96 was met die pingel van Seedorf.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bizar inderdaad.
Volgens mij waren 98 en 2000 het ergste. Daar had je wereldtop die gewoon hoog over schoot.
Ik wist even niet meer wie het was, maar het was Jaap Stam die de bal naar Saturnus schoot.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die twee waren mijn grootste trauma's. In 2014 was ook erg, maar no way dat je die finale van Duitsland gewonnen zou hebben.
Destijds ging Nederland wel vechtend ten onder.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:21 schreef Ericr het volgende:
Slechtste resultaat in 20 jaar ook. Buiten natuurlijk de jaargangen dat we niet gekwalificeerd waren.
Slag om Nurnberg was tenminste nog amusant. Nu waren het makke schapen rijp voor de slachtbank. Misschien ook wel door de matte Koeman zelf, straalt totaal niet uit dat ze daar zijn voor een titel. Kwaliteit is er misschien ook niet voor maar beetje meer pit had wel gemogen.
Valt me nog mee, kan we nauwelijks een succesvol uitgespeelde kans of halve kans herinneren.quote:
Toen probeerden we nog te voetballen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Destijds ging Nederland wel vechtend ten onder.
Daarom had die verlenging ook moeten uitmonden in een alles of niets maar iedere keer weer hetzelfde. Spelen op een shootout die je zo goed als zeker verliest. Schop Hakimi doormidden of zo. Doe wat, maar niet zo braaf en wachten op iets wat je totaal niet kan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Destijds ging Nederland wel vechtend ten onder.
We hebben geen klootzakken in het elftal, zoals een Wouters, zijn allemaal koorknapen. Onbegrijpelijk want Koeman zelf was ook gewoon een gemene speler, terecht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daarom had die verlenging ook moeten uitmonden in een alles of niets maar iedere keer weer hetzelfde. Spelen op een shootout die je zo goed als zeker verliest. Schop Hakimi doormidden of zo. Doe wat, maar niet zo braaf en wachten op iets wat je totaal niet kan.
Dat wordt nog genieten, due verongelijkte kop als hij moet banken!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan komend seizoen weer net doen alsof hij thuis is, bij Twente ook op de bank belanden en dan zijn we van hem af (hoop ik)
Ja, maar in de reguliere speeltijd waarin Nederland oppermachtig was en Italië lang met tien man stond, misten F. de Boer en Kluivert elk ook nog een strafschopquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik wist even niet meer wie het was, maar het was Jaap Stam die de bal naar Saturnus schoot.
Bekijk deze YouTube-video
Kluivert had hem wel netjes er in getikt. Wat een fenomenale speler was dat.
Ja, het was allemaal erg tam. Bijna letterlijk de bal aan Marokko geven en op een sukkeldrafje beetje kijken wat ze met die bal doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daarom had die verlenging ook moeten uitmonden in een alles of niets maar iedere keer weer hetzelfde. Spelen op een shootout die je zo goed als zeker verliest. Schop Hakimi doormidden of zo. Doe wat, maar niet zo braaf en wachten op iets wat je totaal niet kan.
Schoot Kluivert hem ook niet op de paal, zo'n beetje op zelfde manier als Justin?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar in de reguliere speeltijd waarin Nederland oppermachtig was en Italië lang met tien man stond, misten F. de Boer en Kluivert elk ook nog een strafschop
Huh?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar toen zei hij een naam en ik zei dat ik niet wist wie dat was, maar krijg daar geen antwoord op.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Schoot Kluivert hem ook niet op de paal, zo'n beetje op zelfde manier als Justin?
Yesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Schoot Kluivert hem ook niet op de paal, zo'n beetje op zelfde manier als Justin?
Ek 2008 had je moeten winnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die twee waren mijn grootste trauma's. In 2014 was ook erg, maar no way dat je die finale van Duitsland gewonnen zou hebben.
Tactisch overklast door Hiddink en Rusland en dan zou je daarna in de halve finale tegen een Spanje in topvorm moeten. Was nog ver weg hoor.quote:
Het is gewoon een parodie op een voetballer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb daar allemaal niet zoveel last van. Het is jammer dat we verloren hebben. Vind dat overdreven gerol en tijd rekken op het veld irritanter.
Ah klopt, dat was ik helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar in de reguliere speeltijd waarin Nederland oppermachtig was en Italië lang met tien man stond, misten F. de Boer en Kluivert elk ook nog een strafschop
Hopelijk kijkt hij een beetje uit met autorijden.......quote:
Die ging voor de slechtste penal ooit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:28 schreef GGMM het volgende:
Is de penalty van Timber al besproken
Die verdient eigenlijk een eigen topic
Volgens van der Vaart hadden die Russen doping gebruikt.quote:
ga je gangquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:28 schreef GGMM het volgende:
Heel Nederland wilde dat we zo speelden dus dan mag je daar nu niet over klagen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:34 schreef Alpha0 het volgende:
Overlopen worden op het middenveld, omdat je daar maar met 2 man speelt. Wat een faal.
Als Nederland van Rusland zou hebben gewonnen, zouden ze er wel uit zijn gegaan tegen Spanje.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens van der Vaart hadden die Russen doping gebruikt.
Nee, heel NL wilde 5 verdedigers. Niet 2 man op het middenveld.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel Nederland wilde dat we zo speelden dus dan mag je daar nu niet over klagen.
Aldus Koeman
Peter Bosz zou het liefst 11 middenvelders opstellen, Koeman dacht aan 2 middenvelders genoeg te hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel Nederland wilde dat we zo speelden dus dan mag je daar nu niet over klagen.
Aldus Koeman
Metsjfiksingquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:28 schreef GGMM het volgende:
Ja wat was dat nou voor een reactiequote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus Koeman
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Nederland van Rusland zou hebben gewonnen, zouden ze er wel uit zijn gegaan tegen Spanje.
Dus eigenlijk had Koeman hef liefst met twaalf spelers gespeeld, maar toen hij in het spelregelboekje keek, bleek dat dat niet mocht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:37 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Nee, heel NL wilde 5 verdedigers. Niet 2 man op het middenveld.
5? ik zag er wel 10.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:37 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Nee, heel NL wilde 5 verdedigers. Niet 2 man op het middenveld.
Idd, aldus Koeman.
Dit deed sterk denken aan het enorme gekloot van 2000.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:16 schreef Harvest89 het volgende:
Volgens mij waren 98 en 2000 het ergste.
De volgende keer de bondscoach maar thuislaten en het regelen via televoting.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus Koeman
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Als Koeman Frankrijk tegen was gekomen verderop in het toernooi had hij alle keepers opgesteld, zeven verdedigers en Weghorst in de spits.
Mij is niks gevraagd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus Koeman
Toen werd er wel met het mes op de tanden gespeeld en deed iedereen ook gewoon wat 'ie moest doen. En je had toen nog Robben.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:07 schreef daniela_007 het volgende:
Met Van Gaal hebben we met 5 verdedigers de finale en halve finale gehaald.
Dat is met Koeman dus niet gelukt.
Het is net het echte leven.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je ziet toch alleen Marokko aanvallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |