Goed geslapen ?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een kleine rijm voor de winnares van deze oververhitte maand:
:"Altijd wel wat aan de hand!"
:"Gedoe met "vakanties" in Bolkland!"
:"Dus deze maand liep wat onverwacht!"
:"En kreeg een winnaar die niet werd verwacht!"
:"Dat is ook het mooie van dit spel!"
:"Wat sensatie willen we wel!"
:"Terwijl iedereen plat lag van de hitte!"
:"Bleef @:Dotteke achter haar bolk-device zitten!"
+
:"GEFELICITEERD @:Dotteke!1!!!1!! MOOOOOOH! MOOOOOOOOOOO!!!! MOOOOOHOOOOOOOOO!!11!!! TJILP TJILPTJILLUP!!1!!!!!"
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een kleine rijm voor de winnares van deze oververhitte maand:
:"Altijd wel wat aan de hand!"
:"Gedoe met "vakanties" in Bolkland!"
:"Dus deze maand liep wat onverwacht!"
:"En kreeg een winnaar die niet werd verwacht!"
:"Dat is ook het mooie van dit spel!"
:"Wat sensatie willen we wel!"
:"Terwijl iedereen plat lag van de hitte!"
:"Bleef @:Dotteke achter haar bolk-device zitten!"
+
:"GEFELICITEERD @:Dotteke!1!!!1!! MOOOOOOH! MOOOOOOOOOOO!!!! MOOOOOHOOOOOOOOO!!11!!! TJILP TJILPTJILLUP!!1!!!!!"
quote:
quote:
quote:
Dank je wel allemaal,quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:47 schreef Homijn het volgende:
DTS is soms een maand dicht
Zo'n seizoen eindigt zonder maanddicht
Deze maand bleef de winkel open
en is het bolken prima weer verlopen
Wie staat er na zo'n maand dan bovenaan?
Wie is er nu weer op #ANONIEM gegaan?
FreshFruit en _UserName_ moesten wijken:
een oudgediende gaat met de eer strijken
Ronde 94 was weer het Dotteke Topic Spel
Zo onderhand kennen we de situatie wel:
@:Dotteke bolkt de ganse dag iedereen
En gaat daarna met de maandzege heen
Man man man, vijf random letters op een rij
Wat zijn we met haar zege toch weer blij
Het Dodetopicspel kent eeuwige jachtvelden
Geen begraafplaats, maar een plek voor helden
Een groeiende meesterbolkers-eregalerij
Dotteke heeft er weer een vermelding bij
Hoewel we van haar gebolk niet zijn gediend
Was deze maandzege toch wel weer verdiend
Het lag als een oude voetbalwet voor de hand
Na 90 minuten voetballen wint altijd Duitsl...
- wacht
Dan kan deze in de boeken .quote:Op woensdag 1 juli 2026 05:36 schreef _UserName_ het volgende:
voor het eerst sinds 9 juni weer eens meer dan 7 uur
Dat staat ie ook, naast 17 mei, toen was ook meer dan 7 uurquote:
Morguhquote:
Dame Mutske ook al wakker.quote:
Morguh Blubquote:
Gedroomd ?quote:
O eindelijk, de zondagen ging een paar keer niet door. Fijn dat het vandaag dan wel door gaat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 05:48 schreef _UserName_ het volgende:
Ben benieuwd wat het werk vandaag te bieden heeft, van open tot sluit leiding
De manier waarop is wat minder, leidinggevende zit vrij acuut in de ziektewet dus er was geen tijd voor voorbereiding oid, ik stond maandag ineens even 2 uur alleen, daarna kwam er een collega invallenquote:Op woensdag 1 juli 2026 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O eindelijk, de zondagen ging een paar keer niet door. Fijn dat het vandaag dan wel door gaat.
Neequote:
Herinner het als iets moois en wees lief voor mamma.quote:Op woensdag 1 juli 2026 05:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee
Het is vandaag de trouwdag van mijn ouders
O dat zijn vervelende dagen voor jou en je familiequote:Op woensdag 1 juli 2026 05:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee
Het is vandaag de trouwdag van mijn ouders
Altijdquote:Op woensdag 1 juli 2026 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Herinner het als iets moois en wees lief voor mamma.
Hey Marioquote:
Nee niet jede hab bijna de hele frankrijkspel geslafenquote:Op woensdag 1 juli 2026 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario![]()
Kijk jij alle wedstijden.
Een rode kaart voor je mond te houden
Of heeft iemand een grote mond en krijgt daarom een rode kaart?
Nee wanneer en speler de mond houd kregt hij rote Karte 😀🤣 nieuwe regelquote:Op woensdag 1 juli 2026 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario![]()
Kijk jij alle wedstijden.
Een rode kaart voor je mond te houden
Of heeft iemand een grote mond en krijgt daarom een rode kaart?
Het was ook wel een heel slechte wedstrijd tegen Marokko.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Vind het wel jammer dat NL er uit ligt, Canada hadden ze ook wel kunnen hebben en stond je al in kwartfinale. Maar anderzijds met die tijden allemaal vind ik het ook wel best zo.
Ja slapen moet ook tussen door he.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee niet jede hab bijna de hele frankrijkspel geslafen
Klopt, maar wel mooi dat Gakpo zijn moment heeft mogen hebben, mooiste moment van het WK wel vind ikquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was ook wel een heel slechte wedstrijd tegen Marokko.
Lol dus alle voetballers moeten pratenquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee wanneer en speler de mond houd kregt hij rote Karte 😀🤣 nieuwe regel
Helemaal eens.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar wel mooi dat Gakpo zijn moment heeft mogen hebben, mooiste moment van het WK wel vind ik
zal met respect te maken hebben gok ik zo, niks zeggen na een vermaning bv kan als respectloos worden gezien.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol dus alle voetballers moeten praten
O op zo'n manier, ik zat al te denken hoe kan ik dat invullen als je niet praat je een rode kaart krijgtquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zal met respect te maken hebben gok ik zo, niks zeggen na een vermaning bv kan als respectloos worden gezien.
Misschien zijn ze wel heel druk UN en is die man nog laat aan het werk.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
Gister eens verder gekeken naar airco's. Bij de een een offerte van 3500, een ander kwam (na 21u pas) met een bericht 5500-6000.. die laatste gaat m dus niet worden gezien de communicatie, komt niet professioneel over zo laat pas reageren. Is ook ZZPer geloof ik
Mwah, als ik om 13u een bericht stuur en om 21u pas wat terug.. lijkt mij niet dat in die tijd geen enkel moment is geweest om nieuwe klanten te woord te staan, en dan ook best kort af. Een uur later pas reageerde hij opnieuw, toen sliep ik al.quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel heel druk UN en is die man nog laat aan het werk.
Nee wanneer en met en speler misverstandnis heeft dann mag die niet bij spreken de mond houdenquote:Op woensdag 1 juli 2026 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op zo'n manier, ik zat al te denken hoe kan ik dat invullen als je niet praat je een rode kaart krijgt
Rustig blijven, koelte opzoeken in winkels, of de bibliotheek, een kerk wil ook wel eens koeler zijn dan thuis. Moet je toch naar buiten lichte luchtige kleding dragen en vooral in de schaduw blijven. Ga kijken of de action nog een koelhanddoek heeft liggen en drink veel water.quote:
Hij hield dus niet zijn mond ?quote:Op woensdag 1 juli 2026 06:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee wanneer en met en speler misverstandnis heeft dann mag die niet bij spreken de mond houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |