Toen was het eigenlijk alleen goed tegen Spanje en Chili. Tegen Australië en Mexico flink gezwijnd en 0-0 tegen Costa Rica dat op het laatst nog bijna de winnende maakte.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup, denk maar terug aan 2014, toen hadden we Sneijder, Robben en Van Persie en die stonden op.
We hebben geen TOPspelers en juist die maken altijd het verschil.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
We hebben prima spelers, maar tijd dat er eens in de staf professionele stappen gemaakt worden, ik snap daadwerkelijk niet dat we een uitstekend plan hebben bij bijna alle Olympische sporten, maar dat we op gebied van voetbal maar zo blijven aanmodderen met amateurs, altijd maar terugvallen op oud voetballers met het idee dat die verstand van sport hebben? Waarom? Ga nou eens kijken hoe we dat met Hockey, Schaatsen, Baanwielrennen doen en wees nou eens niet zo stront eigenwijs.
Een tactiek met 2 middenvelders is per definitie achterlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:45 schreef Pedroso het volgende: Laten we eerlijk zijn, dit Oranje is een paar klassen minder dan eerdere generaties. Tactiek was prima te billijken maar je moet ook durven ingrijpen als je niet aan voetballen toekomt.
En ook dat is juist een van de redenen waarom dat afwachtende, uiterst verdedigende voetbal niet werkt. 120 minuten lang de boel potdicht houden lukt je niet zonder die hoge kwaliteit. Een goal scoren, mede vanuit een gunstige toevalligheid en minuut waar het net even uitzonderlijk lekker loopt, dat kunnen de meeste kwalificerende landen wel. De kwaliteit om een wedstrijd volledig dicht te zetten hebben maar zeer weinig teams. De nul bij de tegenstander houden is moeilijker dan +1 op je eigen deel van het scorebord.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben geen topkwaliteit meer, ligt niet alleen aan Koeman.
Dit dus. ik pin dit alle op schijtlijster Koeman.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Een tactiek met 2 middenvelders is per definitie achterlijk
Sinds Robben gewoon geen topper meer voorin. Heel pijnlijk. En dan levert Gapko echt nog wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben geen TOPspelers en juist die maken altijd het verschil.
Ik meende dat Nederland nog eens van Frankrijk had gewonnen de afgelopen 2 jaar?quote:
Aan gakpo lag het niet echt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Sinds Robben gewoon geen topper meer voorin. Heel pijnlijk. En dan levert Gapko echt nog wel.
Nederland was tegen Costa Rica toen wel veel beter. Verder vond ik dat toen ook geen geweldig team, maar had Van Gaal wel het maximale eruit gehaald. En je had aanvallend wel 'n paar hele goede spelers die beslissend konden zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was het eigenlijk alleen goed tegen Spanje en Chili. Tegen Australië en Mexico flink gezwijnd en 0-0 tegen Costa Rica dat op het laatst nog bijna de winnende maakte.
Als Nederland zich dan weet te kwalificerenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach weet je, van de 48 landen worden er 47 geen kampioen. En afgezien van wat lollerploegjes als Curacao, Kaapverdie en Schotland gaat vrijwel iedereen teleurgesteld naar huis uiteindelijk. Tot over vier jaar maar weer
Nee dat bedoel ik. Maar is ook geen top. Vond hem vandaag wel heel slecht trouwens, maar er speelt ook nogal wat.quote:
Voor Zuid-Afrika, Canada, Paraguay en Kaapverdië is het toernooi nu al geslaagd. Wellicht voor DR Congo, Ghana, Bosnië en Australië ook al wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach weet je, van de 48 landen worden er 47 geen kampioen. En afgezien van wat lollerploegjes als Curacao, Kaapverdie en Schotland gaat vrijwel iedereen teleurgesteld naar huis uiteindelijk. Tot over vier jaar maar weer
Over vier jaar staat er niet veel beters dan nu, vrees ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Gakpo haalt het maximale uit zichzelf en levert, vele malen meer dan die drol van een memvis. Het is subtop, geen wereldtop.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Sinds Robben gewoon geen topper meer voorin. Heel pijnlijk. En dan levert Gapko echt nog wel.
Dat schijn je niet te kunnen trainen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:50 schreef RipCity het volgende:
Die aanloop van Summerville. Zo kan Je toch niet schieten
Ja, dit vooral. Alsof de KNVB bonzen het handtekeningenboekje waar ze 40 jaar geleden mee rondliepen, nog niet vol hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
We hebben prima spelers, maar tijd dat er eens in de staf professionele stappen gemaakt worden, ik snap daadwerkelijk niet dat we een uitstekend plan hebben bij bijna alle Olympische sporten, maar dat we op gebied van voetbal maar zo blijven aanmodderen met amateurs, altijd maar terugvallen op oud voetballers met het idee dat die verstand van sport hebben? Waarom? Ga nou eens kijken hoe we dat met Hockey, Schaatsen, Baanwielrennen doen en wees nou eens niet zo stront eigenwijs.
Oh eens hoor, daar heb je met een halve finale gewoon heel goed gepresteerd. Maar Sneijder was toen in matige doen. Het was wel het beste toernooi van Bert Perzik. Robben nog altijd goed, maar niet zo goed als 2008 of 2010.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland was tegen Costa Rica toen wel veel beter. Verder vond ik dat toen ook geen geweldig team, maar had Van Gaal wel het maximale eruit gehaald. En je had aanvallend wel 'n paar hele goede spelers die beslissend konden zijn.
Dat laatste is er nu niet en wel Koeman.
Wel humor dat ie die rellen moet duiden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:49 schreef TAmaru het volgende:
Nog even een Marokkaan die het journaal mag presenteren. Zo zien we maar weer hoe we op alle vlakken keihard genaaid worden.
Ik moest hier keihard om lachen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:49 schreef TAmaru het volgende:
Nog even een Marokkaan die het journaal mag presenteren. Zo zien we maar weer hoe we op alle vlakken keihard genaaid worden.
Bert Perzikquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh eens hoor, daar heb je met een halve finale gewoon heel goed gepresteerd. Maar Sneijder was toen in matige doen. Het was wel het beste toernooi van Bert Perzik. Robben nog altijd goed, maar niet zo goed als 2008 of 2010.
Goeie post.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:48 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |