Met kickboksen moet het lukken. Ik had hem liever tegen Fluffy ofzo gezien.quote:Op zondag 20 september 2026 14:29 schreef FundsAreSafu het volgende:
Yousri tegen Borralho . Lijkt me een overdreven grote sprong omhoog maar we gaan het zien
https://lflmma.com/how-to-watch/quote:Op zaterdag 26 september 2026 16:15 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand hoe LFL om 18u te zien is? Benieuwd naar Levi en Roy.
Dat gevecht leek ook nergens op.quote:Op zaterdag 26 september 2026 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
Debiele shit is dit, ze zetten een papzak clown tegenover Levi. Hier kijkt niemand voor.
Je moet ze een beetje bouwen. Niveauverschil is gewoon te groot, Levi en Roy zijn wel echt topsporters. Denk dat ze heel snel de stap kunnen maken naar de top 5. UFC hopelijk daarna.quote:Op zaterdag 26 september 2026 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
Dikke stront dit, Roy had ook al een tegenstander die ze uit de Burger King hebben geplukt gisteren
Een aanfluiting was het en minachting voor de kijker. Roy maait ook als een wildebras. Tegen iemand die er wel wat van kan heeft hij zo vooral geluk nodig dat hij snel raak slaat, eigen hoofd ook erg kwetsbaar daarbij. Bij de UFC moeten ze wel erg verlegen zijn om nieuwe vechters in HW wil hij een kans krijgen, op basis van wat ik gisteren zag.quote:Op zondag 27 september 2026 08:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je moet ze een beetje bouwen. Niveauverschil is gewoon te groot, Levi en Roy zijn wel echt topsporters. Denk dat ze heel snel de stap kunnen maken naar de top 5. UFC hopelijk daarna.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |