveen doordat de storing langer duurde dan verwacht.
Hij zegt dat er geen sprake is van personeelstekort en dat de reorganisatie niets te maken heeft gehad met de vertraagde bezorgingen.
Of gedupeerde klanten recht hebben op een vergoeding, bijvoorbeeld voor bedorven of beschadigde producten, kan Witteveen niet zeggen. „Het is aan de klantenservice om daar een passende oplossing voor te vinden.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |