Dit kan nietquote:
Newfoundland waren ze al rond het jaar 1000quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
Holland 8 lacht hierom inderdaad. Als die in Noorwegen hadden gezeten vroeger hadden ze Amerika binnen NO TIME ontdekt
Tijd voor herstelbetalingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Mijn stapelbedovergrootoma is verkracht door een viking, ik vind dit niet leuk
Het was nog veel erger in werkelijkheid.quote:
Toen waren we nog een moeras he, nou jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Newfoundland waren ze al rond het jaar 1000
British staat er in de jpg linkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het was nog veel erger in werkelijkheid.
Ze werden in een soort kruipruimte geflikkerd.
[ afbeelding ]
Nederland deed hetzelfde maar kon daar geen foto van vinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
British staat er in de jpg link
Herstelbetaling afgewezen
Dat sowieso.quote:Herstelbetaling afgewezen
Klopt ik heb hetgeen je postte gezien in het Slaven Museum op Curacaoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nederland deed hetzelfde maar kon daar geen foto van vinden.
Variant van 'geen actieve herinnering' in VOC tijdenGENOT
[..]
Dat sowieso.
Het kwam omdat Roelfs aan het raaskallen was. Die begon dat Noorwegen hierna tegen Zweden moest.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 uur slaap gehad dus ik heb net zitten checken of ik het knockout-schema verkeerd had gelezen en Noorwegen nu tegen één van die twee moest
Ik zou hem graag de schuld willen geven maar nee, ik ben gewoon niet scherp en heb dat helemaal niet gelezenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het kwam omdat Roelfs aan het raaskallen was. Die begon dat Noorwegen hierna tegen Zweden moest.
Zelfde als gisternacht, maar leuker.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Graag een korte woordelijke samenvatting over deze wedstrijd.
Net aan, en @Pisces29 heeft een oogje op Haaland.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Genoeg om voor Noorwegen te gaan juichen?
Dat begrijp ik wel. Misschien moet ze eens in zijn DM schieten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Net aan, en @:pisces29 heeft een oogje op Haaland.
Wat oppervlakkig. Pisces leek mij iemand die op persoonlijkheid zou vallen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Net aan, en @:pisces29 heeft een oogje op Haaland.
Dan vragen we het oordeel van een neutraal iemand.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig. Pisces leek mij iemand die op persoonlijkheid zou vallen.
Ok, even updaten dan waarover het gaat?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan vragen we het oordeel van een neutraal iemand.
@:Lenny77 zeg het maar, wag is belangrijker?
Heyquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja zeer kut
wie kijkt dan nog
iedereen is kapot
De kleur van het perenijsje klopt niet volgens eentjequote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe was de reactie in jouw subfora's op je nieuwe ui?
Die moet je die badpakversie laten zienquote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De kleur van het perenijsje klopt niet volgens eentje
de rest had het niet door denk ik
Oh en eentje vond het wel geil denk ik
Precies. Dat ga ik wel kijken. Ik gun het jullie van harte, ondanks dat capu hoopte dat NL zou verliezenquote:
dan worden ze gekquote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die moet je die badpakversie laten zien
[..]
Precies. Dat ga ik wel kijken. Ik gun het jullie van harte, ondanks dat capu hoopte dat NL zou verliezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |