En dan nog elkaar neertrappen ook. Bleef het maar bij een bushokje.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het altijd boos / agressief / ongezellig moet bij hen, ook al wint het elftal waarvoor ze zijn. Als wij blij zijn springen we van links naar rechts. Denk dat het slechte emotieregulatie betreft, misschien door een laag IQ.
Dat klopt. Daar zeg ik ook niks over. Het gedrag is walgelijk en onacceptabel. Alleen terug sturen kan dus niet. Daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
En? Het ziet er uit als een Marokkaan en het gedraagt zich ik ieder geval ook niet hoe het zou moeten.
nooit opgezocht, jij wel?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Heeft Marokko wel een streng migratiebeleid?
Zelfde verhaal. Deze mensen rellen om te rellen, of er nu vreugde of boosheid achter zit maakt weinig verschil denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:57 schreef Gia het volgende:
Wat zou dat geworden zijn als Nederland had gewonnen? Wil er niet aan denken.
Nee, maar ik blijf me erover verbazen.quote:
Waarschijnlijk had het nog erger uitgepakt omdat de oranjefans niet allemaal zomaar zouden weglopen van de agressie en het geweld.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zelfde verhaal. Deze mensen rellen om te rellen, of er nu vreugde of boosheid achter zit maakt weinig verschil denk ik.
En ondertussen moet je als normale burger door die menigte gewoon naar je werkquote:
Die jongeren zoeken gewoon de verbinding.quote:
Daar hebben we vanaf vandaag een nieuwe dump locatie voor, Mexico. De vinken wat een tuig daar in dat stadion.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kan je terug als je hier bent geboren?
Zijn vaak 3e generatie.
Zou heel goed kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had het nog erger uitgepakt omdat de oranjefans niet allemaal zomaar zouden weglopen van de agressie en het geweld.
Prachtige beelden, je zou het niet mooier in scene kunnen zetten. Kers op de taart is toch wel dat moment waarop verwonderde blanke mensen toestemming krijgen te passeren terwijl de politie zich aan weerskanten bezig houdt met het in bedwang houden van onze Afrikaanse aanwinsten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Wollah die politie zijn kkracisten.
We mogen de generatie voor ons bedanken voor deze culturele verrijkingquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Wollah die politie zijn kkracisten.
Dit zijn Nederlanders, of jij het nu leuk vindt of niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:20 schreef HowardRoark het volgende:
dit zijn geen Nederlanders maar Marokkanen.
Het zijn gelegaliseerde Nederlanders, dat is iets anders.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit zijn Nederlanders, of jij het nu leuk vindt of niet.
Jij was toch die user die openlijk geweld pleegde en daar op kickte?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit zijn Nederlanders, of jij het nu leuk vindt of niet.
Eigenlijk is iedereen op de wereld een Nederlander, alleen hebben sommigen nog geen Nederlands paspoortquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het zijn gelegaliseerde Nederlanders, dat is iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |