Ik moest toch voor 10 uur in het zmc zijn? Dan ga ik daarna echt niet eerst terug naar huis hoor.quote:
Je lijkt de woningbouw wel die perse wil dat ik alle dagen als een oud lijk achter de geraniums ga zittenquote:
Ja hup kom verantwoording afleggenquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je lijkt de woningbouw wel die perse wil dat ik alle dagen als een oud lijk achter de geraniums ga zitten
Puzziequote:
quote:
Wie of wat is dat?quote:
Weer wat geleerd vandaag...quote:
Als je als bewindvoerder het verschil tussen een kwitantie en een factuur niet kent, moet je je schoolgeld terug eisen.quote:
Die eis met een kwitantie of factuur?quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je als bewindvoerder het verschil tussen een kwitantie en een factuur niet kent, moet je je schoolgeld terug eisen.
Ja, dat ook. En als ze dan ook nog eens lopen prutsen...quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt mij niets zo bewindvoerder, geen baas over je eigengeld zijn en altijd je handje moeten ophouden voor je eigen geld.
Ja, en ik lees het regelmatigquote:Op woensdag 1 juli 2026 14:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat ook. En als ze dan ook nog eens lopen prutsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |