Ik heb vannacht gekeken maar was liever voor Marokko geweest, wat een afgang zeg. Terecht gewonnen door (een ook niet zo'n supersterk) Marokkoquote:
Hoezo, nu jullie?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey, de Duitsers lagen er eerder uit!![]()
Reeks ongeslagen wedstrijden op WK wordt alleen maar langer![]()
Sinds 2006 geen knockout-wedstrijd meer binnen 90 minuten verloren![]()
Sinds 1994 geen WK-groepswedstrijd meer verloren![]()
Nu gewoon lekker elke avond een potje kijken zonder druk of spanning, en op naar de Tour![]()
Nu jullie
Komt weer een hittebel aan, zo fris is dat niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:56 schreef Perrin het volgende:
Lekker tijd om de zolder op te ruimen. Weg met dit laffe oudemannenvoetbal. Het levert niks op en het ziet er niet uit.
Hopelijk waait er binnenkort een nieuwe, frisse, gedurfde wind.
Niet eens een hele dagquote:
De Jong ja?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:13 schreef Saekerhett het volgende:
Het post-Koeman tijdperk:
Verbruggen
Dumfries, Timber, Van Hecke, Van de Ven
Reijnders, De Jong, Gravenberch
Summerville, Brobbey, Gakpo
Geen Depay
Geen Van Dijk
Geen De Roon
Geen Weghorst
etc.
Op naar het EK 2028 met betere aanvangstijden
Ik vond Summerville en Brobbey toch wel de lichtpuntjes van dit WK. Echt iets voor de toekomst ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:13 schreef Saekerhett het volgende:
Het post-Koeman tijdperk:
Verbruggen
Dumfries, Timber, Van Hecke, Van de Ven
Reijnders, De Jong, Gravenberch
Summerville, Brobbey, Gakpo
Geen Depay
Geen Van Dijk
Geen De Roon
Geen Weghorst
etc.
Op naar het EK 2028 met betere aanvangstijden
Ik zie liever Valente een serieuze kans krijgen met De Jong op de bank.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zou hem wel onder een andere coach willen zien.
Heel veel alternatieven zijn er nu ook weer niet.quote:
Ja de Jong voegde veel te weinig toe, zowel verdedigend als aanvallend. Die past beter in een heel ander team.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie liever Valente een serieuze kans krijgen met De Jong op de bank.
Vandaag ineens alle nieuwe reclames die bedoeld waren voor als oranje uitgeschakeld is.quote:
Toch bedankt voor je pogingquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:38 schreef The_Verve het volgende:
De Tour? Flikker op!![]()
Sorry. Niet gelukt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |