Ja, die moeten ze wisselen m.i.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:23 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]
Whittaker op de prelims en Green op de main card, respectloos @:Discombobulate
Zou me ook verbazen als Conor er een competitief gevecht van kan maken maar wel mooi om hem in deze staat te zien in plaats van een chronische coke en alcohol roesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:35 schreef Discombobulate het volgende:
Conor interesseert me geen reet meer. Kijk veel meer uit naar Pimblett BSD.
Waren inderdaad allemaal layups tegen oudjes, ze hoopten ook dat Gaethje te oud was en Paddy zou winnen. Wel langer volgehouden tegen Gaethje dan Topuria dus uiteindelijk geen verkeerde nederlaag. Dus ja nu voor het eerst in lange tijd tegen een leeftijdsgenoot, heel interessant gevecht. BSD is echt enorm verbeterd sinds hij een nieuw team heeft. Als Paddy wint hoop ik dat ze Topuria - Paddy doen, hilarische opbouw aangezien Topuria aan niemand zo'n hekel heeft als Paddyquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:15 schreef Discombobulate het volgende:
Paddy heeft helemaal nog niet echt goede tegenstanders gehad behalve Gaethje. Denk dat het dichter bij elkaar ligt dan we denken met BSD. Voor mij is het echt 50-50.
Dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:14 schreef Discombobulate het volgende:
Als Whittaker verliest ben ik helemaal kapot.
Jij kan niet in de toekomst kijken. Whittaker lichte favoriet bij bookies.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je
Dat zie ik graag, Drake curse. Max is de laatste die ik nodig heb voor mijn parlay. Hij opende 1.17 een paar maanden geleden en nu tegen de 1.5 aan. Komt denk ik puur door alle fanboys die de prijs omhoog pompen, zag je ook met de VS op het WK tegen België. Zou een wonder zijn als Conor na vijf jaar coke en alcohol dit opeens wintquote:
Paddy had 1000,- van Cormier gewonnen. Wel mooi om te zien dat Cormier ook fan is van voetbal, aangezien ze dat in de VS wat minder boeit normaliter.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Dat zie ik graag, Drake curse. Max is de laatste die ik nodig heb voor mijn parlay. Hij opende 1.17 een paar maanden geleden en nu tegen de 1.5 aan. Komt denk ik puur door alle fanboys die de prijs omhoog pompen, zag je ook met de VS op het WK tegen België. Zou een wonder zijn als Conor na vijf jaar coke en alcohol dit opeens wint
Ja odds Conor gaan altijd omhoog als het gevecht dichterbij komt. Bij Conor - Poirier II op ingezet, toen was hij ook al aan lager wal en makkelijk geld verdienen. 1.5 nu is ook een geweldige odd natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Dat zie ik graag, Drake curse. Max is de laatste die ik nodig heb voor mijn parlay. Hij opende 1.17 een paar maanden geleden en nu tegen de 1.5 aan. Komt denk ik puur door alle fanboys die de prijs omhoog pompen, zag je ook met de VS op het WK tegen België. Zou een wonder zijn als Conor na vijf jaar coke en alcohol dit opeens wint
Haha is meestal zo idd bij gehypte vechters. Ik ga zo ook op Max zetten denk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Whittaker LHW title run starts nowquote:Op zondag 12 juli 2026 08:48 schreef FundsAreSafu het volgende:
Knap van Whittaker zeg, lighter man skill. En dat Green opeens won na volledig te worden gedomineerd. En Paddy
Moeten ze 'm eindelijk aan Chandler geven.quote:Op zondag 12 juli 2026 13:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
Probleem is alleen dat Conor nog één gevecht in zijn contract heeft en die stond al gepland voor april. En de UFC laat niet graag sterren uit hun contract lopen, laat staan de grootste ster aller tijden. Neem ook aan dat Conor nog wel wat cash grabs in het boksen wil doen en daar heeft hij die vrijheid voor nodig
Niet de carrière die we verwachtten nadat hij van Pantoja verloor op één foutje...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:18 schreef Discombobulate het volgende:
Erceg voor mij zien verliezen is net zoiets als Whittaker zien verliezen. Dat doet zo veel pijn.
Jup...quote:Op zondag 26 juli 2026 07:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Niet de carrière die we verwachtten nadat hij van Pantoja verloor op één foutje...
We zullen die trap op een grounded opponent maar even vergeten.quote:
Hij is al 35, wordt niksquote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:53 schreef Discombobulate het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)n-uit-moet-schakelen
Leuk! Ik volgde hem al bij z'n judo. Was tijdje aan het boksen, maar met die judo achtergrond, zeker op dat niveau, moet MMA een veel leukere en betere overstap voor hem zijn.
Zou z'n conditie niet onderschatten als Olympiër. Hij kan denk ik nog wel 4-5 jaar mee. Waarschijnlijk tegen Levi Rigters bij LFL in September.quote:
Zal ook best leuke dingen kunnen doen bij lagere organisaties maar hij wil ook naar de UFC en dat lijkt me heel sterkquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zou z'n conditie niet onderschatten als Olympiër. Hij kan denk ik nog wel 4-5 jaar mee. Waarschijnlijk tegen Levi Rigters bij LFL in September.
HW is een stront divisie. Het zou kunnen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:48 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Zal ook best leuke dingen kunnen doen bij lagere organisaties maar hij wil ook naar de UFC en dat lijkt me heel sterk
Ja, dat moet zijn om hem te fokken. 8 fight losing streak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 08:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
Over HW gesproken, ik dacht dat Dana Jake Paul niet serieus neemt? Maar ik zie dat Despaigne opnieuw getekend is en volgende maand tegen Tuivasa vecht, dat kan toch alleen zijn om hem te fokken? Neem aan dat hij nog steeds geen takedown kan verdedigen dus wat is er veranderd anders dan een overwinning tegen een 42-jarige JDS op de Netflixkaart. Ook wat leuke overwinningen bij Karate Combat daar niet van maar dat hij kan striken wisten we al
Zou RDR winnen? Ik weet het nog niet zo goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:33 schreef FundsAreSafu het volgende:
330 is wel een gare kaart zeg, vind die fight night met RDR een week later interessanter
Hernandez - Rodrigues is een zieke matchup
Denk dat RDR wel de favoriet is, nieuwe gewicht zal een verademing voor hem zijn. En ben nooit onder de indruk geweest van Dolidzequote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zou RDR winnen? Ik weet het nog niet zo goed.
En ja, 330 is echt matig. Main is geweldig, maar verder is het niet veel.
Mensen twijfelen wel aan of deze stap naar LHW goed voor hem gaat uitpakken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Denk dat RDR wel de favoriet is, nieuwe gewicht zal een verademing voor hem zijn. En ben nooit onder de indruk geweest van Dolidze
Zelfde leeftijd als Whittaker, zal hetzelfde uitpakken denk. Als je hem ook hoort in interviews de laatste tijd zit hij heerlijk in zijn vel. Verstandiger dan Hermansson in ieder geval die twee jaar ouder is en een gewichtsklasse omlaag gingquote:Op zondag 9 augustus 2026 09:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mensen twijfelen wel aan of deze stap naar LHW goed voor hem gaat uitpakken.
Lengteverschil lijkt heel erg mee te vallen. Mensen hebben foute dingen gepost.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:42 schreef Discombobulate het volgende:
Kijk wel echt heel erg uit naar Islam tegen Garry.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lengteverschil lijkt heel erg mee te vallen. Mensen hebben foute dingen gepost.
Maakt het wel interessant dat Khabib wel veel gevaar ziet voor Islam. Die zit er toch wel vaak boenk op met zijn analyses.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:42 schreef Discombobulate het volgende:
Kijk wel echt heel erg uit naar Islam tegen Garry.
Wel verdienstelijk genoeg gewoon gewonnen hoor. Ik had het ook 49-46, maar 48-47 had ook goed gekund.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:21 schreef Sjemmert het volgende:
Islam had het best zwaar met Ian. Stamina is toch duidelijk minder op welter weight.
Ja dat wel maar Islam was duidelijk al een beetje gassed na de 2e ronde. Ronde 3 en 4 leek hij het rustig aan te doen om een beetje te herstellen om het vervolgens in de 5de af te maken. Wel slim gemanaged wat dat betreft.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel verdienstelijk genoeg gewoon gewonnen hoor. Ik had het ook 49-46, maar 48-47 had ook goed gekund.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |