Misschien wel maar mijn routine is nu bevestigdquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Misschien moet je eens proberen niet iedere keer als je wakker bent je tel te pakken Mutske
Ik heb dat ook een tijd lang gedaan en ik merkte dat ik dan nog slechter sliep.
Nu pak ik pas mijn mobiel als ik al opgestaan ben
Hoe laat komt jou hulp dan altijd?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Misschien wel maar mijn routine is nu bevestigd
Hulp komt niet dus mijn lichaam denkt nog steeds aan opstaan
8u30quote:
O ja dan was het tijd om op te staan.quote:
Alsof men dat erg vindt met deze warmte. Gratis verkoelingquote:
Ben benieuwd, succesquote:
Ik ook. Pijn is nog steeds niet weg, bloeddruk onverminderd hoog net als hartslag.quote:
Die pijn is van je ribben toch.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ook. Pijn is nog steeds niet weg, bloeddruk onverminderd hoog net als hartslag.
Pijn is wel controleerbaar met pijnstillers gelukkig.
Ja, waarschijnlijk wel. Maar of dat ook de oorzaak van de hoge bloeddruk en hartslag is betwijfel ik.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
Is waterkanon wegen wilde voetbalfans?
* DJMO steelt koffie van gebrokenglasquote:
Ik ben geen arts, maar ik betwijfel dit ookquote:Op dinsdag 30 juni 2026 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Maar of dat ook de oorzaak van de hoge bloeddruk en hartslag is betwijfel ik.
* gebrokenglas kijkt verbouwereerd naar DJMO en naar de plek waar zijn kopje koffie daarnet nog stond.quote:
Maar goed Mario vroeg mij dan ga ik ook niet eerst kijken of er geantwoord is hoor, dan maar twee keerquote:
Dan had ik er toch al eerder last van moeten hebben? En tot en mei waren de waarden gewoon prima. Sindsdien is het langzaam omhoog gekropen. Ik vermoed dus bijwerkingen van clomipramine. Frappant detail is dat ik sinds het stoppen met die medicatie geen enkele duizeligheid meer heb gehad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben geen arts, maar ik betwijfel dit ook
Maar goed je gaat het vandaag horen
Roken kan ook een oorzaak zijn
Natuurlijk niet, op een gegeven moment zegt je lijf genoeg is genoeg tot hier en niet verder.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan had ik er toch al eerder last van moeten hebben? En tot en mei waren de waarden gewoon prima. Sindsdien is het langzaam omhoog gekropen. Ik vermoed dus bijwerkingen van clomipramine. Frappant detail is dat ik sinds het stoppen met die medicatie geen enkele duizeligheid meer heb gehad.
Jawel heb het hier gelezen dat ze er uit warenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:12 schreef mario390 het volgende:
Je weest nach 5:00 niet dat nederland weg is?
Spuit 11 (vaak gebruikt in de uitdrukking "spuit 11 geeft ook modder") is een Nederlandse uitdrukking voor een laatkomer. Het verwijst spottend naar iemand die zich ongevraagd, rijkelijk laat of zonder kennis van zaken ergens mee bemoeit, vaak nadat alles al door anderen is gezegdquote:
Een verwijzing dat iets of iemand iets doet of zegt wat vlak daarvoor ook al gedaan is.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spuit 11 (vaak gebruikt in de uitdrukking "spuit 11 geeft ook modder") is een Nederlandse uitdrukking voor een laatkomer. Het verwijst spottend naar iemand die zich ongevraagd, rijkelijk laat of zonder kennis van zaken ergens mee bemoeit, vaak nadat alles al door anderen is gezegd
hahaha, nu was ik de spuit 11.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een verwijzing dat iets of iemand iets doet of zegt wat vlak daarvoor ook al gedaan is.
En iemand die ongevraagd antwoord geeftquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een verwijzing dat iets of iemand iets doet of zegt wat vlak daarvoor ook al gedaan is.
Zijn we samen spuit 22quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
hahaha, nu was ik de spuit 11.
Pardon?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iemand die ongevraagd antwoord geeftzoals jij deed
Lol jij gaf ongevraagd antwoordquote:
Tsja, het kon mij ook niet boeien en ik ben ook in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:18 schreef mario390 het volgende:
Dotteke ik zall niet zeuren dat je niet kijkt vannacht ben bij julie spel in Halbzeit 1 eingeslafen en erst bij penaltyschießen aufgewacht
Lief dat je niet zeurt, niet iedereen kan van hetzelfde houden hequote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:18 schreef mario390 het volgende:
Dotteke ik zall niet zeuren dat je niet kijkt vannacht ben bij julie spel in Halbzeit 1 eingeslafen en erst bij penaltyschießen aufgewacht
Nee, dat wist ik niet. Ik weet van veel uitdrukkingen het ontstaan ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol jij gaf ongevraagd antwoord![]()
Onderstaande wist ik niet jij?
De uitdrukking komt uit de tijd van de oude brandweer, toen brandspuiten werden genummerd. Als er bij een grote brand een elfde brandspuit moest worden ingezet, was de waterdruk of het water in de gracht vaak al op. Hierdoor spoot deze laatste brandspuit alleen nog maar modder in plaats van water
Nou de Nederlander kan weer slapen in de nacht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, het kon mij ook niet boeien en ik ben ook in slaap gevallen.
Nee ik ook niet, dat is tegenwoordig als je bij google wat vraagt krijg je er een hele riedel bijquote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Ik weet van veel uitdrukkingen het ontstaan ook niet.
Nein ik was moe en spel was om 3:00quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief dat je niet zeurt, niet iedereen kan van hetzelfde houden he
Vond je de wedstrijd zo saai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |