Wie of wat is dat?quote:
Weer wat geleerd vandaag...quote:
Als je als bewindvoerder het verschil tussen een kwitantie en een factuur niet kent, moet je je schoolgeld terug eisen.quote:
Die eis met een kwitantie of factuur?quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je als bewindvoerder het verschil tussen een kwitantie en een factuur niet kent, moet je je schoolgeld terug eisen.
Ja, dat ook. En als ze dan ook nog eens lopen prutsen...quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt mij niets zo bewindvoerder, geen baas over je eigengeld zijn en altijd je handje moeten ophouden voor je eigen geld.
Ja, en ik lees het regelmatigquote:Op woensdag 1 juli 2026 14:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat ook. En als ze dan ook nog eens lopen prutsen...
Dit was toevallig niet m'n eigen contact persoon, die is vandaag vrij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die eis met een kwitantie of factuur?
Maaruh, waarom doe je het niet gewoon zelf meteen goed? Lijkt me veel frustratie schelen en dat baseer ik op je posts waar je steeds je bewindvoerders moet corrigeren.
Ja het is stil vandaag. Opvallend stil zelfs voor de eerste van de maand.quote:
Het is al weken rustig, punten zijn zo makkelijk te pakken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het is stil vandaag. Opvallend stil zelfs voor de eerste van de maand.
Nee meld je aan en kom het ons vertellenquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
Kenn je blondje bij doktor dat zit poept?
Ja komijn lekker bij de curryquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan, even 2 uur geslapen, nu zo duf als een komijn
Dus je wil weer winnenquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al weken rustig, punten zijn zo makkelijk te pakken.
quote:
Waar staat dat?quote:
Ja is het ook. Heb het trouwens al heel lang niet meer gehad. Kan het wel weer eens een keertje halen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komijnekaas ook lekker op zijn tijd
Kostet de seite kijk.nl wat?quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee meld je aan en kom het ons vertellen
https://comedyclubhaug.com/
Verbergen geheugenquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Wat ga je kijken?
Verborgen is iets wat je niet ziet. Gebreken is iets wat kapot is of niet goed isquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja maar moet vpn , wat is verbergen geheubreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |