Ik vermoed Weghorst.quote:
Zijn ook extra lang toch? Die periodes nuquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nu al geen zin in interlandaids straks in september als de competitie net weer begonnen is.
Net alsof Marokko uitpuilt van de wereldsterren. Nederland werd totaal overklast voornamelijk door de gekozen opstelling en het strijdplan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Teveel middelmaat, bankzitters, waterdragers, chronisch geblesseerden en noem maar op.
Weghorst natuurlijk. Die iedere keer weer een overdreven act op moet voeren als zijn team verloren heeft (veel ervaring dus ook).quote:
Die kan komend seizoen weer net doen alsof hij thuis is, bij Twente ook op de bank belanden en dan zijn we van hem af (hoop ik)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Weghorst natuurlijk. Die iedere keer weer een overdreven act op moet voeren als zijn team verloren heeft (veel ervaring dus ook).
Dodelijk vermoeiende gozer.
Reijnders is ook geen wereldwonder maar Koeman had zeker terug moeten schakelen. Hij had sowieso er nooit aan moeten beginnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:03 schreef Wotte het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je in de rust niet Ake wisselt voor Reijnders.
Ik vond het best gelijk op gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:47 schreef pmponer het volgende:
Nou als je met 10 man achter de bal voetbalt en je geeft dan nog zoveel ruimte weg, zijn die loopacties van de spelers van Marokko dan zo goed, of is de strategie en spelersmateriaal dan zo slecht?
Tukkeract incoming @Drizztquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan komend seizoen weer net doen alsof hij thuis is, bij Twente ook op de bank belanden en dan zijn we van hem af (hoop ik)
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar toen zei hij een naam en ik zei dat ik niet wist wie dat was, maar krijg daar geen antwoord op.quote:
Achter ons ligt?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:07 schreef Harvest89 het volgende:
En het waren slecht genomen penalty´s hoor.
Je zou denken dat dat penalty trauma alweer een tijdje achter ons ligt.
Heb daar allemaal niet zoveel last van. Het is jammer dat we verloren hebben. Vind dat overdreven gerol en tijd rekken op het veld irritanter.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Weghorst natuurlijk. Die iedere keer weer een overdreven act op moet voeren als zijn team verloren heeft (veel ervaring dus ook).
Dodelijk vermoeiende gozer.
Ik snap de gedachtegang opzich wel. Had er persoonlijk niet voor gekozen. Simpelweg omdat je de kwaliteiten van je beste speler niet gebruikt door zo compact te gaan staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Reijnders is ook geen wereldwonder maar Koeman had zeker terug moeten schakelen. Hij had sowieso er nooit aan moeten beginnen.
Bizar inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Achter ons ligt?
EK 1992 halve finale verloren van Denemarken
EK 1996 kwartfinale verloren van Frankrijk
WK 1998 halve finale verloren van Brazilië
EK 2000 halve finale verloren van Italië
WK 2014 halve finale verloren van Argentinië
WK 2022 kwartfinale verloren van Argentinië
WK 2026 zestiende finale verloren van Marokko
Daar zit slechts tussen:
EK 2004 kwartfinale gewonnen van Zweden
WK 2014 kwartfinale gewonnen van Costa Rica
Complete bullshit dit allemaal. Ga fucking trainen op die pingels, geen enkel ander land is hier zo slecht in als wij
Opzich is het ook niet zo raar dat je teleurgesteld bent en emoties toont als dit je laatste kans is als voetballer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb daar allemaal niet zoveel last van. Het is jammer dat we verloren hebben. Vind dat overdreven gerol en tijd rekken op het veld irritanter.
Die twee waren mijn grootste trauma's. In 2014 was ook erg, maar no way dat je die finale van Duitsland gewonnen zou hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bizar inderdaad.
Volgens mij waren 98 en 2000 het ergste. Daar had je wereldtop die gewoon hoog over schoot.
Kluivert is normaal een echte killer @Calandquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:07 schreef Harvest89 het volgende:
En het waren slecht genomen penalty´s hoor.
Je zou denken dat dat penalty trauma alweer een tijdje achter ons ligt.
Zijn pa achter het stuur wel ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kluivert is normaal een echte killer @:caland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |