Pepernoten liggen bijna alweer in de winkelsquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:19 schreef TLC het volgende:
De helft van het jaar zit er weer op, het is weer bijna Kerst ! Tijd voor Skyradio Christmas op de radio !![]()
![]()
De herfst komt steeds dichterbijquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:19 schreef TLC het volgende:
De helft van het jaar zit er weer op, het is weer bijna Kerst ! Tijd voor Skyradio Christmas op de radio !![]()
![]()
Sneeuwval!quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
Dit subforum is in rustmodus gegaan...tijd voor een nieuwe heatdome!
Nou ja, ik kan wel zeggen dat het in de zon nog best warm en zweten is, maar 24 graden is even niet zo spectaculair om dat bij te zeggen. Dat is ergens in september wel weer.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
Dit subforum is in rustmodus gegaan...tijd voor een nieuwe heatdome!
Mokerheetquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:14 schreef kilon het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel zeggen dat het in de zon nog best warm en zweten is, maar 24 graden is even niet zo spectaculair om dat bij te zeggen. Dat is ergens in september wel weer.
Dat was het vorige weekquote:
Hopelijk snel 5 graden 's nachts en 15 overdag. Fijn zonnetje erbij, tweemaal per week een nacht wat regen. Bohquote:
Weet niet of je november snel noemt?quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hopelijk snel 5 graden 's nachts en 15 overdag. Fijn zonnetje erbij, tweemaal per week een nacht wat regen. Boh
In Januari is dat best acceptabel ja, zij het een tikkeltje aan de frisse kantquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hopelijk snel 5 graden 's nachts en 15 overdag. Fijn zonnetje erbij, tweemaal per week een nacht wat regen. Boh
Ik zit in dezelfde regio, bij ons dikke hoosbui en onweer. Een paar km verderop geen drup en de zon.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:52 schreef Dutch_view het volgende:
Hier in Noord Drenthe donkere luchten en een omweersbuitje
Gelukkig geen heftige toestanden
Tijd gaat hard, en voor men het weet is het alweer november!quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Weet niet of je november snel noemt?
Oktober gaat dat al gebeuren uiteraard. En over drie maanden is het alweer oktoberquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Weet niet of je november snel noemt?
Hoe later hoe beterquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oktober gaat dat al gebeuren uiteraard. En over drie maanden is het alweer oktober
Een van de mooiste maanden van het jaar
Prima weer. Gisteren ook.quote:
Ging hier ook over. Deed behoorlijk boem enzoquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:54 schreef ondeugend het volgende:
Uit het bijna niets regen en beste donders in Assen.
Alwaar geen neerslagtekort heerst meer volgens mij. Werkelijk elke regenwolk wil over mijn stad drijven en loslaten geloof ik. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |