Dit klopt inderdaad, alleen een aanvoerder mag een discussie aangaan over een situatie met de scheidsrechter. Andere spelers mogen dat niet. Doen ze dat wel, kan er gele kaart komen. Als ze al geel hebben is dat dan rood.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee wanneer en met en speler misverstandnis heeft dann mag die niet bij spreken de mond houden
Ik heb gelezen dat ze heel druk zijn en wie weet hoeveel mensen hij moet beantwoorden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mwah, als ik om 13u een bericht stuur en om 21u pas wat terug.. lijkt mij niet dat in die tijd geen enkel moment is geweest om nieuwe klanten te woord te staan, en dan ook best kort af. Een uur later pas reageerde hij opnieuw, toen sliep ik al.
A okéquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee wanneer en met en speler misverstandnis heeft dann mag die niet bij spreken de mond houden
Tis ook nog vroeg leave.quote:
Ja ik weet het, ik ga trouwens niet in de koelte zitten en dan terug naar een heet huis Of als je dan buiten komt je een klap in gezicht krijgt als je weer buiten komt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rustig blijven, koelte opzoeken in winkels, of de bibliotheek, een kerk wil ook wel eens koeler zijn dan thuis. Moet je toch naar buiten lichte luchtige kleding dragen en vooral in de schaduw blijven. Ga kijken of de action nog een koelhanddoek heeft liggen en drink veel water.
Ja, dat wel maar dan blijft de manier waarop nog over, komt mij niet echt professioneel over. Maar heb iets van 4-5 bedrijven benaderd, we gaan het zien. Ik reken op een bedrag tussen de 3000 en 5000, ik ga wel voor nieuw, dan heb je imo meer zekerheid. Bij 2e hands weet jeniet wat er mee gedaan is qua onderhoud, geloof ook niet dat dergelijke airco's 2e hands zijn te krijgen. Jij zal voor een mobiele airco aan het kijken zijn gok ik?quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze heel druk zijn en wie weet hoeveel mensen hij moet beantwoorden.
Maar goed je hebt antwoord.
Ik heb zelf een aanvraag bij de Woningbouw gedaan of ik er ook een mag plaatsen.
Maar ze zijn best duur, ik probeer een 2de handsje te vinden
Slaap lekker blubskequote:
Nee, geen mobiele aircoquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar dan blijft de manier waarop nog over, komt mij niet echt professioneel over. Maar heb iets van 4-5 bedrijven benaderd, we gaan het zien. Ik reken op een bedrag tussen de 3000 en 5000, ik ga wel voor nieuw, dan heb je imo meer zekerheid. Bij 2e hands weet jeniet wat er mee gedaan is qua onderhoud, geloof ook niet dat dergelijke airco's 2e hands zijn te krijgen. Jij zal voor een mobiele airco aan het kijken zijn gok ik?
Ja maar wann 2 strijden mag en van de 2 niet de hand bij mond hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad, alleen een aanvoerder mag een discussie aangaan over een situatie met de scheidsrechter. Andere spelers mogen dat niet. Doen ze dat wel, kan er gele kaart komen. Als ze al geel hebben is dat dan rood.
ow oke, dan moet je maar net vinden wat je nodig hebt qua vermogen ed. Je kan ze ook leasen en na afbetaling zijn ze dan van jou.quote:
Dat doen de trainers ook allemaal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja maar wann 2 strijden mag en van de 2 niet de hand bij mond hebben
ik heb er 2 nodig, is nog vrij prijzig dan en ik heb dan 4 gaten in de muur ipv 2.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:18 schreef Dotteke het volgende:
UN ik kwam gisteren ook dit tegen heb je geen buitenunit nodig
https://aircozonderbuiten(...)n=120239511946560280
Vandaar je budget.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik heb er 2 nodig, is nog vrij prijzig dan en ik heb dan 4 gaten in de muur ipv 2.
Ik hou niet van iets op afbetaling kopen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ow oke, dan moet je maar net vinden wat je nodig hebt qua vermogen ed. Je kan ze ook leasen en na afbetaling zijn ze dan van jou.
Ja dat die dingen zo duur zijn he, jammer hoorquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik heb er 2 nodig, is nog vrij prijzig dan en ik heb dan 4 gaten in de muur ipv 2.
Dat is er nu nog niet direct maar als ik weet wat ik moet hebben kan ik mij daarop aanpassen. En wellicht dat ik in termijnen kan betalen dan zou het alsnog dit jaar klaar zijn want heb eenn redelijk budget per maand nu.quote:
Voor echt duurdere dingen (2500+) vind ik het wel fijn gezien ik geen goede spaarder ben, maar ik heb wel voldoende ruimte om maandelijks een vrij grote betaling te doen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van iets op afbetaling kopen.
Nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.
Maar het is voormensen die dat niet erg vinden wel fijn dat het kan
Hebben jullie zonnepanelen ? Dat lijkt me wel handig ivm gebruik.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is er nu nog niet direct maar als ik weet wat ik moet hebben kan ik mij daarop aanpassen. En wellicht dat ik in termijnen kan betalen dan zou het alsnog dit jaar klaar zijn want heb eenn redelijk budget per maand nu.
ja, 15 stuks, opbrengst vorig jaar ongeveer 200 kWh/maandquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben jullie zonnepanelen ? Dat lijkt me wel handig ivm gebruik.
Weer gratis ijsjes zeker ?quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:32 schreef mario390 het volgende:
Gelukkig is onze spel morgen om 21 00 daar waar in Los Angeles 12 00 middag is kijk ik zo niet thuis zondern bij Leinwand buiten bij de Volleyballarena
daarom wil ik ook airco aanschaffen. Als je straks moet betalen om terug te leveren drukt dat die kosten ook weerquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben jullie zonnepanelen ? Dat lijkt me wel handig ivm gebruik.
Als ik moet gaan betalen om terug te leveren, dan leg ik de rekening bij de verhuurder neer. Zij hebben me verplicht die dingen op het dak te laten leggen, mogen ze voor de kosten opdraaien ook.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daarom wil ik ook airco aanschaffen. Als je straks moet betalen om terug te leveren drukt dat die kosten ook weer
gaan ze toch niet doen. Gewoon uitschakelen dan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik moet gaan betalen om terug te leveren, dan leg ik de rekening bij de verhuurder negeer. Zij hebben me verplicht die dingen op het dak te laten leggen, mogen ze voor de kosten opdraaien ook.
Ja Chef, die berekening had ik dus ook gemaakt. Lijkt me een goede investering.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daarom wil ik ook airco aanschaffen. Als je straks moet betalen om terug te leveren drukt dat die kosten ook weer
Of alleen inschakelen als ik stroom nodig heb, voor de wasmachine ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
gaan ze toch niet doen. Gewoon uitschakelen dan.
gaat op jaarverbruik. dus je kan dat aardig goed mikken, steeds aan en uit zetten komt ook niet ten goede van de panelen en dan mag jij dat gaan dokken omdat jij ze steeds aan en uit zetquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Of alleen inschakelen als ik stroom nodig heb, voor de wasmachine ofzo
belangrijkste vind ik het stukje comfort, Jyske zit helemaal onder de warmtebultjes, is echt naar om te zien. Dat heb je dan in ieder geval niet. En je kan een beetje fatsoenlijk slapenquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja Chef, die berekening had ik dus ook gemaakt. Lijkt me een goede investering.
En mocht je nog overgebruik hebben , jacuzzi een idee ?quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
belangrijkste vind ik het stukje comfort, Jyske zit helemaal onder de warmtebultjes, is echt naar om te zien. Dat heb je dan in ieder geval niet. En je kan een beetje fatsoenlijk slapen
Dan zet ik de panelen uit, nu nog geen ruimte voor een jacuzziquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En mocht je nog overgebruik hebben , jacuzzi een idee ?
Ik denk een beetje mee.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zet ik de panelen uit, nu nog geen ruimte voor een jacuzzi
quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor echt duurdere dingen (2500+) vind ik het wel fijn gezien ik geen goede spaarder ben, maar ik heb wel voldoende ruimte om maandelijks een vrij grote betaling te doen.
O dat is wel gezellig met zijn allen kijken. Succes voor jullie team morgenquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:32 schreef mario390 het volgende:
Gelukkig is onze spel morgen om 21 00 daar waar in Los Angeles 12 00 middag is kijk ik zo niet thuis zondern bij Leinwand buiten bij de Volleyballarena
Geen tijd om veel te bolken dusquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:35 schreef DJMO het volgende:
Drukke dag vandaag. Tussen 8 en 10 inloop bij het zmc voor foto plus meteen recept ophalen bij de apotheek daar. Daarna door naar Rotterdam, en vanavond misschien nog andere medicatie halen die bij m'n eigen apotheek in de servilocker ligt
Hoezo verplicht? Wij hadden vrije keus. Ik heb ze niet genomen wil eerst weten wat er gaat gebeuren na de salderingsregelingquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik moet gaan betalen om terug te leveren, dan leg ik de rekening bij de verhuurder neer. Zij hebben me verplicht die dingen op het dak te laten leggen, mogen ze voor de kosten opdraaien ook.
Ik had dus geen keuze.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo verplicht? Wij hadden vrije keus. Ik heb ze niet genomen wil eerst weten wat er gaat gebeuren na de salderingsregeling
Doe haar de groetjes.quote:
15 stuks wauw dat is echt veel, zie hier op de daken aan de overkant 5 en de hoekhuizen 7quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, 15 stuks, opbrengst vorig jaar ongeveer 200 kWh/maand
Vast wel, zou mij daar niet zo druk om maken. Ze moeten toch wel hele harde bewijzen hebben willen ze iemand uit hun huis zetten.quote:
Er zijn veel mensen, vooral in nieuwbouw die alles op de zonnepanelen hebben zitten, ook hun verwarming(vloerverwarming) warm water etc dat wordt rennen om dat steeds uit te zetten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
ja, dat is ook nog wel een dingetje idd. Ik heb niet de indruk dat ze na dit gedoe de rekening voor het terugleveren gaan betalen. Dus gewoon een kwestie van op tijd die dingen uit zetten, dan lever je ook niks terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |