Dat is onaardig. Ze probeert alleen te helpen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:33 schreef Utopica het volgende:
Je bent nu voor mij aan het invullen? Want als ik dat wilde had ik wel in mijn vraag gesteld. Ik vind het júist ook leuk om buiten mijn voorkeuren te lezen. En als je niets weet, hoef je niets te zeggen.
Ik vond haar dan weer niet aardig dat mijn vraag totaal geen zin heeft. Maar oké.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is onaardig. Ze probeert alleen te helpen.
Het is toch niet zo raar om te vragen waar je van houdt? Aan de hand daarvan kunnen suggesties gegeven worden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:33 schreef Utopica het volgende:
Je bent nu voor mij aan het invullen? Want als ik dat wilde had ik wel in mijn vraag gesteld. Ik vind het júist ook leuk om buiten mijn voorkeuren te lezen. En als je niets weet, hoef je niets te zeggen.
Heul niet, wij gaan jou helpenquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:38 schreef Utopica het volgende:
Gooi anders maar een slotje erop, ik zoek wel een algemeen topic op Reddit
Natuurlijk heeft je vraag wel zin, net als Perle’s vraag om wat te kunnen toespitsen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:36 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik vond haar dan weer niet aardig dat mijn vraag totaal geen zin heeft. Maar oké.
TS is inmiddels vertrokken naar Reddit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is onaardig. Ze probeert alleen te helpen.
Denket ookquote:Op woensdag 1 juli 2026 14:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
TS is inmiddels vertrokken naar Reddit.
Hoe moeten wij weten wat jouw voorkeuren zijn, als jij op een vraag hierover al meteen zo pissig reageert?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:33 schreef Utopica het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:38 schreef Utopica het volgende:
Gooi anders maar een slotje erop, ik zoek wel een algemeen topic op Reddit
quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:39 schreef Utopica het volgende:
Voor mij hoeft dit topic niet geopend te blijven.
Weg van Minke Douweszquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:11 schreef Hiddendoe het volgende:
Gone with the wind.
Het spook van de opera.
One flew over the cuckoo's nest.
Zomaar wat titels die bij me opkomen na het lezen van de reactie van TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |