Dit zijn de mooiste overwinningen, van iedereen die denkt dat je klaar bent naar door naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net thuis![]()
Paar keer gestorven en herrezen maar dit![]()
Sta nog te trillen
Hebben wel mazzel dat hun beste speler out is. Schat de USA ook niet hoger in dan Senegal eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dit zijn de mooiste overwinningen, van iedereen die denkt dat je klaar bent naar door naar de volgende ronde.
Maar tegen de VS moet het echt beter!
Concert! Maar de verlenging en de pingels hebben we in de terugrit gekeken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:59 schreef GGMM het volgende:
Arme @:pisces29 mist dit allemaal
En mogelijk @:maxi-mus ook maar ik had eigenlijk niet helemaal begrepen of hij nou ergens anders ging kijken of er helemaal niet was
Pulisic is toch weer fit?quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hebben wel mazzel dat hun beste speler out is. Schat de USA ook niet hoger in dan Senegal eigenlijk.
Heee, nou niet de popie jopie gaan uithangen he, anders juichen we hier allemaal voor USA.quote:
Hee je hebt gelijk heb het verwijderd groetjesquote:Op donderdag 2 juli 2026 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heee, nou niet de popie jopie gaan uithangen he, anders juichen we hier allemaal voor USA.
Oh, zo bedoelde ik het nou ook weer niet!quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hee je hebt gelijk heb het verwijderd groetjes
Hij juichte voor Marokko.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde ik het nou ook weer niet!
Eigenlijk verdien je het wel om wat steekjes uit te delen hier na al dat geplaag.
Volgens mij trok hij die keutel ook weer in.quote:
Hij is een emotionele jongen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij trok hij die keutel ook weer in.
Maar het maakt hem allemaal wel een beetje wispelturig.
Ik juichte voor Marokko voor mensen als ripcity maar was voor Nederland voor mensen zoals Dombo, Jij , GGMM en nog een paar leuke gozers hierquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |