Groot gelijk dat je bent gaan slapen hoor.quote:
Ik kijk geen enkele wedstrijd verder.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou de Nederlander kan weer slapen in de nacht.
Of ze moeten nog een andere favo hebben zoals Xylar Engeland heeft.
Nee bij de spel ben ik eingeslafen om dat ik al liegend wasquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je bent gaan slapen hoor.
A zo, nou dan had je het ook nodig Marioquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee bij de spel ben ik eingeslafen om dat ik al liegend was
Mutti kwam nu met sleutel bij me erin zij heeft wat gekopt vor in freezer doen om dat zij haar freezfach voll heeftquote:
A gossie een oude man dood gevallen, hartstilstand of zo?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Mutti kwam nu met sleutel bij me erin zij heeft wat gekopt vor in freezer doen om dat zij haar freezfach voll heeft
Zij zeg dat op Stadtplatz en oder mannetje omgevallen is en was tot
Ja fijn om half nederlands en half engels te zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou de Nederlander kan weer slapen in de nacht.
Of ze moeten nog een andere favo hebben zoals Xylar Engeland heeft.
Ja warmte doet veel met een mens, vooral met de ouderen en ziekenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:58 schreef mario390 het volgende:
Ja weet niet precies kann ook zijn om dat al 24 grad is
Als je van voetballen houdt in dit geval welquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:21 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja fijn om half nederlands en half engels te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |